Wedding Album Maker Gold 3.53


Un firewall hè un firewall integratu in Windows chì hè statu disegnatu per aumentà a sicurezza di sistema quandu travaglia una rete. In questu articulu analizzeremo e funzioni principali di stu cumpunente è impari cum'è configurarlo.

Configurazione di firewall

Parechji utenti trascuranu u firewall incastunatu, considerendu ch'ellu hè inefficace. Tuttavia, questu strumentu vi permette di aumentà significativamente a sicurezza di u vostru PC cù strumenti simuli. A differenza di i prugrammi di terze parti (soprattuttu libaru), u firewall hè abbastanza faciule da gestisce, hà una interfaccia amica è impostazioni chjarite.
Pudete andà à a sezione di opzioni da u classicu "Pannello di cuntrollu" Windows

  1. Chiama u menu Run combinazione di tasti Windows + R è entrate u cumandamentu

    cuntrollu

    Pressu "OK".

  2. Passate à vede u modu "Piccole Icone" è truvate l'applet "Windows Defender Firewall".

Tipi di rete

Ci hè dui tippi di reti: privati ​​è publici. I primi sò e cunnessioni fidate à dispositivi, per esempiu, in casa o in ufficiu, quandu tutti i nodi sò cunnisciuti è sicuri. U secondu hè cunnessioni à fonti esterni per mezu di adattatori cunnessi o cablati. Per difettu, e reti pubbliche sò considerate insicure, è chì e regule più strette sò applicate à elli.

Abilita è disabilite, blocca, notifiche

Pudete attivà u firewall o disabilittallu cliccendu nantu à u link corrispondente in a sezione di l'impostazioni:

Basta à mette u switch in a posizione desiderata è premete Ok.

L'ubblittimentu implica una interdizione di tutte e cunnessioni in entrata, cioè tutte e applicazioni, cumpresu u navigatore, ùn puderanu micca scaricà dati da a rete.

E notifiche sò e windows specifichi chì si presentanu quandu i prugrami suspettosi anu tentatu d'accede à Internet o a rete locale.

A funzione hè disattivata da unchisking u caselli in i caselli specificati.

Ripristina i settori

Questa procedura elimina tutte e regule d'utenti è imposta i parametri per i valori di difettu.

A reset hè di solitu effettuata quandu un firewall funziona male da vari motivi, è dinò dopu sperienze chì ùn sò micca successi cù impostazioni di sicurezza. Bisognu à capisce chì l'utili "curretti" saranu dinò ripristinati, ciò chì pò fà daveru inoperabilità di applicazioni chì richiedenu a connettività di rete.

Interazione cù i prugrammi

Questa funzione permette à certi prugrammi di cunnesse à a rete per scambiu di dati.

Questa lista hè chjamata ancu "eccezioni". Cumu travaglià cun ellu, parlemu in a parte pratica di l'articolo.

Regole

E regule sò u primu strumentu di firewall per a sicurezza. Cù a so aiuta, pudete vuticà o permesso cunnessioni di rete. Queste opzioni sò situate in a sezione di opzioni avanzate.

E regule in entrata cuntenenu e cundizioni per riceve dati da l'ucari, cioè à scarican l'infurmazioni da a rete (scarica). Posizioni ponu esse create per tutti i prugrammi, i componenti di u sistema è i porti. Impostazione di regule in uscita implica una interdizione o permessu di inviare richieste à i servitori è controllà u prucessu di "ritornu" (caricare).

E regule di sicurezza permettenu di cunnessu aduprendu IPSec - un set di protocolli spiciali, secondu chì autenticazione, riceve è verifica l'integrità di i dati ricevuti è a so crittografia, oltre à a trasmissione sicura di chiavi per a rete globale.

In u ramo "Observazione"In a sezione di mappazione, pudete vede l'infurmazione nantu à e cunnessioni per i quali e regule di sicurezza sò configurate.

Profili

I profili sò un set di parametri per diversi tipi di cunnessioni. Ci hè trè tippi di elli: "Generale", "Privatu" è "Profilu di u Dominiu". Avemu dispostatu in l'ordine discendente di "rigore", chì hè u livellu di prutezzione.

Durante u funziunamentu normale, questi insiemi sò attivati ​​automaticamente quandu sò cunnessi à un tipu specificu di rete (selezionatu quandu crei una nova connessione o cumandendu un adattatore - una scheda di rete).

Pratica

Avemu analizzatu e funzioni di base di u firewall, avemu da passà à a parte pratica, in cui impareremu à creà regole, apri porti è travaglià cù eccezioni.

A creazione di regule per i prugrammi

Comu sapemu già, e regule sò in entrata è in uscita. Cù l'aiutu di e primure condizioni di installazione per riceve u trafficu da i prugrammi, è quest'ultimi determinanu s'elli si ponu trasferì dati à a rete.

  1. In a finestra "Monitor" ("Opzioni avanzate") cliccate nantu à l'elemento "Regole in entrata" è in u blocu dirittu sceglite "Crea una regula".

  2. Luntà u switch in situ "Per u prugramma" è cliccate "Prossimu".

  3. Passà à "Via di prugramma" è premete u pulsante "Revisione".

    Cù l'aiutu di "Esploratore" circate u file esecutivu di l'applicazione di destinazione, cliccate nantu à ellu è cliccate "Apertu".

    Andemu oltre.

  4. In a prossima finestra vedenu le opzioni per l'azione. Quì pudete permessu o smentu a cunnessione, è furnite l'accessu per IPSec. Sceglite a terza voce.

  5. Definisce i profili per i quali a nostra nova regula travaglia. Avemu da fà cusì chì u prugramma ùn pò micca cunnesse cun reti pubblichi (direttamente à Internet), è in l'ambiente di casa aghjunghjeria in modu normale.

  6. Diamo u nome di a regula sottu à a quale sarà visualizata in a lista, è, se vulete, creà una descrizione. Nantu à a pressione di un bottinu "Fatti" a regula sarà creata è applicata immediatamente.

E regule in uscita sò creati similmente in a tabulazione corrispondente.

U travagliu cù eccezioni

L'aggiunamentu di un prugramma à eccezioni di firewall ti permette di creà prestu una regula permessu. In questu listinu pudete configurà certi parametri - attivà o disattivà a posizione è seleziona u tippu di rete in cui opera.

Per di più: Aggiungere un prugramma à e eccezioni in u firewall di Windows 10

Regole di Portu

Sti reguli sò criati cum'è posti in entrata è in uscita per prugrami cù a sola differenza chì in a tappa di a determinazione di u tippu hè selezionata "Per u portu".

U casu di l'usu più cumunitu hè a interazione cù i servitori di ghjoci, i clienti di email è i messageri istanti.

Leggi più: cumu apri porte in u firewall di Windows 10

Conclusione

Oghje avemu scontru cù u Firewall di Windows è amparatu à aduprà e so funzioni di base. Quandu hè impiantatu, si deve ricordà chì e cambiamenti in e regule esistenti (stabilite per impostazione predefinita) pò daveru à una diminuzione di u livellu di sicurezza di u sistema, è restrizioni inutili - à malfunzionamentu di alcune applicazioni è componenti chì ùn funzionanu micca senza accede à a rete.