Smileys da VKontakte sorrisi

Per stampà più cunsiderativi di documenti o salvà i consumabili in a stampatrice, l'utenti utilizanu à parechji prugrammi di terze parti. Spessu, sò installati in u computer cum'è una stampatrice virtuale, chì pò esse selezionata in qualunque editor di documenti in a sezione "Stampa". Un tale prugramma hè GreenCloud Printer, chì sarà discusu in stu articulu.

Salvà i consumabili

A caratteristica principale di GreenCloud Printer hè un salvamentu forti di consumabili. Hè pussibule di riduce l'usu di a carta per stampà stampendu duie o quattru pagine nantu à un unghjettu. Inoltre, GreenClaud Printer vi permette di risparmi assai di u consumu di inchine, per chì avete bisognu di definisce u parametru desideratu in a sezione "Salvà inchine". A quantità di materiali impenetibili sarà affissata in fondo à a pagina in termini quantitativi è percentuali.

A capacità di esporta un documentu

Usendu l'imprenditore GreenCloud, l'usu pò micca stampà economicamente u documentu desideratu, ma esportà dinò u so PDF. Pudete ancu esse mandate via e-mail o caricare u Google Drive è Dropbox. Per questu ultima opzione impiegherà un'autorisazione, chì pò esse passata in l'impostazioni di u prugramma.

Risoluzione di i problemi

Un'altra caratteristica simpatica di a stampante GreenCloud hè "Risoluzione di i problemi". Se u prugramma inizià à funzionà incorrectamente, puderete sempre avè una verifica automatica di sistema, chì ripararà tutti i prublemi da sola e riprova a stampatrice GreenClaude in u parcorsu di travagliu normale.

Virtues

  • Interfaccia russa;
  • A possibilità di salvà i consumabili;
  • Disponibilità di risoluzione di funzioni.

Inconvenienti

  • Licenza Shareware;
  • Alcune funzioni sò solu dispunibili in a versione pagata.

GreenCloud Printer hè un prugrammu indispensabile per quelli chì stanu pruvendu cù tutti i metà di salvà nantu à i consumabili. In più, ti permette di mantene è stampà statistiche nantu à a carta è l'inchiosi inutilizzati. Hè vera, sta caratteristica hè solu dispunibile in a versione pagata, ma ancu senza questu, a stampante GreenCloud hè assai user-friendly è hà una interfaccia di lingua russa.

Scaricate GreenCloud Printer Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Printer Printer RonyaSoft Poster Printer Stampa di e fotografie in una stampatrice chì utilizza Photo Printer Software per stampa di documenti nantu à a stampatrice

Share l'articolo in reti sociali:
GreenCloud Printer permette à l'utente di salvà significativamente nantu à i consumabili in u prucessu di stampa di documenti nantu à a stampatrice, è hà ancu una serie di funzioni utili di più.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: ObviousIdea
Costu: $ 27
Dimensione: 17 MB
Lingua: russo
Versione: 7.8.3.0