Risolve i problemi cù i luci sfavillate di tastiera in laptop ASUS

U volantu di l'ordinatore hè un dispositivu speciale chì vi permetterà di senti pienu sì quandu si hè un driver di vittura. With it, pudete ghjucà e vostru corsa preferita o aduprà tutti i generi di simulatori. Connetta un tale dispositiu à un computer o un laptop via u connettore USB. In quantu à qualchì equipe simule, per una ruota hè necessariu installà u prugrammu chì si cunsulta. Permetterà à u sistema à determinà correttamente u dispositariu stissu, è fà e so impostazioni dettagliate. In sta lezione, guarderemu u volantu Gite da Logitech. Vi diremu ancu i metodi chì vi permetteranu di scaricà è installà un software per stu dispositiu.

Installà i driver per u direzzione Logitech G25

Tipicamente, u lugiziale vene aghjuntatu cù i dispositivi stessi (volantu, pedali, è unità di cambio). Ma ùn si disperate micca si, per qualchì u mo ragu, ùn avete nè media cun software. Dopu à tutti, ora quasi tutti ponu l'accessu liberu à Internet. Allora, pudete truvà, scaricà è installà un software per Logitech G25 senza troppa difficoltà. Questu pò esse fattu in i seguenti modi.

Metudu 1: u situ di Logitech

Ogni cumpagnia impegnata in a fabbricazione di cumpunenti di computer è periferiche, hà un situ ufficiale. In tali risorse, in più di i prudutti più venduti, pudete ancu trovà un software per l'attrezzatura di a marca. Fighjà una veduta più stretta à ciò chì deve esse fattu in u casu di software di ricerca per u volante G25.

  1. Andate à u situ ufficiale di Logitech.
  2. In cima di u situ, vedi un elencu di tutte e sottusezzioni in u blocu orizzontale. Cercemu una sezione "Supportu" e ponu à u nomu di u puntatore di a mouse. Cusì, un menu in goccia hè appena cumparatu sottu, induve avete bisognu cliccà nantu à a linea "Supporto è Scaricà".
  3. Quasi in u centru di a pagina truverete a stringa di ricerca. In sta linea, inserite u nome di u dispositivo desideratu -G25. Dopu à quessa, una finestra si aprirà sottu, quandu i partiti trovati sò immediatamente mustrati. Sceglite da sta listessa una di e linee mostrate in l'immagine sottu. Quessi sò tutti i link à a stessa pagina.
  4. Dopu, videte u dispositiu chì avete bisognu sottu à a barra di ricerca. Ci sarà un bottinu vicinu à u nome di u mudellu. "Leggi più". Cliccate nantu à sta.
  5. Vi truverete nantu à una pagina cumpletamente dedicata à u Logitech G25. Da sta pagina pudete scaricà un manuale per l'usu di u volantu, i dettagli di a garanzia è e specifiche. Ma avemu bisognu di software. Per fà quessa, andemu sottu a pagina finché ùn vedemu un blocu cù u nome Scaricate. Prima di tutti, in stu blocu indica una versione di u sistema operativu chì avete installatu. Questu deve esse fattu in un menu spiccatu speciale.
  6. Facendu stu, vedite un pocu inferiore à u nome di u lugiziale chì hè dispunibule per u sistema operativo specificatu in precedenza. In sta linea, opposta à u nome di u prugramma, avete bisognu di specificà a capacità di u sistema. È dopu, ancu in sta linea, cliccate Scaricate.
  7. Dopu à quì, u schedariu di stallazione cumincerà à scaricà. Aspittemu a fine di u prucessu è u scorreru.
  8. Dopu, l'estrazione di file richiesta per l'installazione di u lugiziale cumincerà automaticamente. Dopu à qualchi secondi, vedite a finestra di installatore di u software principale per i prudutti Logitech.
  9. In sta finestra, a prima cosa chì scelemu di a lingua chì vulete. Purtroppu, u russo ùn hè micca in a lista di i pacchetti di lingua dispunibili. Cusì ti cunsiglii di lascià l'inglese, presentatu per difettu. Selezziunate una lingua, appughjate nantu à u pulsante "Prossimu".
  10. In a prossima finestra, vi sarà richiesta di avè familiarità cù i termini di l'accordu di licenza. Chì u so testu hè in inglese, allora prubabile ùn tutti puderanu fà. In questu casu, pudete semplicemente accettà i termini perchè seleziona a linea desiderata in a finestra. Fate cum'è in a screenshot sottu. Dopu, premete u pulsante "Install".
  11. Dopu riprende u prucessu di stallazione di u prugrammu.
  12. Durante l'installazione, vedite una finestra cù u messaghju chì avete bisognu di cunnesse u vostru dispositivo Logitech cù u vostru computer. Cunnessu u volante à un laptop o un computer è cliccate nantu à u bottinu in sta finestra "Prossimu".
  13. Dopu, avete bisognu di aspettà un pocu di ghjornu chì l'installatore rimuove e versioni precedenti di l'applicazione Logitech, se esiste.
  14. In a prossima finestra, avete bisognu di vede u mudellu di a vostra periferica è u statu di cunnessione à u computer. Per cuntinuà basta cliccare "Prossimu".
  15. In a prossima finestra vedi saluti è un missaghju nantu à a fine di u prucessu di stallazione. Pressu u pulsante "Fatti".
  16. Questa finestra si fermerà è vedete un altru, chì vi informarà chì l'installazione hè completa. Bisognu à premere u pulsante "Fatti" à u fondu.
  17. Dopu à a chiusura di u installatore, l'utilità Logitech si mette in furmazione automatica, in cui pudete creà u profilo desideratu è configurà u vostru volante G25 in modo adeguatu. Se tuttu si hè fattu correttamente, apparirà un'icona in u suppressu cliccendu u bottinu di diritta nantu à chì vedi i punti di cuntrollu chì avete bisognu.
  18. Questu finisce stu metudu, postu chì u dispositiu sarà ricunnisciutu bè da u sistema è u software pertinente sarà installatu.

Metudu 2: Prugrammi per l'installazione automatica di software

Questu metudu pò esse adupratu quandu avete bisognu di truvà e installà piloti è software per qualunque dispositivi cunnessi. Questu opzione hè adatta ancu in u casu di u volante G25. Per fà quessa, hè abbastanza à ricorrerà à aduprà unu di l'utili spiciali chì sò creati per stu scopu. Avemu fattu una revisione di tali decisioni in unu di i nostri articuli speciali.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Per esempiu, vi mustreremu u prucessu di ricerca di software cun l'utilità Auslogics Driver Updater. L'ordine di e vostre azzioni sarà a seguita.

  1. Cunnessu u volante à un computer o un laptop.
  2. Scaricate u prugramma da a fonte ufficiale è installatu. In stu tappa hè assai simplici, perchè ùn invichemu micca nant'à u dettagliu.
  3. Dopu installazione, lanciate l'utilità. In listessu tempu, a scansione di u vostru sistema principia automaticamente. I dispositivi per i quali avete bisognu à stallà i driver sò identificati.
  4. In a lista di l'attrezzamentu truvatu, vedite un dispositivo Logitech G25. Sbigliamate a tegula, cum'è mostra in l'esempiu sottu. Dopu, premete u pulsante Aggiornu tuttu in a stessa finestra.
  5. Sì necessariu, accende a funzione di risturazione sistema Windows. Sè avete bisognu di fà quellu, vi sarà avvisatu in a finestra successiva. In a nostra premete u pulsante "Sì".
  6. Questu sarà seguitu da u prucessu di backup è scaricà i file chì saranu necessarii per installà u software Logitech. In a finestra chì si apre, pudete guardà u prugrammu di download. Just aspettendu per finisce.
  7. Dopu, l'alternativa di l'Auslogics Driver Updater procederà automaticamente à l'installazione di u prugramma scaricatu. Sapete di ciò da a finestra successiva chì si vede. Come ancu, aspettate ch'ellu sia installatu u software.
  8. Quandu hè finitu u prucessu di stallazione di u software, vedi un missaghju nantu à l'installazione avè pattu.
  9. Avete solu bisognu di chiusu u prugramma è adattà u volantu à u vostru discrezione. Dopu, pudete cuminciare ad aduprà u.

Se per una ragione ùn vulete aduprà Auslogics Driver Updater, pudereste dà esaminà di più vicinu à u populu prugramma DriverPack Solution. Hà una grande basa di dati di i vari driver è supporta parechji dispositivi diversi. In una di e nostre lezioni precedenti avemu parlatu di tutte e sfumature di aduprà stu prugramma.

Vede ancu: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 3: Scaricate u software cù u ID di a periferica

Questu metudu pò esse adupratu micca solu in u casu di u dispositiu Logitech G25, ma dinò in situazioni in cui avete bisognu di truvà un software per l'attrezzatura ùn hè micca identificata. A so essenza sta in u fattu chì impari u ID hardware è da stu valore cercemu software in un situ particulare. À u capu di a G25 ID ha i significati seguenti:

USB VID_046D & PID_C299
VID_046D & PID_C299 HID

Avete ghjustu à copià una di sti valori è applicarla nantu à una risorsa online specifica. Abbiamo descrittu u megliu di queste risorse in una lezzione separata. In stu, truvate e istruzioni per scaricà software da tali siti. In più, si niega cumu scopre questu veru ID. Ci pudete bisognu di sta infurmazione in qualchi tempu in futuro. Cunsiglii per quessa, vi propemu cunfidenziamente di leghje a lezzione sottu in tuttu

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 4: Ricerca standard per i driver di Windows

U vantaghju di stu metudu hè chì ùn avete micca bisognu di stallà alcun software di terza parte, è navigà in parechji siti è ligami. Tuttavia, una cunnessione internet hè necessariu. Eccu ciò chì avete bisognu di fà per questo.

  1. Run "Manager di dispositivi". Ci hè parechje maniere di fà quellu. Cumu fà, ùn importa.
  2. Lezione: Apri u "Manager di dispositivi"

  3. In a lista di tutti l'attrezzamentu truvamu u dispositivu necessariu. In qualche situu, u volantu ùn hè micca ricunnisciutu da u sistema è mostra "Dispositivo scunniscutu".
  4. In ogni casu, avete bisognu di sceglie u dispositivu necessariu è cliccate à dirittu destro nantu u so nome. Dopu à ciò, apparirà una finestra in cui bisogna selezzione a prima linea cù u nome "Aggiorna i Driver".
  5. Dopu, avete veda a finestra di ricerca di driver. In questione ci vole à sceglie u tipu di ricerca - "Automatic" o "Manuale". Aduprà a prima opzione, chì in stu casu u sistema tenta di truvà un software in Internet.
  6. Se u prucessu di ricerca guarisce, i driver trovati sò immediatamente installati.
  7. In ogni casu, vedite in u finale una finestra in cui hè vedibile u risultatu di u prucessu di ricerca è installazione. U svantaghju di stu metanu hè u fattu chì u sistema ùn sempre riesce a truvà u software necessariu. Tuttavia, in alcune situazioni, stu metudu pò esse assai utile.

Aduprendu unu di sti metodi, pudete facilmente truvà è installà un software per u ghjocu di direzzione Logitech G25. Questu vi permetterà di gode pienu di i vostri ghjochi è simulatori preferiti. Se avete qualchì domanda o errore durante l'installazione di u lugiziale, scrivevi in ​​i commenti. Ùn vi scurdate di spiegà u prublema o a questione cum'è pussibule. Tentiremu di aiutà.