Top 10 di i ghjochi PS9 2018 più attesi

Una di e piattaforme di gioco più popolari, PlayStation 4, prevede un certu numaru di primure di primu statu in u novu 2019, trà i quali ci hè un locu per i progetti multiplazgrafici è esclusivi. In i primi dieci ghjochi più attesi di a PS4 sò i rappresentanti più desiderati di diversi generi per i fan di a console di Sony.

U cuntenutu

  • Resident Evil 2 Remake
  • Far Cry: New Dawn
  • Metro: Exodus
  • Mortal kombat 11
  • Devil May Cry 5
  • Sekiro: Shadows Die Twice
  • The Last of Us: Part II
  • Ghjorni goone
  • Dreams
  • Rage 2

Resident Evil 2 Remake

Data di uscita: 25 gennaio

In Giappone, u ghjocu Resident Evil 2 Remake hè publicatu cum'è Biohazard RE: 2

I creaturi anu tentatu di stabilisce una vista in prima persona è una fotocamera fissa in u spiritu di a “vecchia scuola”, ma in definitiva decisu chì u cuntrollu di terze parti funziunu megliu. E ancu micca tutti i fan accunsentivanu à sta introduzione, dopu à l'E3 2018, a risposta generale era positiva.

À a fine di ghjennaghju, i fan di unu di l'orrori di sopravvivenza più popolari attende un remake di a seconda parte di Resident Evil. Vecchia conoscenza Leon Kennedy è u so amicu di cummattimentu in mumenti Claire Redfield si truvanu in mezu à un apocalypse zombie. I sviluppatori di Capcom promettenu chì ricunniscete u residente, tuttavia, sarà fattu in un stile completamente diversu: a fotocamera sarà situata dietro u protagonista, è a stazione di polizia duve si spartenu i principali eventi sarà più spessu è spaventosa.

Far Cry: New Dawn

Data di uscita: 15 di febbraio

L'annunziu ufficiali di u ghjornu Far Cry: New Dawn hè statu piazzatu à Los Angeles à l'iniziu di dicembre di u 2018

A nova parte di Far Cry una volta forzà i lettori à alzà u tema di Ubisoft è u so marcatu nant'à u tempu, nant'à u gameplay è in u pianu di u complottu. Ci sò dinò aspettendu un scontru cù i furbi carismatichi è u mondu apertu cun un mumentu di quests è di una varietà di ubicazioni. A trama di u prughjettu porta i ghjocini à l'eventi chì si sviluppanu in l'America post-apocalittica 17 anni dopu a fine di Far Cry 5. C'è nunda di rivuluziunaria in termini di gameplay. Rende sulu a speranza chì New Dawn almenu in qualchì da sarà Novu.

Metro: Exodus

Data di uscita: 22 di febbraio

Metro: l'Exodus in Russia sarà presentatu cume Metro: Exodus

A fan di Dmitry Glukhovsky anziani un altru scontru cù l'adattazione di u ghjocu di i travaglii di l'autore nantu à l'universu "Metro". In a nova parte di Exodus, u lettore vi sarà offertu un viaghju à e cità pruvinciali di a Russia post-apocalittica. A maiò parte di i posti sò ora rappresentati da spazii aperti, è u caratteru ùn hà micca da nascundà u sistema respiratorio dietro una maschera di gasu, perchè l'aria diventa sicura.

A premiere di Metro Exodus à l'E3 2017, hè statu una sorpresa per a maggior parte di i ghjucatori è, in generale, l'annunziu di u ghjocu hè statu ricevutu positivamente. Tom Hoggins di u ghjornu di The Daily Telegraph, chjamò Metro Exodus unu di i "annunci più eccitanti, novi" annantu à a mostra. In listessu tempu, a rivista PC World pone Metro Exodus in u secondu postu in i primi dieci ghjochi di PC di quelli presentati, è a rivista Wired hà ricunnisciutu u trailer di u ghjocu cum'è unu di i migliori.

Mortal kombat 11

Data di uscita: 23 aprile

À a mità di ghjennaghju di u 2019, maghjine di più si rivelanu nantu à l'eventi successivi.

Esce unu di i migliori ghjochi di lotta questu annu, aspettate assai fanu di l'universu Mortal Kombat. L'undicesima parte apparirà in PS 4 in primavera. Finu adesso, i sviluppatori ùn sò micca spartite l'infurmazioni nantu à u prossimu prugettu, ma tutti capenu chì un ghjocu dinamicu di lotta si prepara per l'uscita cun un gran numeru di combos spettacolari, una bella quantità di crudeltà è a micca traccia di crudeltà è i microtransaccioni meno desiderabili chì ghjustificanu a so apparizione in a parte precedente di u prugettu.

Devil May Cry 5

Data di uscita: 8 di marzu

L'azzioni di u ghjocu Devil May Cry 5 tenanu luogo parechji anni dopu a parte 4

A nova parte di u diavolu May Cry slag hurricane hè difficilissime à purtà qualcosa di novu per u generu, ma hè u so servamentu di elaborà u so tasso di adrenalina è azzione insane. Dante invecchiatu è u so cumpagnu Nero stà combattendu cù i demoni nantu à a Terra è in un altru mondu. Avemu torna à aghjunghje lame mortali, mandà assai numerosi combos è memorizà e abitudini di avversari. Legendale slasher torna questu primavera!

Sekiro: Shadows Die Twice

Data di uscita: 22 di marzu

Sekiro: Shadows Die Twice - un ghjocu di azzione chì si svolge in u Giappone feudale in a "era di e province bellicose"

U prugettu di l'autori di i famosi Dark Souls è Bloodborne aghjunghjeria in guardu è prudenti. Nisunu pò ancu immaginare ciò chì Sekiro sarà. L'azione hardcore differisce da u travagliu precedente di u studio da l'impostazione giapponese è da u prugrammu nantu à a variabilità di u passaghju. U lettore hè liberu di sceglie chè vole campà cù i nemichi in u campu, o preferisce agisce sì. Per l'ultimu metudu di passà nant'à u ghjocu, hè statu messu in contu un ghjallu, chì ti permette di scavalcà colline è proiezioni per ricercà nuove vie.

The Last of Us: Part II

Data di uscita: 2019

In una conferenza stampa, a cumpagnia hà fattu una dichjarazione nantu à a mancata divulgazione di a data di uscita finu chì a ghjocu sia più pronta.

A fan di l'originali The Last of Us crede chì in u 2019 vederanu un sequel di unu di i migliori ghjochi avventura di sopravivenza di l'ultimi anni. I sviluppatori di Naughty Dog anu già presentatu parechji trailers è un video cù una dimostrazione di gameplay per u publicu. U trama di a nova parte promette di spostà i ghjucatori à cinque anni dopu dopu a fine di l'originale. A situazione in u mondu ùn hà micca cambiatu: a stissa lotta cù zombi, a guerra per e risorse, l'injustizia universale è a crudeltà. Forse questu annu sarà u megliu mumentu per u liberu per una custruzione exclusiva di longu andà.

Ghjorni goone

Data di uscita: 26 aprile

In u ghjornu Days Gone sarà dispunibule à i vari attrezzi per l'upgrade, u trasportu per u viaghju è a ricerca, oltre à a capacità di creà e trappule è armi

Una di e poche esclusive chì hà ricevutu una data di uscita hè ancu un rapprisentante di u generu di l'azione di a superstite in l'impostazione post-apocalisse. In Days Gone, sviluppatori di SIE Bend Studio anu preparatu un mondu apertu, un protagonista motardu in fretta, un interessante sistema per migliorà u trasportu persunale è una bella storia à u livellu Uncharted. Almenu, dicenu i creaturi di u ghjocu. Chì realmente? Avemu sapè prestu.

Dreams

Data di uscita: 2019

A data di uscita di u ghjornu Dreams hè sempre ignora, tuttavia, u record per a prima prova pubblica durerà fino à u 21 di ghjennaghju 2019

Una di e premiere più attese in u genere di u sandbox di Dreams hà trasformatu l'opinione di i ghjucatori nantu à u tema di a creatività in i ghjochi al computer. Cum'è i rappresentanti di Media Molecule studiu ammessi, u so sandbox sarà una rivoluzione in u design di ghjocu è gameplay: u prughjettu utilizerà PlayStation Move, permette permetti à i ghjucari di cambià è generà livelli, creà scenari è cumparteci cù altri giocatori. Hè veru chì i test di beta di Dreams sò stati posticessi per trè anni seguiti. Chì hè a ragione? Forse i sviluppatori sò assai difficiuli à capisce ciò chì anu in mente, perchè i so piani sò veramente napulonuichi.

Rage 2

Data di uscita: u 14 di maghju

Rage 2 hè in un sviluppu cumunu di studio id Software è di a sucietà svedese Avalanche Studios

A prima parte di u tiratore Rage era stilisticamente ricorda di Borderlands, è era gameplay cum'è un simulatore di petra. Hè accadutu chì u prughjettu, chì avia grandi prospettive è prerequisite per diventà un capolavoru, si hè rivelatu chì era un sparatutto arcusinu-noioso è primitivu. Ahimè, ma Rage dispiaciutu i gamer, tuttavia, u sequel di u 2019 hà destinatu à corregge a situazione. L'autori prumettu un ghjocu di azzione culuritariu è dinamicu, cù enfasi nantu à u gameplay di divertimentu è divertente. Sarà i sviluppatori ripetutu l'errori di l'originale? Amparemu à a mità di Maghju.

I lettori è i fan di PlayStation 4 attendenu cun a so pussibuli di publicà parechji prughjetti sorprendenti chì promettenu viaghjà tuttu u so tempu libaru per un viaghju indimenticabile in u mondu virtuale piene di caratteri interessanti, storie affascinanti è un ghjocu frescu. Deci di i ghjochi più desiderabili di questu annu, senza dubbitu, attireranu l'attenziu di a comunità è ghjustificanu l'eccitazioni intornu à u premiere.