U serviziu di distribuzione digitale di ghjochi Steam annunziatu à l'iniziu di a vendita d'istate. Fino a 5 di Lugliu, tutti ponu micca cumprà solu prughjetti di ghjocu famosi cù sconti, ma dinò vinci premi in u novu mini-ghjocu. Durante a vendita, i utilizatori di Steam avaranu l'occasione di cumprà à bassi prezzi sia tituli relativamente novu, è i hits più famosi di l'anni precedenti.

Read More

AsRock si prepara à presentà u sistema barebone DeskMini A300 pensatu per l'installazione di processori AMD Ryzen. Parechje foto di i noveddi publicati da a divisione giapponese di u fabbricante AsRock DeskMini A300 AsRock DeskMini A300 AsRock DeskMini A300 A basa di l'Asrock DeskMini A300 sarà a scheda madre in un chipset AMD A300, pensatu apposta per i Pc compatti.

Read More

L'operatori russi di telecomunicazioni ùn anu micca a capacità di rispettà legalmente i requisiti di a "Legge di primavera", chì hà bisognu di tene trafficu di abbonati, postu chì ùn ci hè micca apparechju certificatu per questo scopu in u paese. Circa stu ghjornu Kommersant. In cunfurmazione cù u serviziu stampa di Rossvyaz, i laboratori di sperimentazione riceveranu u dirittu di certificà facilità di stoccaggio di dati solu à a fine di questu annu.

Read More

I sviluppatori giapponesi Resident Evil 2 Remake hà condivisu e statistiche di un novu Surorient horror. In u negoziu di Steam u ghjornu di u liberazione, u ghjocu mostrava risultati eccezionali di simultaneu in linea - più di 55 mila persone. Resident Evil 2 hè u second principiu di più successu in i prughjetti Capcom in u magazinu Valve.

Read More

A rete sociale Facebook hà principiatu à pruvà un novu strumentu per a monetizzazione di gruppu - abbonamenti. Solu, i proprietarii di a comunità puderanu impostà una quota mensile per l'accessu à u cuntenutu copyright o cunsiglii in quantità di $ 5 à $ 30. I gruppi privati ​​pagati esistevanu nantu à Facebook prima, ma a so monetizzazione hè stata fatta aggirà i canali ufficiali di u social network.

Read More

I rappresentanti di Electronic Arts è BioWare parlavanu di i requisiti di sistema per l'azione Innu. A lista di requisiti di base per un urdinatore hè Windows 10. Ancu prubabile, u ghjocu rifiutarà di fà u versione cù 7 è 8 di u sistema operativu. Altrimenti, Innu ùn hè micca perspicillente nantu à a ghiandola è ùn dumandà micca una configurazione superiore.

Read More

Tutti i utilizatori di l'ordinatore sò cunnosciti di a presenza di dui connettori per i supporti di memoria - HDMI è USB, ma micca tutti sappenu chì a differenza tra USB è HDMI hè. Cosa hè USB è HDMI? L'Interfaccia Multimediale in Alta Definizione (HDMI) hè un'interfaccia per trasmette l'infurmazione multimedia in alta definizione. HDMI hè adupratu per trasferisce video in alta risoluzione è signali audio numerichi multi-canale chì devenu esse protetti di copia.

Read More

I rappresentanti di u studio Blizzard anu spartutu l'infurmazioni nantu à u novu personaghju Heroes of the Storm Empire. U 2 di ghjennaghju, un eroe di l'universu di Diablo apparse nant'à i servitori di test di u ghjocu. Circa les abilità è e caratteristiche di l'Imperu archangelu era pocu cunnisciutu, ma ora i lettori ponu aduprà a descrizione di e cumpetenze di u caratteru. Empires anu a capacità unica "Cuscinu valorosu".

Read More

Blizzard hà ancu aghjuntu un altru carattere à u sparatutto di squadra multiplayer Overwatch. Sta vota, a lista di eroi dispunibuli per a selezzione à i ghjucatori hè stata cumpletata da un pruduttu hà ambrosia Hammond, chì hè ancu Taran, chì controlla u so robot robot di battaglia. A storia ghjunta, Hammond hà guadagnatu una mente è dimensioni insolite per i criatrichi ordinarii in risu d'un esperimentu natu in a basa lunare di Horizon.

Read More

À l'aurora di a tecnulugia di l'infurmazione, unu di i prublemi principali di l'utente era a mala compatibilità di dispositivi - parechji porti eterogenei sò stati responsabili di a cunnessione di e periferiche, a maiò parte da esse ingombanti è di bassa fiabilità. A soluzione era "autobus seriale universale" o USB per breve.

Read More

I rappresentanti di Google anu commentatu a situazione cù l'acquisto di documenti da u Docs di serviziu in a emissione di "Yandex". Secunnu a cumpagnia, Google Docs funziona correttamente è stà riparatu bè da u situ hacking, è a fuga recente impurtata da impostazioni sbagliate di privacy. U reportu annunzia chì i fogli di calcalu entranu in i risultati di ricerca solu sì chì l'utenti stessi li rendenu publicu.

Read More

Da sta decisione, Facebook puderia spinghja a cura di unu di i sviluppatori principali. L'autru ghjornu, cofondatore di Oculus VR, chì hè di pruprietà di Facebook, Brendan Irib hà annunziatu a so ritirata da a cumpagnia. Secunnu i rumuri, stu fattu hè da a ristrutturazione chì Facebook hà lanciatu in u so studio filiale, è à u fattu chì e opinioni di a gestione di Facebook è Brendan Iriba nantu à u sviluppu di a tecnulugia di a realtà virtuale divergenu radicalmente.

Read More

I sviluppatori di Total War: a strategia storica di Roma II hà cunsideratu a reazione negativa di i fan di u ghjocu à l'apparenza troppu frequenta di e generali femine. Studio Creative Assembly in a so dichjarazione annunziava chì a percentuale di abbandunamentu di e generali femminili dispunibuli per l'impronta in l'ultimi aggiornamenti, malgradu i sentimenti subjectivi di i ghjucatori, ùn hè micca cambiatu.

Read More

L'utenti Internet di u Rusu cum'è in tuttu hè leggiu nantu à a sicurezza di i so router e ùn vogliono micca cambià a regolazione di difettu. Sta conclusione si trà da i risultati di un studiu cunduttu da Avast. Dopu à l'investigazioni, solu a metà di i Russi, dopu avè acquistatu un router, hà cambiatu u login di u fabbricante è a parola d'accessu per pruteghja da a pirateria.

Read More

U motoru di ricerca "Yandex" hà cuminciatu à indexà i cuntenuti di u serviziu Google Docs, per i quali migliaia di documenti chì cuntenenu dati riservati sò accessuti liberamente. I rappresentanti di u motore di ricerca russu spieghjianu a situazione da a mancanza di prutezzione per parola per i file indexati. I documenti di Google Docs sò stati publicati in a emissione di "Yandex" a sera di u 4 di lugliu, chì hè statu pussibule avutu da l'amministratori di parechji canali Telegram.

Read More

L'elezione presidenziale in Brasile si riflette in ghjochi video. Ùn hè micca u megliu. L'autorità brasiliana hè infelice cù u ghjocu chjamatu Bolsomito 2k18, liberatu à Steam u 6 d'ottobre. Questu hè un bitemap induve u lettore di u candidatu presidenziale brasilianu Zhair Bolsonar (u so nome, naturalmente, ùn hè micca dichjaratu esplicitu, ma u nome di u ghjocu parla per ellu) hà bisognu di scaldà u paese di u "male comunista".

Read More