Trasferisce e foto da iPhone à Android


A distribuzione Wi-Fi hè una caratteristica utile chì è dotata di ogni laptop o computer cun un adattatore Wi-Fi. Benintesa, sta funzione pò esse attivata senza installà prugrammi spiciali, tuttavia, l'azione duverà esse eseguita assai più cun l'usu di soluzioni speciali. Magic WiFi hè un'applicazione semplice è gratuita chì permette di cuminciare à distribuisce immediatamente a vostra rete wireless.

Magic WiFi hè una semplice utilità di Windows chì permette di distribuisce l'Internet dispunibule nantu à un laptop à altri gadgets (smartphones, tablets, etc.). U prugramma creà un punto di accesso virtuale à chì tutti i dispositivi chì anu un adattatore Wi-Fi ponu cunnesse.

Aduprà à vede: Altri prugrammi per a distribuzione di a Wi-Fi

Usu senza installazione

Dopu avè scaricatu Magic Wai Fay, basta à fà esecutiu u schedariu EXE per cuminciare subitu ad aduprà l'utilità. U prugramma ùn necessita di installazione, dunque basta à mette u file eseguibile in un locu sputicu in u vostru computer.

Imposta login è password

Come per a messa in rete di una rete wireless, in Magic Wai Fay, avete bisognu di definisce un login (SSID) affinchì stu nome sia capace di cunnesse à a rete nantu à altri dispositivi, è ancu una forti password chì impedirà l'usu liberu di a rete senza filu da i clienti invitati.

Selezziunate u tippu di cunnessione

Se u vostru computer utilizza parechji tipi di cunnessione, allora ci vole à marcà subitu quellu da u quale Internet sarà distribuitu. Per difettu, u prugramma seleziona automaticamente u tippu chì hè aduatu oghje in u vostru laptop.

Visualisera l'infurmazioni nantu à i dispositivi cunnessi

Sò sempre cunniscite di chì dispositivi sò cunnessi à a vostra rete virtuale. In u prugramma, pudete vede i so nomi, cume u stream, indirizzi IP è MAC. Purtroppu, à tempu, per esempiu, da Connectify, ùn ci hè micca manera di bluccà l'accessu à una rete senza fili per i dispositivi selezionati.

Cunsiglii di risoluzione di problemi

Se Magic WiFi ùn riesce micca à creà un puntu virtuale o dispositivi ùn si cunniscenu micca, u prugramma ghjunghje suggerimenti di basa per eliminà i prublemi cù u travagliu è a cunnessione.

Benefiti Magic WiFi:

1. Un'interfaccia semplice cù u supportu per a lingua russa;

2. Ùn richiede installazione;

3. L'utile hè distribuitu assolutamente libaru.

Inconvenienti di Magic WiFi:

1. Quandu si principia un novu bisognu di rializà tutti i paràmetri.

Magic WiFi hè forse a soluzione più rinumata è simpatica per a distribuzione di Internet wireless da un laptop. Una interfaccia simplici è piacevole, supportu per a lingua russa è u travagliu stabile facenu u so travagliu, è di conseguenza, u prugramma hè un gran successu.

Partizione magia Magic Photo Recovery Magic Bullet Looks for Sony Vegas TS Magic Player for Opera: una pratica pratica per visualizà torrenti in linea

Share l'articolo in reti sociali:
Magic WiFi hè una applicazione semplice per l'organizazione di una rete senza filu basata nantu à urdinatori è urdinatori, à quali pussibuli pussibili si cunniscenu.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: RuanMei
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 1.0.8.0.