Configurazione di u router ASUS RT-N66U


Talvolta durante l'iniziu di Windows 7, una finestra esce cù u còdice d'errore 0xc0000225, u nome di u schedariu di sistema guasgiu è u testu di spiegazione. L'errore ùn hè micca faciule, è hà una mansa di metudi di soluzione.

Errore 0xc0000225 è cume si risolve

U codu di l'errore in questu significa chì Windows ùn pò avè bootjatu correttamente à causa di prublemi cù i supporti nantu à i quali hè installatu, o chì hà avutu un errore inaspettatu durante u prucessu di avvicinamentu. In a maggior parte di i casi, cusì significa danneghja i file di sistema à causa di malfunzionamentu di software, prublemi di discu duru, impostazioni di BIOS improprie, o distruggendu l'ordine di boot di u sistema operativu, se parechji sò installati. Cum'è i motivi sò diversi in natura, ùn ci hè micca un metudu universale per eliminà i fallimenti. Forniremu l'intera lista di soluzioni, è basta à sceglie quella adatta per un casu particulare.

Metudu 1: Verificate u statu di u discu duru

Più spessu, l'errore 0xc0000225 riporta un prublema cù u discu dur. A prima cosa da fà hè di verificà u statu di a cunnessione HDD à a scheda madre di u computer è l'alimentu: forse i cavi sò danneggiati o i cuntatti si adattanu vagamente.

Se i cunnessioni meccaniche sò OK, u prublema pò esse quellu chì ci sò settori difettosi nantu à u discu. Pudete verificà cun a chjama à l'aiutu di u prugramma Victoria registratu annantu à l'unità flash USB di boot.

Leggi più: Veremu è trattà u discu cù u prugramma Victoria

Metudu 2: Ripara u bootloader di Windows

A causa più cumuna di u prublema in cui versu l'attualità hè u dannu di u record di boot di u sistema operativu dopu un accadutu erratu o azzioni di l'utente. Per fà u scopu di u prublema, pudete fà a procedura per riparazione di u gestore di boot, aduprà e istruzioni à u ligame sottu. U solu commentu hè chì, per i motivi di l'occasione di l'errore, u primu Metudu di Gestione ùn sia micca prubabile, allora andate direttamente à i Metodi 2 è 3.

Ulteriori: Ripristinà u caricatore di avvallu di Windows 7

Metudu 3: Riprendite partizioni è sistema di file di discu duru

Spessu, un missaghju cù u còdice 0xc0000225 si faci dopo u spiccu di u spaziu in partizioni logichi in u spaziu logicu chì utilizza strumenti di sistema o prugrammi di terze parti. Più probabilmente, un errore accadde durante a ripartizione - u spaziu occupatu da i file di sistema hè andatu in una zona senza marcata, chì hè per quessa ùn hè naturalmente micca da scaricà da ellu. U prublemu cù e partizioni pò esse risoltu combinendu spaziu, dopu allora hè bè desiderabile effettuà una ripresa di lancio cù u metodo chì si presenta quì sottu.

Lezione: Cumu unisci partizioni di u discu dur

In casu di dannu di u sistema di file, a situazione diventa più complicata. A viulazione di a so struttura agisce chì u discu duru ùn sia micca disponibile per a ricunniscenza da u sistema. In una tale situazione, quandu hè cunnessu à un altru computer, u sistema di i file di tali HDD serà designatu cum'è RAW. Avemu già istruzzioni in u situ chì vi aiutanu à trattà u prublema.

Lezione: Cumu fermà u sistema di file RAW in u HDD

Metudu 4: Cambia u modu SATA

L'errore 0xc0000225 si pò manifestà da un modu sceltu in maniera sbagliata per configurà un cuntrolluere SATA in u BIOS - in particulare, parechji disci duri moderni ùn funzionanu micca bè cù u IDE selezionatu. In certi casi, u prublema pò esse causata da a modalità AHCI. In più dettallu nantu à i modi di funziunamentu di u controller di discu duru, è dinò u so cambiamentu, pudete leggere in u materiale sottu.

Per di più: Ciò chì hè SATA Mode in BIOS

Metudu 5: Piazzate l'ordine di avvicinamentu correttu

In più di a modalità sbagliata, u prublema hè spessu causatu da un ordu di avvicinamentu imprudente (se usate più di un discu dur o una combinazione di HDD è SSD). L'esempiu più simu hè chì u sistema sia stato trasferitu da un discu duru regule in un SSD, ma a prima era a partizione di sistema da u quali Windows prova à staccà. Stu difficoltà di stu tipu pò esse eliminatu ponendu l'ordine di avvicinamentu in u BIOS - chì avemu già trattatu cun questu tema, cusì furnizemu un ligame cù u materiale pertinente.

Per di più: cumu un discu avvicinabile

Metudu 6: Cambia i driver di cuntrollu di HDD à quelli standard

Qualchì volta l'errore 0xc0000225 hè apparatu dopu installazione o rimpiazzamentu di a "scheda madre". In questu casu, a causa di u malfunzionamentu hè di solitu in a mancanza di cumportamentu di u software di serviziu di u microcircuitu chì gestisce a comunicazione cù i dischi rigidi, u listessu cuntrollatore di u vostru discu. Quì avete bisognu di attivà u driver standard - per ciò chì avete bisognu di aduprà l'ambiente di recuperu di Windows, scaricatu da un drive flash USB.

Leggi più: Cumu fà un drive USB flash aviabile Windows 7

  1. Vai à l'interfaccia di l'ambiente di recuperu è cliccate Shift + F10 curri "Linea di cumannu".
  2. Inserite u cumandamenturegeditavà u so editor di registro.
  3. Sì chì avemu avvicinatu da l'ambiente di recuperu, avete bisognu di sceglie a cartella HKEY_LOCAL_MACHINE.

    Dopu, aduprà a funzione "Scaricate un arbustu"situatu in u menù "File".
  4. I schedari di dati di registru chì avemu bisognu à scaricà sò situati àD: Sistema di Windows 32 Sistema di configurazione. Selezziunu, ùn vi scurdate di definisce u nome di u puntu di montu è premete "OK".
  5. Ora truvate u succursale scaricatu in l'arburu di registru è apriselu. Vai à parametruServizi HKEY_LOCAL_MACHINE TempSystem CurrentControlSet iMahciè inveceCumpràscrivite0.

    Se carichi u discu in i modi IDE, allora espansione u ramoI servizii HKLM TempSystem CurrentControlSet pciideè fate la stessa operazione.
  6. Aprite torna "File" è selezziunate "Scaricate u bush" applicà cambiamenti.

A so sceca Editor Editor, allora uscite da l'ambiente di recuperu, smarrite l'unità flash USB è ripartite u computer. Ora, u sistema hà da scaricà normalmente.

Conclusione

Avemu cunsideratu i cause di l'errore 0xc0000225, è ancu e opzioni per a risoluzione di i problemi. In u prucessu, avemu scupiatu chì u prublema in questu hè nasutu per un'ampia gamma di motivi. Aduprendu, aghjunghje chì, in rari casi, questu fallimentu sia accadutu quandu ci sò i prublemi di RAM, ma i prublemi di RAM sò diagnosticati da sintomi molto più evidenti.