Disattivà u dorme in Windows 10

A quistione di cume di fà una linea rossa in Microsoft Word o, più semplicemente, un paragrafo, interessa a molti, in particulare di quelli chì ùn sò micca fatti di u prublemu di stu pruduttu software. A prima cosa chì vene à a mente hè di premete ripetutamente a barra di spaziu finu chì l'indentazione pari aduprata "da l'ochju". Questa decisione hè di fundu errata, cusì sottu descrivemu cumu indentà un paragrafo, cunsiderà in dettaglio tutte e opzioni possibili è accettabili.

Nota: In a scartamenta ci hè un indentu standard da a linea rossa, u so indice hè 1,27 cm.

Prima di procedere cù u sughjettu, v'interessa notizà chì l'istruzione descritta sottu applicabile à tutte e versioni di MS Word. Aduprendu i nostri raccomandazioni, pudete fà una linea rossa in Word 2003, 2007, 2010, 2013, 2016, cum'è tutte e versioni intermedie di u cumpunente di ufficio. Quelli o altri oggetti pò differisce visivamente, avè nomi leggermente diversi, ma in generale, tuttu hè uguale uguale è sarà chjaru per tutti, ch'è u Word si usa per travaglià.

Opzione One

Eliminendu pressione di a barra spaziale parechje volte, cum'è un'opzione adatta per creà un paragrafo, pudemu aduprà sicuru un altru bottinu nantu à a tastiera: "Tab". In realtà, hè precisamente per questu scopu chì sta chiave hè necessariu, almenu, se parlemu di travaglià cù prugrammi cume u Word.

Posiziona u cursore à l'iniziu di u pezzu di testu che vulete fà da a linea rossa, è cliccate appena quì "Tab"apparisce l'indentu. U svantaghju di stu metanu hè chì indentazione ùn sia micca inserita in conformità à e norme accettate, ma sicondu e l'impostazioni di u vostru Microsoft Office Word, chì ponu esse sia correttu sia inghjustu, soprattuttu se usate u pruduttu nant'à un computer specicu, micca solu.

Per evità l'inconsistenze è per fà solu soffice in u vostru testu, avete bisognu di fà una regolazione preliminare, chì, per via di a natura, sò a seconda opzione per creà una linea rossa.

Optionu dui

Sceglite cù u mouse un fragmentu di u testu, chì deve andà da a linea rossa, è cliccate nantu à u cù u cliccatu cun u dirittu di u mouse. In u menù contestuale chì vene, selezziunu "Paragrafo".

In a finestra chì si vede, fate l'impostazioni necessarie.

Espandi u menu in a voce "Prima linea" e selezziunu quì "Indent", è in a cella successiva, specificate a distanza desiderata per a linea rossa. Pò esse standard in u travagliu d'uffiziu. 1,27 cmo forse qualchì altro valore chì sia pratettu per voi.

A confermazione di e cambiamenti apportate (premendu "OK"), vedete un rientru di paragrafo in u vostru testu.

Optionu Tri

In u Word esiste un strumentu assai pratice - un righjunu, chì, forse, ùn hè micca attivatu per difettu. Per attivà u, avete bisognu di spostà a tab "Vede" nant'à u pannellu di cuntrollu è tegula l'utellu pertinente: "Ruler".

U regnu apparirà sopra e à a sinistra di u fogliu, cù i so cursori (trianguli), pudete cambià u pianu di a pagina, annantu à l'impostazione di a distanza richiesta per a linea rossa. Per cambià a situazione, ghjustu trascinà u triangulu superiore di a rè, chì si trova sopra u strasciu. U paragrafo hè prontu è guarda u modu chì avete bisognu.

Opzione Quattru

Infine, abbiamo decisu di lasciare u metodo più efficace, perchè pudete micca creà paragrafi, ma ancu simplificà significativamente è accelerà tuttu u travagliu cù documenti in MS Word. Per implementà sta opzione, avete bisognu di una tensione solu una volta, affinchì dopu ùn ne pensate micca di cumunisce per migliorà l'apparenza di u testu.

Create u vostru stile. Per fà quessa, selezziunu u frammentu di testu necessariu, metti in ligna rossa in unu di i metudi descritti sopra, selezziunu u tippu e dimensione più adatti, selezziunu u titulu, e cliccate nantu à u fragmentu selezionatu cù u dirittu di u mouse.

Selezzi un item "Stili" in u menu in alto a destra (maiuscula A).

Cliccate nantu à l'icona è selezziunate l'elemento. "Salva Stile".

Piazzà un nome per u vostru stile è cliccate. "OK". Se hè necessariu, pudete fà una impostazione più dettagliata selezionendu "Cambia" in una scatena chì sarà davanti à voi.

Lezione: Cumu fà contenuti automaticamente in Word

Ora pudete sempre usà un mudellu self-created, stile listinu per formattà qualsiasi testu. Comu probabilmente capite guai, pudete creà quanti stilhi quantu vulete, è dopu adupriseli cum'è necessariu, dipindendu u tippu di travagliu è di u testu stessu.

Hè tuttu, avete sapete cume mettere a linea rossa in Word 2003, 2010 o 2016, è ancu in altre versioni di stu pruduttu. A causa di u cuncepimentu currettu, i documenti cu cui travagliete appariranu più vivu è attraenti è, più impurtante, in cunfurmazione cù i requisiti stabiliti in i documenti.