Aprite porte in u router D-Link

L'apertura di i porti hè necessariu per i prugrammi chì utilizanu una cunnessione Internet à travagliu durante u so travagliu. Ciò include uTorrent, Skype, parechji lanciatori è ghjochi online. Pudete ancu trasmette porte à traversu u sistema operativu stessa, ma questu ùn hè micca sempre efficace, dunque bisognu cambià manualmente e impostazioni di u router. Parleremo ancu di più.

Vede ancu: Aprite u portu in Windows 7

Apri un portu nantu à u router D-Link

Oghje avemu da guardà à sta procedura in dettaglio usando l'esempiu di u router D-Link. Quasi tutti i mudelli anu una interfaccia simile, è i parametri necessarii sò esattamente presenti in ogni locu. Avemu dividutu u tuttu u prucedimentu in passi. Cominciamo à capì in ordine.

Passu 1: I lavori di preparazione

Se avete bisognu di inoltellu di portu, allora u prugrammu rifiuta di principià per via di u statu chjusu di u servitore virtuale. Di solitu, a notificazione indica l'indirizzu di a porta, ma micca sempre. Dunque, avete bisognu di sapè u numeru impiegatu. Per fà quessa, aduprà l'utilità ufficiali di Microsoft.

Scaricate TCPView

  1. Andate in a pagina di download di TCPView à u ligame di sopra, o aduprà a ricerca in un browser web pratticu.
  2. Cliccate nantu à u leggiu rispettu à u dirittu per cumincià à scaricà u prugramma.
  3. Aprite u download à traversu ogni archiveru.
  4. Vede ancu: Archivers for Windows

  5. Eseguite u schedariu eseguibile TCPView.
  6. In a finestra chì si apre, vedrete un elencu di processi è informazioni nantu à u so usu di porti. Vi sò interessati à una colonna "Porta a distanza". Copiate o insegna stu numaru. Ci vole più tardi per configurà u router.

Rimane di scopre solu una cosa: l'indirizzu IP di u computer per chì u portu sarà trasmesso. Per più infurmazioni nantu à cumu definisce stu parametru, vedi u nostru altru articulu à u ligame sottu.

Per di più: cumu scopra l'indirizzu IP di u vostru computer

Passu 2: Configurate u router

Ora pudete andà direttamente à a configurazione di u router. Tuttu u vostru aghju di fà hè riempisce un pocu righe è salvà i cambiamenti. Fate u seguitu:

  1. Aprite un browser è in tippu di barra di indirizzu192.168.0.1dopu cliccate Enter.
  2. Apparirà un modulu di login, induve avete bisognu di entrà u vostru login è password. Se a configurazione ùn hà cambiatu, digià in dui campiadmine log in.
  3. A sinistra vedi un pannellu cù categorie. Cliccate nantu à "Firewall".
  4. Dopu, andate à a sezione "Servitori Virtuali" è premete u pulsante "Add".
  5. Pudete sceglie trà unu di i mudelli prontu, includenu l'infurmazioni salvate nantu à certi porti. Ùn necessite micca esse utilizzate in stu casu, cusì lascia u valore "Custom".
  6. Per dà un nome arbitrariu à u vostru servitore virtuale per fà più faciule per navigà in lista s'ellu hè grande.
  7. L'interfaccia deve spiegà a WAN, u più spessu ci hè u nomu pppoe_Internet_2.
  8. Protocollo sceghjisce quellu chì utilizza u prugrammu richiestu. Si pò truvà ancu in TCPView, avemu parlatu annantu à u primu passu.
  9. In tutte e linee cù i porti, inserite quella chì avete imparatu da u primu passu. In "IP interno" inserite l'indirizzu di u vostru computer.
  10. Verificate i parametri entrati è applica i cambiamenti.
  11. Un menu si apre cù una lista di tutti i servitori virtuali. Sì avete bisognu di edità, cliccate nantu à una di esse è cambiate i valori.

Passu 3: Verificate i porti aperti

Ci sò parechji servizii chì ti permettenu di determinà quali porti avete aperti è chjappati. Se ùn sì micca sicuru se avete riesciatu à affacà a missione, si consiglia di aduprà u situ Web 2IP è cunsultà è:

Andate à u situ Web 2IP

  1. Vai à a pagina iniziale di u situ.
  2. Sceglite un test "Verifica di u portu".
  3. In a linea, inserite un numeru è cliccate nantu à "Verificate".
  4. Fighjate l'infurmazioni visualizzate per verizà u risultatu di e impostazioni di u router.

Oghje eri familiarittu cù u manuale di l'inoluzione di portu nantu à u router D-Link. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di complicatu in questu, a pratica stessa hè effettuata in solu pochi passi è ùn necessita micca spirienza in a configurazione di l'apparentu simile. Duvete solu i valori corrispondenti à stringhe specifiche è salvà e cambiamenti.

Vede ancu:
Programma Skype: numeri di portu per e cunnessioni in entrata
Porti Pro in uTorrent
Identificare è configurà l'inoluzione di portu in VirtualBox