Cume trasferisce i contatti da Android à iPhone

Un cumpratu di Apple hà cumpratu è hè necessariu trasferisce i contatti da android à iPhone? - Fate u più sèmplice è per questo ci sò parechje manere chì spieghu in questo manuale. È, per cunnoscia, per questo ùn avete micca aduprà nessun prugrammi di terze parti (ancu s'ellu ci hè abbastanza), perchè tuttu ciò chì pudete dì bisognu. (Se avete bisognu di trasferisce i cuntatti in direzzione contrapposta: Trasferendu i contatti da l'iPhone à Android)

U trasferimentu di i contatti Android in iPhone hè pussibule sia in linea se i contatti sò sincronizzati cù Google, è senza usà Internet, è quasi direttamente: da u telefonu à u telefuninu (quasi chì avemu bisognu aduprà un computer in mezu). Pudete ancu importà cuntatti da una carta SIM à un iPhone, scrivu ancu nantu à quellu.

Move à l'applicazione iOS per trasferisce dati da Android à iPhone

In a seconda metà di u 2015, Apple hà liberatu l'applicazione Move to iOS per smartfoni Android è tablet, pensatu per andà nantu à u vostru iPhone o iPad. Cù sta applicazione, dopu l'acquistu di un dispositivu da Apple, pudete trasferisce relativamente facilmente tutti i vostri dati, inclusi i contatti, à a.

Tuttavia, cù una alta probabilità chì avete da trasferisce i contatti in l'iPhone dopu à tutti manualmente, unu di i modi descritti in seguitu. U fattu hè chì l'applicazione vi permetti di copià i dati solu à un novu iPhone o iPad, cioè. quandu hè attivatu, è se u vostru hè già attivatu, allora per aduprà stu metu vi duverà ripristinarlo cù a perdita di tutti i dati (per chì, pensu chì, a valutazione di l'applicazione in u Mercatu di u Play hè superiore à 2 punti).

I dettagli di cumu trasferisce i contatti, calendari, foto è altre informazioni da Android à iPhone è iPad in sta applicazione, pudete leghje in a guida ufficiale di Apple: //support.apple.com/ru-ru/HT201196

Sincronizza i contatti di Google cù iPhone

U primu modu per quiddi chì anu i contatti Android sò sincronizzati cù Google - in stu casu, tuttu avemu bisognu di trasferiri è di ricordà u login è a password di u vostru contu chì avete bisognu di entrà in l'impostazioni di l'iPhone.

Per trasmette i contatti, andate in configurazione di iPhone, selezziunate "Posta, indirizzi, calendarii", allora - "Aggiungi contu".

Ulteriori azzioni pò differisce (leggere a descrizione è sceglite ciò chì più ti basterà):

  1. Pudete semplicemente aghjunghje u vostru contu di Google selezziunà l'elemento pertinente. Dopu aghjunghjatu si pò sceglie ciò chì esattamente sincronizà: Posta, Contatti, Calendarii, Note. Per impostazione predefinita, questu serie hè sincronizatu.
  2. Sì avete bisognu di trasferisce solu contatti, fate un clic su "Altro", poi selezziunate "Conte CardDAV" è u fate cù i parametri seguenti: servitore - google.com, login è password, in u campu "Descrizione" puoi scrive qualcosa à u vostru discrezione per esempiu, "Contatti Android". Salvà u record è i vostri contatti saranu sincronizati.

Attenzione: se avete autenticazione bi-fattore attivata in u vostru contu di Google (SMS vi ghjunghja quandu vi crei un logu da un novu computer), ci vole à creà una password di applicazione è aduprà quessa a password quandu inserisci prima di fà i punti specificati (in u primu è duie casu). (Circa ciò chì hè a password di l'applicazione è cume si crea: http://support.google.com/accounts/answer/185833?hl=it)

Cume copia i cuntatti da u telefuninu Android à l'iPhone senza sincronizazioni

Se andate à l'applicazione "Contatti" in Android, cliccate nantu à u pulsante di menu, selezziunate "Importa / Esporta" è poi "Esporta in l'archiviazione", allora u telefonu salverà una vCard cù l'estensione .vcf, cuntene tutti i vostri contatti Android è un iPhone perfettamente percepitu è ​​un software Apple.

È dopu cù stu schedariu, pudete fà unu di i modi chì seguite:

  • Mandate u schedariu di contatti per e-mail cum'è un aghjunghjiu cù Android à u vostru indirizzu iCloud, chì vi hà registratu quandu hà attivatu l'iPhone. Avendu ricevutu a lettera in l'applicazione Mail per un iPhone, pudete importà immediatamente i cuntatti cliccando nantu à u lima di l'attaccu.
  • Mandate direttamente da u vostru telefono Android via Bluetooth à u vostru iPhone.
  • Copiate u schedariu in u vostru computer, è dopu trascinaru finu à l'iTunes aperto (sincronizatu cù u vostru iPhone). Vede ancu: Cumu trasferisce i contatti di Android à un computer (ci sò modi aggiuntivi per ottene un file cù i cuntatti, ancu in linea).
  • Se avete un computer Mac OS X, pudete trascinaru u schedariu cù i contatti per l'applicazione Contatti è, se avete a sincronizzazione di iCloud attivata, appariranu ancu nantu à l'iPhone.
  • Inoltre, se avete a sincronizazione cù iCloud abilita, pudete, in qualunque computer o direttamente da Android, andate in iCloud.com in u navigatore, selezziunate "Contatti" quì, poi cliccate nantu à u pulsante Impostazioni (in basso à sinistra) per selezziunate "Importa vCard "è specificà u caminu di u file .vcf.

Pensu chì questi metodi ùn sò tutti pussibule, cume i cuntatti in u furmatu .vcf sò abbastanza universali è ponu esse aperti da quasi tutti i prugrammi per travaglià cù stu tipu di dati.

Cume trasferisce i contatti di a carta SIM

Ùn cunnoscu micca sì ancu vale a pena di traspurtà u trasferimentu di contatti da una carta SIM à un articulu separatu, ma dumandà nantu à sta situazione spessu.

Cusì, per trasferisce i contatti da una carta SIM à l'iPhone, basta à andà à "Impostazioni" - "Posta, indirizzi, calendarii" è sottu a sottusione "Contatti" cliccate nantu à u pulsante "Importa i contatti di SIM". In un secondu di seconde, i contatti di a carta SIM saranu salvati nantu à u vostru telefonu.

Ulteriori informazioni

Ci hè ancu parechji prugrammi per Windows è Mac chì permettenu di trasferisce i cuntatti è altre informazioni tra Android è iPhone, tuttavia, a mo opinione, cumu aghju scrittu à l'iniziu, ùn sò micca necessarie, perchè tuttu pò esse facu manualmente. Tuttavia, daraghju un pocu di sti prugrammi: subitu, avete una visione diversa nantu à a prusità di aduprà:

  • Wondershare Mobile Transfer
  • Copytrans

In fattu, stu software ùn hè micca tantu per copià i contatti tra telefoni nantu à e diverse piattaforme, ma per sincronizà i file multimediali, e foto è altri dati, ma dinò per i contatti hè abbastanza adatta.