Ci sò situazioni in cui u serviziu di l'OS non deve ghjustu esse spicilatu, ma cumpletivu rimuutu da u computer. Per esempiu, una situazione sì pussì esistente s'ellu hè un elementu chì face parte di qualche prugramma o malware malvintatu. Vedemu cumu fà a procedura sopra descritta nantu à un PC cù Windows 7.
Vede ancu: Disattivà i servizii inutili in Windows 7
Procedura di rimozione di u serviziu
Sò subitu notatu chì in contrapposizione à i servizii disattivanti, l'eliminazione hè un prucessu irreversibile. Cume, prima di effettuà altre azioni, si consiglia di creà un puntu di riparazione d'OS o a so backup. In più, avete bisognu di capisce chiaramente quale elementu si sta eliminendu è ciò chì hè responsabile per. In nessunu casu ùn pò esse fatta l'eliminazione di i servizii chì sò associati à i processi di sistema. Queste porterà à un travagliu scardariu di PC o à un crash di u sistema cumpletu. In Windows 7, l'attività setta in stu articulu pò esse fatta in dui maneri: passendu "Linea di cumandamentu" o Editor Editor.
Determinazione di u nome di u serviziu
Ma prima di passà à a descrizione di a rimozione diretta di u serviziu, avete bisognu di truvà u nome di u sistema di questu elementu.
- Cliccate "Start". Andà à "Pannello di cuntrollu".
- Entra "Sistema è Sicurezza".
- Andà à "Amministrazione".
- In a lista di l'oggetti aperti "Servizi".
Un'altra opzione hè dispunibule per fà funzionà u strumentu necessariu. Quadrante Win + R. In u campu affissatu inserite:
services.msc
Cliccate "OK".
- Shell hè attivatu Manager di serviziu. Quì, in a lista, avete bisognu di truvà l'elemento chì state andendu cancellà. Per simplificà a ricerca, custruisce a lista in ordine alfabeticu cliccendu nantu à u nome di a colonna "Nome". Avendu truvatu u nome volatu, cliccate nantu à u cù u dirittu di u mousePKM). Selezzi un item "Pruprietà".
- In a scatula di pruprietà opposta u parametru "Nome di serviziu" Ci seràu solu u nomu ufficiali di questu elementu chì vi sarà bisognu à ricordà o scrive per e successive manipolazioni. Ma hè megliu à copia in Notepad. Per fà quessa, selezziunate u nome è cliccate nantu à a zona selezionata. PKM. Sceglite da u menu "Copia".
- Dopu, pudete fermà a finestra di pruprietà è "Dispatcher". Cliccate dopu "Start"cliccate "Tutti i prugrammi".
- Cambia directory "Standard".
- Trova u nome Notepad e lanciate l'applicazione rispettu da dopu cliccà.
- In u coppettu di l'editor di testu chì si apre, cliccate nant'à u schede. PKM è selezziunate Incolla.
- Ùn fine micca Notepad finu à a rimozione cumpleta di u serviziu.
Metodo 1: "Linea di comando"
Ora turnemu à cunsiderà direttamente cumu rimuovere i servizii. Prima cunsiderate l'algitismu per risolve u prublema cù utilizendu "Linea di cumannu".
- Usendu u menù "Start" vai à cartula "Standard"chì hè situatu in a sezione "Tutti i prugrammi". Cumu fà sta, ci fu dettu in dettu, chì descriva u lance Notepad. Allora truvate u articulu "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à sta PKM e sceglite "Run as administrator".
- "Linea di cumandamentu" sta in esecuzione. Inserite l'espressione per mudellu:
sc cancellare service_name
In sta espressione, hè necessariu solo rimpiazzà a parte "servamentu" à u nome chì era statu copiatu in precedenza Notepad o scrittu in un altru modu.
È impurtante notatevi chì, se u nome di u serviziu cuntene più di una parola è esiste un spaziu trà queste parole, allora deve esse citatu tra virguli cù u layout di tastiera inglese abilitato.
Cliccate Enter.
- U serviziu specificatu sarà completamente rimuatu.
Lezione: Lanciate a "Linea di Commandu" in Windows 7
Metudu 2: Editor del Registro
Pudete ancu eliminà l'elemento specificatu usando Editor Editor.
- Quadrante Win + R. Inserite in a scatula:
regedit
Cliccate "OK".
- Interfaccia Editor Editor sta in esecuzione. Move a sezione "HKEY_LOCAL_MACHINE". Questu pò esse fattu in a parte sinistra di a finestra.
- Ora cliccate nantu à l'oggiu. "SISTEMA".
- Allora entri in u cartulare "CurrentControlSet".
- Infine, aprite u directory "Servizi".
- Questu aprirà una lista assai lunga di cartelle in ordine alfabeticu. Tra di elli, avemu bisognu di truvà u catalogu chì currisponde à u nomu chì ci hà copiatu in prima Notepad da a finestra di pruprietà di u serviziu. Bisognu à cliccà nantu à sta sezione. PKM e sceglite una opzione "Elimina".
- Poi apparisce una finestra di dialogo cun un avvertimentu nantu à e conseguenze di a cancellazione di a chjave di u Registro di sistema, induve avete bisognu di confermà l'azione. Sì sì sicuru in u vostru aghjuntu, premete "Sì".
- A partizione sarà cancellata. Ora vi vole bisognu Editor Editor è ripartite u PC. Per fà quessa, cliccate torna "Start"è poi cliccate nantu à u triangulu chì si trova à a destra di l'elemento "Shutdown". In u menù di a finestra, selezziunu Reboot.
- U computer riavanu è u serviziu sarà eliminatu.
Lezione: Apri u "Editor di Registre" in Windows 7
Da questu articulu hè chiaru chì pudete rimuovere completamente un serviziu da u sistema aduprendu dui metudi - utilizzendu "Linea di cumandamentu" è Editor Editor. Inoltre, u primu metudu hè consideratu più sicuru. Ma vede ancu dinò notà chì in nessun casu avete da rimuà quelli elementi chì eranu in a configurazione originale di u sistema. Se pensate chì certi di sti servizii ùn sòbbenu necessarii, allora avete bisognu di disattivà lu, ma ùn sguete micca. Pudete rimuovere solu oggetti che eranu installati cù prugrammi di terze parti, è solu sì avete tuttu fiducia in e conseguenze di e vostre azioni.