Un firewall hè una parte assai impurtante di a prutezzione di u sistema operativu di Windows 7. Hà controlla l'accessu di u software è di altri elementi di u sistema à Internet è impedisce ch'ellu sia consideratu cunfidenziale. Ma ci sò volte chì avete bisognu di disattivà questu difensore incorporatu. Per esempiu, questu deve esse fattu per evitare cunflitti di software se avete installatu un firewall da un altru sviluppatore in un computer chì hà funzioni simili à un firewall. A volte, avete bisognu di fà un shutdown temporaneu, se l'utellu di prutezzione mette in opera u bloccu l'accessu à a rete di una qualchì applicazione desiderata per l'utente.
Vede ancu: Spegghje u firewall in Windows 8
Opzioni di spegni
Allora, truvamu quali opzioni sò dispunibule in Windows 7 per fermà u firewall.
Metudu 1: Pannello di cuntrollu
U modu più cumunu di fermà un firewall hè di fà a manipolazioni in u Pannellu di cuntrollu.
- Cliccate "Start". In u menu chì si apre, cliccate nantu à "Pannello di cuntrollu".
- Fate a transizione à a sezione "Sistema è Sicurezza".
- Cliccate nantu à "Windows Firewall".
- Finestra di gestione di firewall si apre. Quandu attivatu, i loghi di i bordi sò visualizati in verde cù i segni di spuntate in interioru.
- Per scurdà stu elementu di prutezzione di sistema, cliccate "Abilitazione è disabilitazione di Firewall di Windows" in u blocu di sinistra.
- Ora entrambi i switch à i gruppi di rete di a casa è di a comunità sò impostati à "Disable Windows Firewall". Cliccate "OK".
- Ritorna à a finestra di cuntrollu principale. Comu pudete vede, i indicatori in forma di scudi in acciaio sò rossi, è in u core hè una croce bianca. Ciò significa chì u protettore hè disattivatu per dui tippi di reti.
Metudu 2: Spegni u serviziu in u Manager
Pudete ancu spegneru u firewall fermendu u serviziu currente cumpletamente.
- Per andà à u Manager di servizii, cliccate torna nantu à "Start" è dopu andate "Pannello di cuntrollu".
- In a finestra, entri "Sistema è Sicurezza".
- Ora cliccate nant'à u nomu di a prossima sezione - "Amministrazione".
- A lista di l'uttrumenti hè aperta. Cliccate "Servizi".
Pudete ancu andà à u Dispatcher inserendu un'espressione di cumandata in a finestra Run. Per chjamà sta finestra fa clic Win + R. In u campu di l'attimentu lanciatu entra:
services.msc
Cliccate "OK".
In u Manager di servizii, pudete ancu ghjunghje quì cù l'aiutu di u Task Manager. Chjamà chjaramente Ctrl + Shift + Escè andate à tab "Servizi". À u fondu di a finestra, cliccate nantu à "Servizi ...".
- Se sceglite una di e trè opzioni di sopra, u Manager di u Serviziu cumincerà. Truvate un documentu in essa "Windows Firewall". Fà una selezzione. Per scurdà stu elementu di u sistema, cliccate nantu à a didicazione "Stop u serviziu" à a parte sinistra di a finestra.
- A procedura di stop hè in scena.
- U serviziu sarà fermatu, cusì, u firewall smetterà di prutezzione di u sistema. Questu hè indicatu per l'apparenza di u record in a parte sinistra di a finestra. "Avvia u serviziu" invece di "Stop u serviziu". Ma s'ellu ripartisce u computer, u serviziu riparte. Se vulete disattivà a prutezzione per un bellu pezzu, è micca prima u primu restart, dopu cliccate nantu à u nomu "Windows Firewall" in a lista di elementi.
- A finestra di proprietà di u serviziu inizia. "Windows Firewall". Aprite a tab "Generale". In u campu "Tipu di registrazione" selezziunate da u listinu in menù à spessu invece di u valore "Automatic"l'opzione predefinita "Disabled".
U serviziu "Windows Firewall" serà spegatu finu chì l'utente esegue i manipuli per attivarlo manualmente.
Lezione: Fermi i servizii inutili in Windows 7
Metudu 3: fermà u serviziu in a configurazione di u sistema
Pigliemu ancu u serviziu "Windows Firewall" Ci hè una possibilità in a configurazione di u sistema.
- A finestra di configurazione di a configurazione di u sistema pò esse accessu da "Amministrazione" Pannelli di controllo. Come andà à a sezione stessa "Amministrazione" descrittu in dettaglio in Metudu 2. Dopu a transizione, cliccate "Configurazione di u sistema".
È ancu pussibule di accede à a finestra di configurazione cù l'attellu. Run. Activate u cliccatu Win + R. In u campu entri:
msconfig
Cliccate "OK".
- Quandu arrivate à a finestra di configurazione di u sistema, andate à "Servizi".
- In a lista chì si apre, trova a posizione "Windows Firewall". Se u serviziu hè attivatu, allora ci deve esse un spuntu vicinu à u so nome. Di conseguenza, se vulete disattivà lu, allora a marcata deve esse eliminata. Segui a procedura, è cliccate "OK".
- Dopu à quessa, una finestra di dialogo si aprà chì vi chjama di ripartite u sistema. U fattu hè chì a disattivazione di un elementu di u sistema trà a finestra di configurazione ùn accade micca immediatamente, cume si esegue una missione simile per mezu di u Dispatcher, ma solu dopu à riavvià u sistema. Allora, se vulete disattivà u firewall immediatamente, cliccate nantu à u bottinu. Reboot. Se u fermu pò esse prugna, allora sceglite "Smetta senza riavule". In u primu casu, ùn vi scurdate di uscire prima tutti i prugrammi in esecuzione è salvà i documenti senza salvà prima di pressà u pulsante. In u secondu casu, u firewall hè disattivatu solu dopu à a prossima accensione di u computer.
Ci sò trè opzioni per spegne u firewall di Windows. U primu si tratta di disattivà u difensore per e so impostazioni interne in u Pannello di Cuntrollu. A seconda opzione hè di sfruttare completamente u serviziu. In più, ci hè una terza opzione, chì disabilita ancu u serviziu, ma ùn faci quì da u Manager, ma per via di cambiamenti in a finestra di configurazione di u sistema. Benintesa, se ùn ci hè micca bisognu di applicà un altru metudu, allora hè megliu ad aduprà u primu metudu più tradiziunale di disconnessu. Ma in listessu tempu, a disabilitazione di u serviziu hè considerata una opzione più affidabile. A cosa maiò, se vulete spegnerla cumpletamente, ùn vi scurdate di sguassà a capacità di cuminciare automaticamente dopu à un riavrugghiu.