Cume à migliorà a qualità di e foto in Photoshop


I disegni di qualità scarsa vene in diverse forme. Questu pò esse l'insuffinanza basta (o viceversa), a presenza di rumuri indesiderati in a foto, è a sfumatura di l'oggetti principali, cume e facce in u ritrattu.

In sta lezione sapemu cumu per migliorà a qualità di e foto in Photoshop CS6.

Operamu cù una foto, in cui ci sò rumi, è ombre inutili. In u prucessu di u prucessu apparecerà sfocu, chì duverà esse eliminatu. Set completo ...

Prima di tuttu, avete bisognu di sbarazzà di u fallimentu in l'ombre, quant'è pussibile. Applicà duie strade di regolazione - "Curve" è "Livelli"cliccendu nant'à l'icona rotonda in u fondu di a palette di strati.

Prima applicà "Curve". E pruprietà di u stratu di regolazione si apriranu automaticamente.

Avemu "tirau" e spazie scure, pieghendu a curva, cum'è mostra in u screenshot, evitendu e sovraesposizioni per luce è perda di pochi dettagli.


Allora applicate "Livelli". Si movi da a destra u cursore chì si vene in u screenshot, ammorbate l'ombre un pò di più.


Avà bisognu di smarrà u rumu in a foto in Photoshop.

Crea una copia cumpressa di i strati (CTRL + ALT + MAIUSU + E), è dopu un'altra copia di stu stratu, trascialu à l'icona chì si chjama nantu à u screenshot.


Aplica u filtru à a copia superiore di u stratu. "Sfocate in u superfice".

Sliders prova à minimizà artefatti è u rumu, mentre cercava di tene i piccoli dettagli.

Dopu selezionemu u neru cum'è u culore principale cliccendu nant'à l'icona di selezzione di culore nantu à a barra di strumenti di diritta, vi stringemu Alt è cliccate nantu à u pulsante "Add mask of layer".


A maschera ricca di neru sarà applicata à u nostru stratu.

Ora selezziunate u strumentu Spazzola cun i parametri seguenti: culore - biancu, durezza - 0%, opacità è pressione - 40%.



A seguitu, selezziunà a maschera nera cliccendu in u bottinu sinu di u mouse, è dipinge nantu à u rumu in a foto cù un pennu.


U statu prossimu hè l'eliminazione di l'aberrazioni di culore. In u nostru casu, sta luce verde.

Aghjunghje u stratu di regolazione "Tonalità / Saturazione", selezziunate in l'elenco menu a discesa Verdi e riduce a saturazione à zero.



Cumu si pudete vede, i nostri azzioni dighjà una diminuzione in a nitidezza di a maghjina. Avemu bisognu di fà a foto chjaru in Photoshop.

Per migliorà a nitidezza, creà una copia cumuna di i strati, andate in u menù "Filtrà" è applicà "Funtia di contornu". Cursore per ghjunghje l'effettu desideratu.


Ora aghjaremu aghjunghje u cuntrastu à e pezze di u vistimentu di u caratteru, postu chì certi dettagli anu liscatu trà u prucessu.

Approfitta di "Livelli". Aggiungemu questu stratu di regolazione (vede sopra) è ghjunghje l'effettu massimu nantu à i vestiti (ùn ponemu micca attenta à u restu). Hè necessariu fà una zona scura un pocu più scura, è chjaru.


Dopu, riempite a maschera "Livelli" culore neri. Per fà quessa, pone u culore principale à neri (vede sopra), selezziunate a maschera è cliccate ALT + DEL.


Poi cù un pennu biancu cù i parametri, quant'è a sfocata, passemu sopra i vestiti.

L'ultimu passu - u indebolimentu di a saturazione. Chì ci vole à fà, perchè tutte e manipolazioni cun u contrastu miglioranu u culore.

Addu un altru stratu di regolazione "Tonalità / Saturazione" è cù u slider currettivu rimuà un pocu culore.


Aduprendu qualchi scherzi semplici eramu pudè à massimà a qualità di a foto.