Cume avà configuratu una stampante Canon

Un utente inesperto in PC hè spessu di fronte à u prublema chì a sua stampatrice stampa in modu erratu o rifiuta di fà quessa. Ognunu di questi casi deve esse cunsideratu separatamente, postu chì a messa in u dispositiu hè una cosa, ma a riparazione hè un'altra. Allora, prima prova di configurà a stampatrice.

Setup di a stampante Canon

L'articolo discuterà stampatori famosi di marca Canon. L'ampia distribuzione di stu mudellu hà purtatu à u fattu chì e dumande di ricerca sò solu suttostu per dumande nantu à cumu si adatta a tecnica per chì funziula perfettamente. Per questo ci hè un assai numeru di utilità, in i quali sò quelli ufficiali. Ghjè circa elli è vale a so parlà.

Stage 1: Installing the Printer

Hè impossibile micca parlà un mumentu tantu impurtante cum'è l'installazione di una stampante, chì per parechje persone a “messa in riservazione” hè esattamente u primu start-up, cunnessu i cavi necessarii è installà u driver. Tuttu quessa deve esse dichjaratu in più dettu.

  1. Per principiu, a stampatrice hè installata in u locu duve l'usu hè più cunfortu di interagisce cun ellu. Una tale piattaforma devia esse situata vicinu à u computer, perchè a cunnessione hè più spesso fatta via un cavu USB.
  2. Dopu, u cavu USB connette u connettore quadratu à a stampante è u solitu - à u computer. Ùn manca solu per cunnessu a periferica à a prugna. Nisun cavure, i fili ùn seranu più.

  3. Dopu avete bisognu di stallà u driver. Più spessu si distribuisce nantu à un CD o in u situ ufficiale di u sviluppatore. Se a prima opzione hè dispunibule, installa semplicemente u software necessariu da u mezu fisicu. Altrimenti, andate à a risorsa di u fabbricante è truvate u prugrammu nantu à questu.

  4. L'unica cosa chì vi hà da esaminà quandu l'installazione di un prugramma diversu da u mudellu stampatore hè a profondità di bit è a versione di u sistema operativu.
  5. Ùn manca solu per andà "Dispositivi è Stampanti" attraverso "Start", truvate a stampatrice in questione è selezziunela da "Dispositiu di difettu". Per fà quessa, cliccate à dirittu aghjustamentu nantu à l'icona cù u nomu chjatu è selezziunate l'elemento pertinente. Dopu, tutti i documenti inviati à stampà saranu mandati à sta macchina.

A descrizzione di a configurazione iniziale di a stampatrice pò esse cumpletata.

Stage 2: Printer Settings

Per riceve documenti chì risponde à i vostri requisiti di qualità, ùn hè micca basta à cumprà una stampante costosa. Duvete ancu configurà e so impostazioni. Quì avete bisognu di fassi attenti à elementi cum'è "luminosità", "saturazione", "u cuntrastu" etc.

Opzioni simili sò fatti trà una utilità speciale chì hè distribuita in un CD o in u situ di u fabbricante, simile à i piloti. Pudete truvà u mudellu stampatore. A cosa principali hè di scaricà solu i prugrammi ufficiali, in modo da ùn dannulà a tecnica, interferendu cù u so travagliu.

Ma l'impostazione minima pò esse fatta immediatamente prima di stampà. Alcuni parametri di basa sò piazzati è cambiati quasi dopu ogni stampa. Specialmente s'ellu ùn hè micca una stampatrice di casa, ma un studio di foto.

Cusì pudete dì chì a messa in riservazione di una stampante Canon hè assai semplice. Hè solu impurtante aduprà u lugiziale ufficiali è sapere ind'è i situazioni chì necessitano di esse cambiate.