Aduprà u telefunu cum'è router Wi-Fi (Android, iPhone e WP8)

Ié, u vostru telefunu pò esse adupratu cum'è router Wi-Fi - quasi tutti i telefoni moderni nantu à Android, Windows Phone è, naturalmente, l'iPhone d'Apple supportanu sta funzione. In listessu tempu, l'internet mobile hè distribuitu.

Perchè questu pò esse necessariu? Per esempiu, per accede à Internet da una tavoletta chì ùn hè micca dotata di un modulu 3G o LTE, invece di cumprà un modem 3G è per altri scopi. Tuttavia, devi ricordà nantu à i tariffi di u prestatore di servizii per a trasmissione di dati è ùn vi scurdate chì diversi dispositivi ponu scaricà l'aggiornamentu è altre informazioni di difettu per ellu (per esempio, avendu cunnessu un laptop in questu modu, ùn puderete micca avè cumu un mezzu di gigabyte d'aggiornamenti hè statu fattu.)

Wi-Fi hotspot da telefonu Android

Pò esse ancu pratiziu: cume distribuisce l'Internet cù Android di Wi-Fi, Bluetooth è USB

Per aduprà u smartphone di Android in router, andate in l'impostazioni, dopu in a ruta "Rete senza fil", selezziunu "Più ..." è in a schermata successiva - "Modem di Modem".

Verificate "hotspot Wi-Fi". E impostazioni di a rete senza fili creata da u vostru telefonu pò esse cambiata in l'elemento corrispondente - "Configurazione di un puntu di accesso Wi-Fi".

Hè dispunibuli per cambià u nome di u puntu di accessu SSID, u tippu di crittografia di a rete è a parola per Wi-Fi. Dopu tutti i parametri sò fatti, pudete cunnesse à sta rete senza fili da qualunque dispositivu chì u supporta.

iPhone in router

Dò stu esempiu per iOS 7, tuttavia, in a 6a versione hè fatta in u listessu modu. Per abilità u punto di accesso wireless Wi-Fi in iPhone, andate à "Impostazioni" - "Comunicazione cellulare". È aprite l'elemento "Modem Modem".

In a schermata di e prossime impostazioni, accende u modem modem è setate i dati per l'accessu à u telefuninu, in particulare a password Wi-Fi. U puntu d'accessu creatu da u telefonu sarà chjamatu l'iPhone.

Distribuzione Internet in Wi-Fi cù Windows Phone 8

Naturalmente, tuttu ciò si pò fà nantu à u telefuninu Windows Phone 8 in una manera simile. Per attivà a modalità di router Wi-Fi in WP8, fate u seguitu:

  1. Andate à l'impostazioni è aprite a "Internet di Sparta".
  2. Accende "Parteci".
  3. Sì necessariu, setà i parametri di u puntu di accesso Wi-Fi, per chì cliccate nantu à u "Pulsu Setup" è in "Nome di Trasmissione" voce imposta u nome di a rete senza fili, è in u campu di password - a password per a cunnessione senza fili, chì consiste di almeno 8 caratteri.

Questu completa a configurazione.

Ulteriori informazioni

Qualchì infurmazione in più, chì puderia esse d'aiutu:

  • Ùn aduprate micca cyrillic è caratteri speciali per u nomu è a parola d'accessu di a rete senza filu, altrimenti pudete verificà prublemi di cunnessione.
  • À sente l'infurmazione nantu à i siti di i pruduttori di telefunu, per utilizà u telefunu cum'è un puntu d'accessu senza fili, sta funzione deve esse supportata da l'operatore. Ùn aghju micca vistu chì quessa ùn hà fattu u persunale micca capitu cume si pudia organizà un pruibizione, per via di l'internet mobile, ma sta infurmazione vale una considerazione.
  • U numaru dichjaratu di dispositivi chì ponu esse cunnessi cun Wi-Fi à un telefonu nantu à Windows Phone hè 8 pezzi. Pensu chì Android è iOS puderanu ancu travaglià cù un numaru simile di cunnessioni simultanee, cioè, hè basta, se micca inutile.

Hè tuttu. Speru chì quest'istruzione hè stata utile à qualcunu.