Aprite i file cun'estensione FP3


Documenti in format FP3 appartengono à diversi tipi di file. In l'articolo in seguitu vi diceremu chì i prugrammi vanu à esse aperti.

Modi di aprite i file FP3

Come dicemu dighjà, FP3 si riferisce à diversi tipi di file. U più cunò hè un rapportu generatu da l'utilità di a famiglia FastReport. A seconda opzione hè u formatu di database datuale sviluppatu da FileMaker Pro. Tali schedari ponu esse aperti cun applicazioni adatte. Inoltre, un documentu cù l'estensione FP3 pò esse un prughjettu di stanza 3D creatu in FloorPlan v3, ma hè prubabilmente apru: u moderno TurboFloorPlan ùn funziona micca cù stu furmatu, è FloorPlan v3 ùn hè micca supportatu per un bellu tempu.

Metudu 1: FastReport Viewer

Nantu à a maggior parte di i casi, u schedariu cù l'estensione FP3 si riferisce à l'attività di l'utilità FastReport, integrata in una varietà di software per generà rapporti. Da solu, FastReport ùn hè micca da aprire i file FP3, ma pò esse visualizati in FastReport Viewer, un picculu prugramma da parte di sviluppatori di u cumplicu principale.

Scaricate FastReport Viewer da u situ ufficiale

  1. FastReport Viewer consiste di dui componenti ".NET" è "VCL"chì sò distribuiti cum'è parte di u pacchjettu cumpletu. FTP 3 associati à "VCL"-versione, cusì fate una da u scorcia di scò à "Desktop"chì apparirà dopu a stallazione.
  2. Per aprite u schedariu desideratu, cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di a cartella nantu à a barra di strumenti di u prugramma.
  3. Selezziunate in a scatula "Esploratore" selezziunu u schedariu, selezziunu e cliccate "Apertu".
  4. U documentu sarà carregatu in u prugramma da vede.

I documenti aperti in FastReport Viewer pò esse visualizati solu, ùn ci sò micca opzioni di edizione. In più, l'utile hè dispunibule esclusivamente in inglese.

Metudu 2: FileMaker Pro

Un'altra varianta di FP3 hè una basa di dati creata in a vecchia versione di FileMaker Pro. Tuttavia, l'ultima versione di u software, hè capace di fronte à l'apertura di file in stu furmatu, ma cù qualchì sfumatura, parlemu ancu quì sottu.

U situ ufficiale di FileMaker Pro

  1. Aprite u prugramma, aduprà l'elemento "File"in chì selezziunate "Apertu ...".
  2. A finestra di dialogu aprirà. "Esploratore". Andate in a cartula cù u file di destinazione in essu, è cliccate u bottinu sinu di u mouse nantu à u listinu di goccia. "File Type"in chì selezziunate "Tutti i File".

    U documentu desideratu apparirà in listinu di i schedari, selezziunu e cliccate "Apertu".
  3. A stu passu, pudete scuntrà e sfumature citate prima. U fattu hè chì FileMaker Pro, apertura di i vecchi file FP3, prima converte in u novu formatu FP12. In questu casu, si pudè verificà errori di lettura, da chì u cunvertitore à volte fallisce. S'ellu ci hè un sbagliu, reinizite FileMaker Pro è pruvate à aprite u documentu desideratu.
  4. U schedariu sarà carregatu in u prugramma.

Stu metudu hà parechji difetti. U primu hè l'inaccessibilità di u prugramma: ancu una versione di prova pò esse scaricata solu dopu avè registratu nantu à u situ di sviluppatore. U secondu difettu hè prublemi di compatibilità: micca tutti i file FP3 si aprono correttamente.

Conclusione

Sintendu, ponemu in mente chì a stretta maggioranza di i file in u furmatu FP3 chì l'utente moderno truverà sò i rapporti FastReport, mentre u restu sò rari adesso.