Virtual DJ 8.2.4204

E immagini di u formatu graficu BMP raster sò formate senza cumpressione, è sò dunque occupanu un locu significativu nantu à u discu dur. A propositu, hannu spessu esse convertiti in formati più compatti, per esempiu in JPG.

Metodi di conversione

Ci hè dui direzzioni principali per convertite BMP in JPG: l'usu di software installatu nantu à un PC è l'usu di cunvertitori in linea. In questu articulu vederemu solu i metudi basati nantu à l'usu di u software installatu nantu à un computer. Eseguà a missione pute prugrammi di vari tipi:

  • Convertitori;
  • Applicazioni di visualizzazione d'immagine;
  • Editori grafichi.

Parlemu nantu à l'applicazione pratica di questi gruppi di metudi per cunvertisce un formatu di foto in un'altra.

Metudu 1: Format Factory

Avviciniamo a descrizione di i metudi cù i convertitori, vale à dì cù u prugramma Format Factory, chì in russo si chjama Format Factory.

  1. Run Format Factory. Cliccate nantu à u nome di u blocu "Foto".
  2. A lista di i formati di l'imagine diversi si aprirà. Cliccate nantu à l'icona "Jpg".
  3. Hà lanciata a finestra di parametri per convertisce in JPG. Prima di tutti, devi specificà a fonte à convertite, per chì cliccate "Add File".
  4. Attiva a finestra di selezione di l'oggetto. Truvate u locu induve a sorgente BMP hè conservata, selezziunela è cliccate "Apertu". S'ellu ci vole, pudete aghjunghje più elementi.
  5. U nomu è l'indirizzu di u schedariu selezionatu appariranu in a finestra di conversione à JPG. Pudete fà impostazioni addizionali cliccando nantu à u bottinu. "Personalizza".
  6. In a finestra chì si apre, pudete cambià a dimensione di l'immagine, stabilisci l'angulu di rotazione, aghjuntu una etichetta è filigrane. Dopu avà eseguitu tutte e manipule chì cunsiderate necessarie per fà, presse "OK".
  7. U ritornu à a finestra principale di i parametri di a direzzione di conversione selezionata, avete bisognu di definisce u cartulare induve l'immissione in uscita sarà spedita. Cliccate "Cambia".
  8. U selettore di directory si apre. "Sfoglia cartelle". Da evidenziare in u directory in cui u JPG finitu sarà piazzatu. Cliccate "OK".
  9. In a finestra principale di e preferenze di a direzzione di conversione selezionata in u campu "Cartella finale" u caminu specificatu hè cumandatu. Ora pudete fermà a finestra di configurazione cliccendu "OK".
  10. A attività creata sarà visualizata in a finestra principale di Format Factory. Per iniziare a cunversione, selezziunela è cliccate "Start".
  11. Conversione fatta. Ciò hè dimostratu da l'apparizione di u status "Fatti" in a colonna "Condition".
  12. L'immagine JPG elaborata sarà salvata in u locu chì l'utente assigna in l'impostazioni. Pudete andà à stu cartulare tramite l'interfaccia di Format Factory. Per fà quessa, cliccate puru u dirittu nantu à u nome di a task in a finestra di prugramma principale. In a lista chì compare, cliccate "Apertu u Cartinu di Destinazione".
  13. Attivatu "Esploratore" esattamente ind'è a maghjina finale di l'immagine JPG.

Questu metudu hè bonu perchè u prugramma Format Factory hè liberu è permette di trasformà da BMP in JPG un gran numaru di oggetti in u stissu tempu.

Metudu 2: Movavi Video Converter

U prossimu prugramma utilizzatu per cunverte BMP in JPG hè Movavi Video Converter, chì, malgradu u so nome, hè capace di cunverte micca solu video, ma dinò audio è immagini.

  1. Run Movavi Video Converter. Per andà à a finestra di selezzione di foto, cliccate "Add Files". Da a lista chì si vede, selezziunate "Aggiungere immagini ...".
  2. A finestra di apertura di a foto inizia. Truvà a posizione di u sistema di file in cui u BMP originale hè situatu. Selezziunu, cliccate "Apertu". Pudete aghjunghje micca un oggettu, ma parechji à tempu.

    Ci hè un'altra opzione per aghjunghje a maghjina originale. Ùn prevede micca l'apertura di a finestra. Avete bisognu di trà l'ugettu BMP originale da "Esploratore" to Movavi Video Converter.

  3. A foto sarà aghjunta à a finestra di prugramma principale. Avà avete bisognu di specificà u furmatu uscente. À u fondu di l'interfaccia, cliccate nantu à u nome di u blocu. "Images".
  4. Poi sceglite da a lista "JPEG". Un listinu di tippi di formattazione deve vene. In stu casu, si tratzerà di un solu articulu. "JPEG". Cliccate nantu à sta. Dopu, vicinu à u parametru "Output Format" valore deve esse visualizatu "JPEG".
  5. Per difettu, a cunversione hè fatta in una cartella speciale di prugramma. "Movavi Library". Ma spissu l'utenti ùn sò micca soddisfatti di sta situazione. Volenu designà u cartulare di conversione finale stessi. Per fà e modifiche necessarie, avete bisognu à cliccà nantu à u bottinu. "Selezziunu una cartella per salvà i file finiti"chì hè presentatu in forma di catalogu di logo.
  6. Shell inizia "Selezzione cartella". Andate in u cartulare induve volete conservà a JPG finita. Cliccate "Select Folder".
  7. Ora l'indirizzu di u indirizzu specificatu hè cumandatu in u campu "Output Format" a finestra principale. Nantu à a maggior parte di i casi, e manipule esecutive sò abbastanza à cuminciare a prucessione di a conversione. Ma quiddi utenti chì vogliono fà un adeguamentu più profondu ponu vene quì, cliccendu nantu à u pulsante. "Edit"situatu in u blocu cù u nomu di a fonte BMP aghjuntu.
  8. L'utticulu di edizione si apre. Quì pudete fà e seguenti azzioni:
    • Girate a foto verticalmente o orizzontalmente;
    • Girate a foto in diretta o contr'à;
    • Corregge u visu di i culori;
    • Raccupà a foto;
    • Pone filigrane, etc.

    U passatu tra i diversi blocchi di situazione hè fattu cù u menu di vucca superiore. Quandu i ajustamenti necessarii sò cumpleti, cliccate "Applicà" è "Fatti".

  9. Di ritornu à a shell principale di Movavi Video Converter, avete bisognu di cliccà per inizià a conversione. "Start".
  10. A cunversione sarà fatta. Dopu ch'ellu hè finitu, hè automaticamente attivatu. "Esploratore" induve u sorte di convertitu hè conservata.

Come u metudu precedente, sta opzione suggerisce a possibilità di cunvertisce un gran numaru di immagini nant'à u tempu. Ma à u cuntrariu cù a Fabbrica di Formati, l'applicazione Movavi Video Converter hè pagata. Versione di prova hè dispunibile solu 7 ghjorni cù l'imposizione di una filigrana sull'oggiu in uscita.

Metudu 3: IrfanView

Convertite BMP in JPG ponu ancu prugrammi per visualizà immagini cu funzioni avanzate, chì includenu IrfanView.

  1. Run IrfanView. Cliccate nantu à l'icona "Apertu" in forma di cartella.

    Se hè più praticu per voi di manipule attraversu u menu, allora cliccate "File" è "Apertu". Se preferite agisce cù l'aiutu di i tasti caldi, allora pudete appena pressà u pulsante O in a configurazione di tastiera in Inglese.

  2. Una qualsiasi di e tre azzioni vi porterà una finestra di selezione di l'immagine. Truvà u locu induve u fontu BMP hè situatu è dopu à a so designazione cliccate "Apertu".
  3. L'immagine hè visualizzata in a shell IrfanView.
  4. Per esportaghjale in u formatu di destinazione, cliccate nantu à u logo chì simile à un dischetto.

    Pudete applicà transizioni da "File" è "Salvà cum'è ..." o premete S.

  5. A finestra di salvamentu di u lima di base aprirà. In listessu tempu, una finestra supplementare apri automaticamente, quandu i parametri di salvatariu sò visualizzati. Andate in a finestra di basa duve avete intenzione di mette l'elemento convertitu. In a lista "File Type" selezziunate u valore "JPG - JPG / JPEG Format". In a finestra aghjunta "Opzioni di salvataggio di JPEG è GIF" È possibile cambià queste impostazioni:
    • Qualità di l'immagine;
    • Set formatu progressive;
    • Salvà e informazioni IPTC, XMP, EXIF, etc.

    Dopu fà i cambiamenti, cliccate "Salvà" in a finestra aghju, è cliccate nantu à a chjave cù u nomu in a finestra di basa.

  6. A foto hè cunvertita in JPG è salvata induve l'utente ghjustu chjamatu.

In comparazione cù i metudi discusso in precedenza, l'usu di stu prugramma per a cunversione hà l'inconvenientu chì solu un oggettu pò esse convertutu à tempu.

Metudu 4: FastStone Image Viewer

Reformat BMP to JPG pò un altru visualizzatore di immagini - FastStone Image Viewer.

  1. Lancia u FastStone Image Viewer. In u menù orizzontale, cliccate "File" è "Apertu". Tù, tippu Ctrl + O.

    Pudete cliccà nantu à u logo in forma di catalogu.

  2. A finestra di selezzione di foto inizia. Truvà u locu induve u BMP hè situatu. Marcate quest'immagine, cliccate "Apertu".

    Ma pudete andà à l'oggetto desideratu senza lanciare a finestra d'apertura. Per fà ciò, avete bisognu di fà una transizione cù u gestore di file, chì hè integratu in u visualizzatore di immagini. E transizioni sò fatte secondu à i cataloghi situati in a zona superiore à sinistra di l'interfaccia di a shell.

  3. Dopu avè navigatu à u cartulare di situazione del file, selezziunu l'oggetto BMP desideratu in u riquadro dirittu di a shell di prugramma. Poi cliccate "File" è "Salvà cum'è ...". Pudete aduprà un metudiu alternativu, adupratu dopu à a designazione di l'elemento Ctrl + S.

    Un'altra opzione hè di cliccà nantu à u logo "Salvà cum'è ..." in a forma di una dischetti dopu à a designazione di l'oggiu.

  4. A cumprosta di salvezza inizia. Move a dove vulete chì l'oggiu JPG da salvà. In a lista "File Type" festà "Formatu JPEG". Se avete bisognu di fà una conversione più dettagliata, cliccate "Opzioni ...".
  5. Attivatu "Opzioni di Formatu File". In sta finestra, trascinendu u cursore si pò ajustà a qualità di l'immagine è u gradu di a so compressione. Inoltre, pudete cambià immediatamente e impostazioni:
    • Schema di culore;
    • Colore sub-discretu;
    • Hoffman Optimization et al.

    Cliccate "OK".

  6. Di ritornu à a finestra di salvezza, per cunsultà tutte e manipule per cunvertisce l'imagine, ùn ci hè più da cliccà nant'à u pulsante. "Salvà".
  7. A foto è a foto in u formatu JPG serà salvata in u parcorsu chì hè statu specificatu da l'utente.

Metudu 5: Gimp

L'editor di i grafichi liberi Gimp pò gestì cun capu a missione stabilita in l'articulu attuale.

  1. Fighjate u gimp. Per aghjunghje un oghjettu cliccate "File" è "Apertu".
  2. A finestra di selezzione di foto inizia. Truvate a zona BMP è cliccate nantu à u righju dopu ch'ella hè selezionata. "Apertu".
  3. A foto sarà visualizzata in l'interfaccia di Gimp.
  4. Cliccate per convertà "File"è dopu in avanti "Esporta cumu ...".
  5. Shell inizia "Export Image". Hè necessariu cù l'aiutu di a navigazione per andà induve avete intenzione di mette a maghjina convertita. Dopu cliccate nantu à a didicazione "Selezziunu tippu file".
  6. A lista di formati grafichi diversi si apre. Truvate è marcate l'elemento in esse Immagine JPEG. Poi cliccate "Esporta".
  7. Esegui l'utellu "Esporta un'impresa cum'è JPEG". Se avete bisognu di configurà u schedariu in uscita, cliccate nant'à a finestra attuale "Opzioni avanzate".
  8. A finestra hè espansa assai. Diversi strumenti di edizione di imagini uscente cumpariscenu. Eccu pudete piazzà o cambiate e seguenti impostazioni:
    • A qualità di a foto;
    • Ottimizazione;
    • Lisciare;
    • Metodo DCT;
    • Sottosemplu;
    • Salvà e schizzi, etc.

    Dopu avè modificatu i parametri, cliccate "Esporta".

  9. Dopu à l'ultima azzione, u BMP sarà esportatu in JPG. Pudete truvà una foto in u locu chì avete specificatu in precedenza in a finestra di export di l'immagine.

Metru 6: Adobe Photoshop

Un altru redattore di grafica chì risolve u prublema hè l'apposta famosa Adobe Photoshop.

  1. Aprite Photoshop. Appughjà "File" è cliccate "Apertu". Pudete ancu aduprà Ctrl + O.
  2. L'utunu di l'apertura si vede. Truvà u locu induve u BMP hè situatu. Dopu avè selezionatu, premete "Apertu".
  3. A finestra s'è aperta, vi informanu chì u documentu hè un schedariu chì ùn supporta micca i profili di culore. Ùn hè necessariu micca azzione supplementare, cliccate nant'à "OK".
  4. A foto si aprirà in Photoshop.
  5. Ora avete bisognu di riformattà. Cliccate "File" è cliccate nantu à "Salvà cum'è ..." sia aghjuntu Ctrl + Shift + S.
  6. A cumprosta di salvezza inizia. Move a dove vulete piazzamentu u lima cunvertita. In a lista "File Type" sceglite "JPEG". Cliccate "Salvà".
  7. L'utunile cumincerà. "Opzioni JPEG". Avrà definitivamente menu impostazioni di u strumentu simu Gimp. Quì puete edità u livellu di qualità di a foto trascinendu u cursore o l'impostazione manuale in numeri da 0 à 12. Pudete ancu selezziunu unu di i trè tippi di formati cambiando i pulsanti di radio. Ùn pudemu esse cambiatu più parametri in sta finestra. Indipendentemente se avete fattu cambiamenti in sta finestra o lasciatu tuttu cum'è per difettu, cliccate "OK".
  8. A foto sarà riformattata in JPG è sarà postu quì l'utente hà dumandatu à esse.

Metudu 7: Pittura

Per fà a procedura chì ci interessa, ùn hè necessariu di stallà un software di terze parti, ma pudete aduprà l'editor graficu integratu di Windows - Paint.

  1. Run Pittura. In e varie versioni di Windows, questu hè fattu diversamente, ma più spessu sta applicazione pò esse trovu in a cartella "Standard" sezione "Tutti i prugrammi" u menù "Start".
  2. Cliccate nantu à l'icona per aprite u menu in forma di triangulu à a sinistra di a tab. "Casa".
  3. In a lista chì si apre, cliccate "Apertu" o digià Ctrl + O.
  4. L'instrumentu di selezzione inizià. Truvà a posizione di u BMP desideratu, selezziunate l'elementu è cliccate "Apertu".
  5. A foto carica in un editore graficu. Per trasformà lu in u formatu desideratu, cliccate ancu nantu à l'icona per attivà u menu.
  6. Cliccate nantu à "Salvà cum'è" è Immagine JPEG.
  7. A finestra di salvu inizia. Move a dove vulete piazzà l'oggetto convertitu. U tippu file ùn hè micca necessariu da specificà, postu chì hè statu attribuitu in u passu precedente. A capacità di cambià i parametri di a foto, cum'è hè stata in i redattori precedenti di a grafica, Paint ùn furnisce micca. Dunque rimane solu di presse "Salvà".
  8. L'immagine si salverà cun l'estensione JPG è andà à u cartulare chì l'utente hà ancu attribuitu in precedenza.

Metudu 8: Forbici (o qualunque schermata)

Incù l'aiutu di qualsiasi screenshoter installatu in u vostru computer, pudete catturà una immagine BMP è poi salvate u risultu in u vostru computer cume un jpg. Cunsiderate u prucessu prucessu in esempiu di u strumentu standard di Forbici

  1. Esegu l'utensile di Cissure. U modu più faciule per trovarli è aduprà a ricerca di Windows.
  2. Poi aprite l'image BMP cù qualchì visore. Per fà u fuoco à travaglià, l'immagine ùn deve supere a risoluzione di u vostru schermu di u vostru computer, altrimenti a qualità di u schedariu convertitu sarà inferiore.
  3. Tornà à l'urtulista Cissura, cliccate nantu à u bottinu. "Crea"è dopu circonda un rettangulu cù una immagine BMP.
  4. Appena tu liberi u bottinu di u mouse, u screenshot risultante aprirà in un picculu editor. Eccu quì avemu da salvà: per questo, selezziunu u pulsante "File" è andate à u puntu "Salvà cum'è".
  5. Se necessario, setate l'imagine à u nome volu è cambiate a cartella per salvà. In più, avete bisognu di specificà u formatu di l'immagine - Jpeg file. Complutate u salvu.

Metudu 9: Convertio in linea di serviziu

L'intera procedura di cunversione pò esse fatta in linea, senza usà nisunu prugramma, perchè andemu aduprà a Conversione di u serviziu di conversione in linea.

  1. Andate in a pagina di servizio in linea di Convertio. Prima ci vole à aghjunghje una immagine BMP. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Da u computer"dopu l'Esplora di Windows sarà visualizatu nantu à u schermu, cù l'aiutu di chì avete bisognu di selezziunà a foto desiderata.
  2. Quandu u schedariu hè carregatu, assicuratevi ch'ellu sia cunvertitu in JPG (per difettu, u serviziu offre di rifà l'immagine in stu formatu), dopu chì pudete avizià u prucessu cliccendu "Conversu".
  3. U prucessu di cunversione darà inizio, chì porta un pocu di tempu.
  4. Appena u travagliu di u serviziu in linea hè finitu, basta à scaricà u risultatu in u vostru computer - per fà cusì, cliccate nantu à u pulsante. "Download". Fatti!

Metudu 10: Servizio in linea Zamzar

Un altru serviziu in ligna chì hè interessante è hè chì permette di fà una conversione batch, cioè di parechje immagini BMP à tempu.

  1. Andate in a pagina di servizio online Zamzar. In blocu "Passu 1" cliccate u pulsante "Selezziunate i file"dopu in u Esploratore di Windows aperto selezziunu unu o parechji file cù i quali dopu travagliu sarà fattu.
  2. In blocu "Passu 2" selezziunu u furmatu da convertisce - Jpg.
  3. In blocu "Passu 3" Inserite u vostru indirizzu e-mail induve e immagini convertite saranu mandate.
  4. Accuminà u prucessu di conversione di i file da cliccà nantu à u pulsante. "Conversu".
  5. U prucessu di cunversione darà inizio, chì a durata dipende da u numaru è da a dimensione di u schedariu BMP, è, naturalmente, da a velocità di a vostra cunnessione Internet.
  6. Quandu a conversione hè cumpletata, i file convertiti sò inviati à l'indirizzu di posta specificatu in precedenza. A lettera in entrata cuntene un ligame chì avete bisognu di seguità.
  7. Per piacè, avà a nota chì per ogni immagine ci sarà una lettera separata cù un ligame.

  8. Cliccate u pulsante "Download Download"per scaricà u file convertitu.

Ci sò parechji prugrammi chì permettenu di convertisce e immagini BMP in JPG. Questi includenu cunvertitori, editori di immagine è spettatori di immagini. U primu gruppu di prugrammi hè adupratu di più cù una larga quantità di materiale convertibile, quandu avete da convertà un serie di disegni. Ma i duie ultimi gruppi di prugrammi, ancu se ti permettenu di effettuà solu una cunversione per cicru funzionale, ma à u tempu, ponu esse uttenuti per stabilisce i cunfusioni di conversione più precisi.