V-Ray hè unu di i plugins più popolari per a creazione di visualizazioni fotorealistiche. A so caratteristica distinguente hè a so configurazione faciule è a possibilità di avè risultati di alta qualità. U serviziu di V-Ray, adupratu in 3ds Max, crea materiali, illuminazione è telecamere, chì a interazione di a scena porta à una rapida creazione di una immagine naturalistica.
In questu articulu vedemu esplorà e configurazione di l'illuminazione cù V-Ray. A luce ghjusta hè assai impurtante per a creazione curretta di a visualizazione. Deve identificà tutte e migliori qualità di l'oggetti in a scena, creà ombre naturali è fornisce prutezzione da u rumu, a luce è altri artefatti. Considerà l'utili V-Ray per adattà l'illuminazione.
Scaricate l'ultima versione di 3ds Max
Cumu adattà a luce cù V-Ray in 3ds Max
Vi vogliu leggere: Cumu installà 3ds Max
1. Prima di tuttu, scaricate è installate V-Ray. Andate à u situ di sviluppatore è selezziunate a versione di V-Ray, disignata per 3ds Max. Scaricate. Per scaricà u prugramma, scrivevi in u situ.
2. Installate u prugramma, seguendu i missi di l'infurmazioni guidata.
3. Fate andà 3ds Max, premete a tasca F10. Di fronte à noi hè u pannellu di rettamentu di renda. Sulla tabulazione "cumuna", truvamu u scorrimentu "Assign Renderer" è selezziunate V-Ray. Fate un clic nantu à "Salva cum'è prima".
Ci hè diversi tipi di illuminazione, a seconda di a scena. Benintesa, l'illuminazione per a resa di sughjettu sarà differente da i regolamenti di luce per l'extérieur. Considerà qualchi schemi di luce, di basa.
Vedi ancu: Chjave calde in 3ds Max
Installazione di luce per a visualizazioni di cumuna
1. Aprite a scena in u quale a luce hè regolata.
2. Impostate a fonte di luce. Avemu imitu u sole. In la scheda "Crea" di a barra di strumenti, selezziunate "Luci" e cliccate "V-Ray Sun".
3. Specifichi u puntu iniziale è finale di i raggi di u sole. L'angulu trà u travagliu è a superficie di a terra determina u tipu d'atmosfera di a mattina, di u pomeriggio o di a sera.
4. Scegli u sole è andate in u tabulazione "Modifica". Sò interessati à i parametri seguenti:
- Abilitatu - accende u sole di u sole.
- A turbidità - quellu più u valore quessa - maggiore hè a polverenza di l'atmosfera.
- Intensificatore multiplicatore - u parametru chì regula a luminosità di a luce sole.
- Multiplizzatore di dimensioni - a taglia di u sole. più grande u parametru, più sfocate saranu e ombre.
- I subdivisii di l'ombra - quellu più u numaru hè quì, megliu l'ombra.
5. Questu cumpleta l'impostazione di u sole. Aghjunghje u celu per renderu più realistu. Premete a "8" chiave, u pannellu di l'ambiente aprà. Selezzi a carta DefaultVraySky cume a carta di l'ambiente, cum'è mostra in u screenshot.
6. Senza fermà u pannellu di l'ambiente, preme a mo "M" per aprite l'editor di materiale. Trascinate a carta DefaultVraySky da u slot in u pannellu di l'ambiente in l'editor di materiale mentre tenendu u bottinu sinu di u mouse.
7. Modemu a mappa di i cieli in u navigatore di materiali. Selezzi a mappa è selezziunate a casella "Specifichi u nò di sole". Cliccate "Niente" in u campu "Solare" è cliccate nantu à u sole in a vista di mudellu. Avemu ghjustu attaccatu u sole è u celu. Ora a posizione di u sole determinerà a luminosità di u celu, simulendu cumpletamente u situ di l'atmosfera à qualsiasi tempu di u ghjornu. L'impostazione rimanente rimane u default.
8. In generale, l'illuminazione di u stratu hè sintinta. Eseguite rende è sperimentate cù luce per avè l'effetti desiderati.
Per esempiu, per creà un'atmosfera di un ghjornu nuvoloso, spezite u sole in i so parametri è lascite solu u celu o a mappa HDRI per splende.
Impostazione di luce per a visualizazione di u sughjettu
1. Aprite a scena cù a cumpusizione finita per a visualizazione.
2. Selezziunà a tab “Create” di a barra di strumenti, selezziunate “Lights” e cliccate “V-Ray Light”.
3. Fate un clic in a prospettiva in cui vulete installà a fonte di luce. In stu esempiu, ponemu a luce davanti à l'oggiu.
4. Impostate i parametri di a fonte di luce.
- Tipu - stu parametru stabilisce a forma di a fonte: piatta, sferica, cupola. A forma hè impurtante in i casi in cui a fonte di luce hè visibile in a scena. Per u nostru casu lasciateli a manca di default (pianu).
- Intensità - permette di definisce a putenza di u culore in lumen o valori relativi. Luntamu parenti - sò più facili à regolà. A più alta u numeru in a linea Multiplier, più chjaru hè a luce.
- U culore - determina u culore di a luce.
- invisibile - a sorgente di luce pò esse invisibile in a scena, ma cuntene à splende.
- Campione - u parametru "Subdivisioni" controlla a qualità di u prestu di luce è ombre. A più alta u numeru in a stringa, più altru hè a qualità.
I parametri rimanenti sò lasciati cum'è predefinitu.
5. Per a visualizazione di l'ughjettivu, si consiglia di installà parechje fonti di luce di dimensioni diverse, l'intensità di l'illuminazione è a distanza da l'oggiu. Pone duie fonti di luce più nantu à i lati di l'oggiu. Pudete girà li parenti in u scena è adatta i so parametri.
Questu metudu ùn hè micca una "pillula magica" per l'illuminazione perfetta, ma imita un veru studiu foto, sperimentendu chì pudete avè un risultatu di qualità.
Vedi ancu: Programmi per a modellazione 3D.
Cusì, avemu stesi à e basi di installazione di luce in V-Ray. Speremu chì queste informazioni ti aiutanu à creà belli visualizazioni!