FAR Manager

U serviziu di una stampante hè una spesa fissa. Carta, pittura - quessi sò l'elementi, senza i quali ùn ci hè nisunu risultatu. È sì tuttu hè abbastanza sèmplice cù a prima risorsa è una persona ùn hà da spende enormi quantità di soldi per acquistarli, dopu à a seconda cosa, e cose sò un pocu diverse.

Cumu ricaricà una cartuccia di stampante Canon

Hè u costu di a cartucca di stampa di l'inchiostru cuncepibile chì hà pruvucatu à a necessità di imparà cum'è pienu. A cumpressione di a pittura ùn hè più difficiule ch'è a ricerca di a cartuccia perfetta. Hè per quessa chì duverete cunnosce tutte le sutilezze di tale travagliu in modu da ùn danneghja micca i contenitori o altri componenti di u dispositivo.

  1. Prima ci vole a preparà a superficie di u travagliu è l'uttreme necessarii. Ùn ci hè micca necessariu per e dispositivi speciali. Basta à truvà una tavula, metti un ghjornu in parechji strati, cumprà una siringa cù un acellu sottu, nastunu o nastro, guanti è un acu di cucitu. Tuttu questu serie permetterà di salvà parechji millmari rubli, cusì ùn anu micca preoccupatu per u fattu chì a lista hè abbastanza grande.
  2. U passu chì seguitu hè di sguà u sticker. Hè megliu à fà quellu aghjuntu più accuratamente, affinchì dopu à a pratica, hè pussibule di rializilu à u so locu. S'ellu si rompe o u stratu di colla perde i so proprietà antichi, allora ùn ci hè nunda di terribbili, perchè ci hè u nastru adesivo è a nastro elettrica.

  3. A cartuccia, pudete truvà i fori chì sò pensati à allargà l'aria da u tank è aghjunghje a pittura. Hè impurtante micca cunfurterli. A distinguerli hè abbastanza sèmplice. Ciò chì ùn hè micca custruitu cù un adesariu ùn interessanu micca. U restu deve esse travagliatu cù un acellu di cucitura riscaldatu.

  4. À u mumentu vene chì u cartucce nera hà un solu buctu, postu chì tuttu u tippu hè in u tippu contenitore. L'alternativa di u culore hà parechji "fori", dunque avete bisognu di cunnosce chiaramente ciò chì pittura si trova in ognunu di elli, in modo da ùn cunfundà micca cun ulteriore rifornimentu.
  5. Per u rifornimentu di carburante, una seringa di 20 cc cù un acellu sottu hè usata. Questu hè un parametru assai impurtante, postu chì u foru in u diametru devia essa leggermente più grande affinchì l'aria puderà scappà à traversu durante u rifornimentu. Se a inchjarità sia in una cartuccia nera, allora 18 cubi di materiale sò necessarii. In u culore di solitu "cundutu" da 4. U volume di ogni fiumu hè individuale è hè megliu à spiegà ciò in l'istruzzioni.
  6. Se a pittura hè un pocu più, allora hè pompatu ind'u domanu cù a stessa siringa, è i residui versati sò puliti cun un toccu. Nunda di male cun tale, cum'è quessa succede spessu à causa di u fattu chì ci hè un residu di vernice in a cartuccia.
  7. Appena u cartuciu hè pienu, pò esse attaccatu. Se a sticker hè cunservata, hè megliu ad aduttà, ma a cassetta elettrica sarà capace di compie u travagliu.
  8. Dopu, avete da mettere a cartuccia nantu à un tovagliu è aspettate 20-30 minuti per chì l'inchiosu in troppu cessa da a testa. Questu hè un stadiu necessariu, chì s'ellu ùn hè micca seguitu, a tintura spara l'intera stampatrice, chì hà da influenzà u so operazione.
  9. Dopu avè installatu a capacità in a stampatrice, hè possibile purtà a pulizia di DYUZ è di e testate di stampa. Questu hè fattu programmaticu, per mezu di utilità speciali.

Pudete finisce e istruzioni di ricarica di cartucce Canon nantu à sta. A cosa principale da ricordà hè chì sì ùn fate micca cumpletamenti fiducia in e vostre abilità, allora hè megliu à dà u casu à i prufessiunali. Cusì ùn hè micca pussibule di salvà quant'è pussibile nantu à e spese, ma una parte sostanziale di i fondi ùn lascerà micca i limiti di u vostru bughjettu di a vostra famiglia.