E persone chì aghjenu travagliu attivamente cun grafiche in un computer sò familiari cun u formatu ICO - si tippu spessu presenti icone di vari prugrammi o tipi di file. Tuttavia, micca tutti i spettatori d'immagini o editori d'immagine ponu travaglià cù tali file. Hè megliu per convertite e icone in u formatu ICO à u furmatu PNG. Cumu è ciò chì hè fattu - leggere quì sottu.
Cume convertite ICO in PNG
Ci hè parechje maniere di cunvertite e icone da u furmatu di u sistema à i file cù l'estensione PNG, sia cù l'aiutu di cunvertitori speciali è prugrammi per travaglià cù l'image.
Vede ancu: Converse e immagini PNG in JPG
Metudu 1: ArtIcons Pro
Un prugramma per creà icone da i sviluppatori di Aha-soft. Abbastanza leggeri è faciule da gestisce, ma pagatu, cù un periodu di prova di 30 ghjorni è solu in Inglese.
Scaricate u prugramma ArtIcons Pro
- Aprite u prugramma. Vedite una finestra per creà un novu prugettu.
Chì ùn simu interessatu in tutte queste impostazioni, cliccate "OK". - Vai à u menù "File"spingi "Apertu".
- In a finestra aperta "Esploratore" andate in a cartula duve si trova u schedariu chì vulete convertisce, selezziunu cù un clicu di mouse è cliccate "Apertu".
- U schedariu aprirà in a finestra di travagliu di u prugramma.
Dopu, ne torna à "File"è sta volta sceglite "Salvà cum'è ...". - Apertu torna "Esploratore "In linea di più, in a stessa cartella di u file originale. In u menù drop-down, selezziunu "Immagine PNG". Se vulete, rinominate u schedariu, allora cliccate "Salvà".
- U schedariu finitu apparirà in u cartulare sceltu in precedenza.
In più di l'inconvenienti eventi, ArtIkons Pro hà unu di più - icone cù risoluzione molto bassa ponu esse convertite in modo erroniale.
Metudu 2: IcoFX
Un altru strumentu di creazione d'icona pagatu chì pò convertite ICO in PNG. Purtroppu, stu prugramma hè ancu dispunibile solu cù localizazione in English.
Scaricate IcoFX
- Aperate IkoEfIks. Passà per i punti "File"-"Apertu".
- In l'interfaccia di l'aggiunta di i file, andate in u cartulare cù a vostra immagine ICO. Selezziunu e apriselu cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
- Quandu l'immagine hè caricata in u prugramma, aduprà l'elettu di novu. "File"dove cliccate "Salvà cum'è ..."cum'è a metà sopra.
- In a finestra di salvezza in l'elencu di menù a voglia "File Type" deve selezzione "Grafica di Rete Portatile (* .png)".
- Rinominà l'icona (perchè - dicemu sottu) in paragrafo "Filename" è cliccate "Salvà".
Perchè rinominà? U fattu hè chì ci sia un bug in u prugramma - s'è pruvatu à salvà u schedariu in un furmatu diversu, ma cù u listessu nomu, allora IcoFX pò appesi. U bug hè raru, ma hè vale per esse sicuru. - Un file PNG sarà salvatu cù u nome selettitu è u cartulare selezionatu.
U prugramma hè pratice (soprattuttu cunfusione di l'interfaccia moderna), ancu se pò esse raro, ma un insettu pò rovinà l'impressione.
Metudu 3: Faccia ICO per PNG Converter
Un piccolo prugramma da u sviluppatore russu Evgeny Lazarev. Questu tempu - gratuitu senza restrizioni, ancu in rusa.
Scaricate u software Easy ICO per PNG Converter
- Aprite u convertitore è selezziunate "File"-"Apertu".
- In a finestra "Esploratore" andate in u cartulare cù u vostru file, poi procedi in a sequenza familiare - selezziunate ICO è selezziunu cù u bottinu "Apertu".
- U prossimu mumentu ùn hè micca chiaramente chjaru per un principiante - u prugramma ùn converte micca cum'è, ma si suggerisce prima di sceglie a risoluzione - da u minimu à u massimu pussibule (chì, in a maggior parte di i casi, hè uguale a quella "nativa" per u file convertitu). Selezziunu l'elemento più altu in a lista è cliccate. "Salva cumu PNG".
- Tradizionalmente, in a finestra di salvu, selezziunate u cartulare, allora rinnominà l'immagine, o lasciatela cum'è è cliccate "Salvà".
- U risultatu di u travagliu apparirà in u cartulare selezionatu in precedenza.
U prugramma hà dui inconvenienti: a lingua russa deve esse attivata in l'impostazioni, è l'interfaccia hè diffusamente intuitiva.
Metudu 4: FastStone Image Viewer
U spettatore di l'image popolari vi aiuterà ancu à risolve u prublema di trasformazione di ICO in PNG. Malgradu a so interfaccia ingombrante, l'applicazione faci un impiegu eccellente cù e so responsabilità.
- Aprite u prugramma. In a finestra principale, aduprà u menu "File"-"Apertu".
- In a finestra di selezzione, andate in u cartulare cù l'immagine chì vulete convertisce.
Selezziunu e scarichi in u prugramma cù u pulsante "Apertu". - Quandu a foto hè caricata, torna à u menu "File"in chì selezziunate "Salvà cum'è".
- In a finestra di salvezza, selezziunate u cartulare in cui vulete vede u lima cunvertita, selezziunate l'alizziu "File Type" - Deve avè un articulu "PNG Format". Poi, se vulete, rinominate u schedariu è cliccate "Salvà".
- Subitu in u prugramma pudete vede u risultatu.
U ViewStone Viewer hè a soluzione più adatta s'ellu ci vole una sola trasformazione. Ùn pudete micca cunvertite parechji schedari in listessu modu, è cusì megliu aduprà un altru metudu.
Comu pudete vede, in a lista di prugrammi ùn ci sò micca tantissime opzioni cun chì pudete cunvertite e immagini da u formatu ICO in PNG. Fondamentalmente, si tratta di un software specializatu per travaglià cù l'iconi, chì hè capace di trasferisce una foto senza perdita. U visualizzatore di immagini hè un casu estreme quandu altri metudi ùn sò micca dispunibili per qualchì ragione.