Cumu trovà i posti VK da data


Parechji utilizatori di dispositivi chì eseguenu Android uttenenu assai attivamente u video hosting di YouTube, u più spessu da l'applicazione clientela integrata. Tuttavia, qualchì volta si presentanu problemi cù questu: partenze (cù o senza un errore), freni in travagliu, o prublemi di riproduzione video (malgradu una bona connessione à Internet). Pudete tuccà sta prublema solu.

Fixing a incapacità di u clientela YouTube

A causa principale di i prublemi cù questa applicazione hè i fallimenti di software chì puderebbenu apparire à causa di intonaci di memoria, aggiornamenti sbagliati installati o manipulazioni di l'utente. Ci sò parechje soluzioni à stu fastidiu.

Metudu 1: Usa a versione di navigatore di YouTube

U sistema Android ti permette dinò di guardà YouTube da un navigatore web, cume si faci in i computer di desktop.

  1. Andate à u vostru navigatore preferitu è ​​inserite m.youtube.com in a barra di indirizzu.
  2. Una versione mobile di YouTube sarà caricata, chì ti permette di visualizà video, piace e scrive commenti.

Per piacè avà a notà chì in qualchi navigatori web per Android (Chrome è a stretta maggioranza di i navigatori basati nantu à u mutore WebView) pò esse configuratu per reindirizzà i ligami da YouTube à l'applicazione ufficiali!

Tuttavia, questu ùn hè micca una soluzione assai elegantissima, chì hè adatta per mumentu temporaneu - a versione mobile di u situ hè abbastanza limitata.

Metudu 2: Installa un client terze parti

Una voglia sana hè di scaricà è installà una applicazione alternativa per visualizà i video da YouTube. In questu casu, u Play Store ùn hè micca un assistente: cume YouTube hè pruprietatu di Google (pruprietari di Android), "a bona corporazione" vule di publicà in a cumpagnia di l'azienda una alternativa à a candidatura ufficiale. Cume, vale a pena aduprà un mercatu di terze parti in chì pudete truvà applicazioni cume NewPipe o TubeMate, chì valunu competitori per u clientu ufficiali.

Metudu 3: Cancellà a cache è i dati di l'applicazione

Se ùn vogliu cuntattà applicazioni di terze parti, pudete provà à eliminà i file creati da u clientu ufficiali - forse l'errore hè causatu da una cache errata o da valori in erronie in i dati. Hè fattu stu modu.

  1. Run "Impostazioni".
  2. Trova un articulu in i "Manager di applicazioni" (altrimenti "Manager di applicazioni" o "Applicazioni").

    Andà à sta voce.

  3. Cliccate nantu à la scheda "Tuttu" è cercate applicazioni quì "Youtube".

    Tocca u nome di l'applicazione.

  4. A pagina di l'infurmazioni, cliccate nantu à i pulsanti in sequenza. Clear Cache, "Cancella dati" è “Stop”.

    Nantu à i dispositivi cu Android 6.0.1 o versi altru, per accede à sta scheda, dite ancu cliccà "Memoria" in a pagina di a pruprietà di l'applicazione.

  5. Lascia "Impostazioni" è pruvate à lanciare YouTube. Cù alta prubabilità, u prublema scapparà.
  6. In casu d'errore persistenti, pruvate a metà sottu.

Metudu 4: Pulizia di u sistema da i file junk

Comu ogni altra applicazione per Android, u client di YouTube pò generà schedari temporanei, mancanza d'accessu chì daveru à volte à l'errori. U sfruttamentu di l'utili di sistema per eliminà tali file hè troppu longu è cunveniente, perciò, si riferiscenu à applicazioni specializzate.

Per sapè di più: Pulendu Android da i file junk

Metudu 5: Disinstalla l'aggiornamenti di l'applicazione

A volte i prublemi cù Youtube sighjanu à causa di l'aggiornu di un prublema: i cambiamenti prisentati pussanu esse incompatibili cù u vostru gadget. L'eliminazione di queste modifiche pò riparà una situazione anormale.

  1. In a manera descritta in Metudu 3, andate à a pagina di a proprietà YouTube. Eccu, cliccate nantu à u pulsante "Rimuovi aggiornamenti".

    Avemu da fassi una prima pressione “Stop” per evità i prublemi.
  2. Pruvate à fà u clientu. In casu di un crash causatu da l'aggiornu, u prublema scapparà.

Hè impurtante! Nantu à i dispositivi cun una versione obsoleta di Android (al di sotto di 4.4), Google hà sparvatu lentamente u serviziu ufficiali di YouTube. In questu casu, a sola manera di scansu hè pruvà aduprà i clienti alternativi!

Se l'applicazione di clientela YouTube ùn hè micca incorporata in u firmware, è hè personalizata, allora pudete provà à disinstalla è reinstallà. A reininstallazione pò esse fatta in casu di root-access.

Leggi ancu: Rimuova l'applicazioni di sistema nantu à Android

Metudu 6: Resta a situazione di a fabbrica

Quandu u client di YouTube hè buggy o ùn funziona nè bè, è chì prublemu simili sò esse osservate cù altre applicazioni (cumpresi alternativi ufficiali), prubabilmente u prublema hè a larga sistema. A soluzione radicale à a maiò parte di sti prublemi hè di restituisce a cunfigurazioni di fabbrica (ricurdate di fà un backup di i vostri dati impurtanti).

Aduprendu i metudi descritti sopra, pudete riparà a maggior parte di i prublemi cù YouTube. Benintesa, ci pò esse certi motivi specifici, ma anu bisognu di esse coperti individualmente.