Prima di u rilasciu di Fallout 76, ci sò ancu guasi cinque mesi, ma tutti ponu preparà per i pesi è e difficoltà chì a modalità di jocu multiplayer porta cù. A modificazione per Fallout 4, sviluppata da l'utente sottu u soprannumu SKK50, hè destinata à ricreata e caratteristiche principali di u novu prugettu Bethesda nantu à u vechju motore.

Read More

U Reta sociale "VKontakte" ogni mese suscita i so utenti cù innovazioni è chips chì i concorrenti ùn anu. Questu dicembre ùn hè micca eccezione. Forse, a cosa più interessante, à a fine di l'annu, hè una di e risorse principali di u Runet - copre in tensione per i gruppi VKontakte. Cuntinu Cosa hè una copertura in diretta Varianti d'usu di una copertura in diretta Cumu fà una cover in diretta su VKontakte: istruzioni passo-passo Cosa hè una copertura in diretta

Read More

U ghjocu accade dieci chilometri da l'Ufficiu di sviluppatori di Wales Interactive. U nome di l'orrore riguarda a ballata gallese dapoi u nomu è u libru di Richard Blackmore, The Girl from the Scher, publicatu in u 1872. Tuttavia, cù queste opere, u ghjocu hè cunnessu forse cù u nomu di u locu d'azione - Sker House (Sker House), situatu in u sudu di Galles.

Read More

Gigabyte si prepara à rilasciare un monitor tatticu à 27 pollici Aorus AD27QD. A novità, cum'è a fabrica di a fabbricazione, puderà accumpagnà i ghjucatori cù un vantaghju nantu à l'innocenti in i ghjochi online. Gigabyte Aorus AD27QD si basa nantu à un pannellu IPS cù una risoluzione di 2560x1440 pixel è una frequenza fotogramma massima di 144 Hz.

Read More

U serviziu di distribuzione digitale per i ghjochi Steam hà publicatu u rating di popolarità di i prughjetti di ghjocu per a prima metà di u 2018. In Russia, a Rocket League, Counter-Strike Global Offensive, PUBG è GTA 5 sò unu di i tituli più venduti. Oltre à u rating globale di e vendite, l'amministrazione Steam hà preparatu elenchi separati di i migliori prudutti novi, prughjetti VR è ghjoci chì a maiò parte di i ghjocatori toccanu simultaneamente.

Read More

L'urrizu inferile di a sopravivenza di l'Agonia, sviluppatu da u studio polacco Madmind Studio, hè statu liberatu in una versione censurata, priva di alcune publicità, di soni è di animazioni. I sviluppatori pianificavanu initialmente di restituire u cuntenutu tagliatu à i ghjucatori cù l'aiutu di un patch, è dopu in una versione separata di u ghjocu, ma i dui piani sò diventati un fallimentu.

Read More

A tecnulugia da EA hè chjamata Prughjettu Atlas. A dichjarazione in esame in u blog ufficiale di Electronic Arts hà fattu un direttore tecnicu di a cumpagnia Ken Moss. Project Atlas hè un sistema di nube disignatu per i ghjucatori è i sviluppatori. Da u puntu di vista di u gamer, ùn ci sò poche innovazioni speciali: l'utente scarica l'applicazione clientela è inizià u ghjocu in esse, chì hè processatu in i servitori EA.

Read More

Case suppusentu in un cuminu fallitu di Star Wars Battlefront II. L'estudiu svedese DICE, in pruprietà di Electronic Arts, hà perdutu circa u 10% di i so impiegati di l'ultimu annu, o circa 40 di i persone nantu à 400. Tuttavia, secondo alcuni rapporti, stu numaru hè ancu inferiore di u numeru reale. Due motivi per a partenza di sviluppatori da DICE sò chjamati.

Read More

Una tribunale australiana hà imposatu à Apple una multa di 9 milioni di dollari australiani, uguale à 6,8 milioni di dollari. Tantu a cumpagnia hà da pagà per u rifiutu di riparà u telefuninu gratuitamente, chì sò firmati à causa di "l'errore 53", seghja u Australian Financial Review. U cosiddu "errore 53" si hè fattu dopu a stallazione nantu à l'iPhone 6 di a nona versione di IOS è cagiunava un bloccu irreversibile di u dispositivo.

Read More

EA hà liberatu un patch per FIFA 19, chì hà fattu cambiamenti non solu direttamente à u gameplay, ma hà cambiatu ancu un incomprensioni chì era diventata un meme. A guardia di 36 anni, Petr Cech, chì ghjoca oghje à l'Arsenal in Londra, hè cunnisciutu micca solu per a so carriera da furtuna, ma dinò per a so apparizione: dopu à una ferita di capu severa in u 2006, Cech prene sempre u campu in un casco di protezzione.

Read More

U fattu chì i processori di a serie Ryzen 3000 riceveranu più di uatu core, u capimachja di AMD Lisa Su hà dettu duie settimane fa, ma u numaru esattu di unità di computazione in i novi chips hè rimasto scunnisciutu pè sta tempu. I più recenti dati da u situ di benchmarking di UserBenchmark hanno ancu chiarito a situazione: almenu un mudellu 12-core sarà prisentatu in a famiglia di CPU CPU Ryzen di terza generazione.

Read More

In u prossimu aghju di Tempesta di Riunione in a Civiltà VI sarà una nova nazione. L'Imperu ottomanu, guidatu da l'imperiale Suleiman, era affinatu da l'azzioni militari aggressive. Una unità unica di a nazione sarà, cum'è in a ultima parte di u ghjocu, i Ghjvezarii. Appariranu in l'Indomani invece di i moschettiit classichi. Queste unità anu aumentatu a forza è u costu più bulu paragunatu à unità simili di u so tempu.

Read More

U serviziu di microblogging Twitter hà lanciatu una lotta massiccia contra spam, trolling è notizie false. In soli dui mesi, a cumpagnia hà blocatu circa 70 milioni di cumpi associati à l'attività maligna, scrive The Washington Post. Twitter hà iniziatu à sfrutterà attivamente i conti spamatori da l'ottobre 2017, ma in maghju 2018 l'intensità di bloccu hà aumentatu significativamente.

Read More

Una versione in schermu di unu di i tiratori classici più riconoscibili di a fine di u seculu passatu, Duke Nukem, hè in preparazione per u sviluppu. L'autori prumettu un combattente divertente cù umori neru è l'azione dinamica in u stile di "Deadpool". U prugettu hè ancu in una fase di pianificazione prughjetta, ma hè già inzuppatu cù fatti cunfirmati è rumore.

Read More

In u 2016, u reta sociale Facebook hà liberatu l'applicazione Facebook Research, chì cunsulta nantu à e azzioni di i pruprietarii di smartphone è raccoglie i so dati personali. Per e so aduprà, l'azienda salva in secretu l'utenti 20 dollari à u mese, stabilita da ghjurnalisti da a pubblicazione in linea TechCrunch. Cum'è si hè andatu à l'investimentu, Facebook Research hè una versione modificata di u clientela Onavo Protect VPN.

Read More

Instagram hà annunziatu u lance di un serviziu video chì permette di scaricà è visualizà i clip verticali finu à un'ura. L'utenti puderanu guardà tali video sia in stissa Instagram, sia in una applicazione speciale - IGTV. À sente l'amministratore di Instagram, Kevin Sistrom, u novu serviziu hè statu creatu per u cunsumu cunsideratu di i cuntenuti mediaticu nantu à i telefoni intelligenti è hè per quessa tutti i video in questu sò orientati verticalmente.

Read More

U populu messaggero di WhatsApp hè finu di u pruvà di supportu per adesivi, ma questu pò cambià prestu. Secunnu a edizione in linea di WabetaInfo, i sviluppatori di servizii sò dighjà testati una nova funzione in versioni beta di app di Android. Per a prima volta i adesivi sò apparuti in u assemblea di test WhatsApp 2.

Read More

I sviluppatori di Bethesda hanno presentatu un pianu di sviluppu di cuntenuti per Fallout 76 shooter-MMO. I lettori sò aspettati da trè eventi mondiali, ciascuna chì cade in un mumentu particulare di l'annu. In primavera ci sarà un aggiornamentu "Appalachia Salviu". U primu avvenimentu sarà senti u 12 di Marzu, i ghjocatori saranu offerti di fà birra è pruibate "i nucliuli di lune" in u ghjocu.

Read More

Cumu iutubery guadagnanu legende oghje. Alcuni autori di i so proprii canali nantu à u popularu serviziu di YouTube anu veramente riesciutu à fà ciò chì paria impossibile - di trasformà u piacè è l'auto-indulgenza in una sorgente di redditu reale, per creà produzzione di contenuti video di alta qualità da zero, è à u tempu di diventà famosa.

Read More