Cume mandà video via e-mail

Diversi tipi di video, è ancu qualunqui altri media, in realtà moderna sò diventati una parte integrale di a vita di quasi tutti l'utenti di Internet. A causa di sta funzione, i cuntenuti video sò spessu chjamati à esse mandati in un modu o à l'altru à altre persone. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di ogni serviziu postale, lussuosu, mudernu, chì sarà discusitu in seguitu in l'articolo.

Mandamu video di e-mail

Per l'inizio, anu fattu chì, ancu ogni serviziu postale cunsideratu in questu articulu hà una cunnessione diretta cù un lettore multimediale speciale di a stessa impresa, ùn ci hè generalmente alcuna possibilità di guardà video online. Cusì, micca quantu pudete mandà a video in una e-mail, in a maggior parte di i casi u destinatariu puderà scaricà solu à u so computer per vede quì un successu di visualizazioni o edizioni.

A capacità di vede video in linea hè solu prisente sottu certe condizioni è micca tutti i servizii di posta.

Facendu e dirette à a rivisizione di e capacità di trasferimentu video, hè impurtante à fà attenti à u fattu chì pudete combinà parechje cassette email senza restrizioni. Cusì, i video inviati da Gmail pò esse ben scaricati da u destinatariu cù a casella di posta Mail.ru.

Vede ancu: Cumu creà una cassetta postale

Mail di Yandex

Cume à u trasferimentu di qualunque dati in un missaghju elettronicu, Yandex Mail hà una funzionalità piuttostu limitata. In particulare, questu riguarda u fattu chì stu serviziu di posta cuntene una sola opportunità di aghjunghje un video, chì hè strettamente legatu à l'invio di altri file.

A casella di posta elettronica da Yandex ùn impone micca restrizioni à u furmatu di i video inviati. Tuttavia, tene à mente chì durante u trasferimentu di entrate in formati à basa richiesta, l'icona ùn visualizera micca l'estensione originale in u lìarculu.

Avendu finitu cù a prefazione, pudete procedere direttamente à l'analisi di u prucessu di scaricamentu è di spedizioni di video.

  1. Aprite a pagina iniziale di u serviziale postale da Yandex è andate in tab. Inbox in a sezione "Tutte e Categorie".
  2. In cima di u schermu, annantu à a parte destra di u menu in più cù altri servizii, trova u pulsante "Scrivà" è cliccate nantu à ellu.
  3. Prepara u missaghju per spedizioni anticipatamente, riempiendo u campu di testu principali, specificendu i destinatari è, se hè u casu, l'oggetto di l'appellu.
  4. Per cumincià u prucessu di attaccà una video, cliccate nantu à l'icona. "Attaccà i file da u computer" cun un clip in u fondu di a finestra di u navigatore.
  5. Simili, pudete usà a stessa icona in u editor di messaggi di testu di u pannellu di cuntrollu principale.
  6. Tramite l'esploratore di u vostru sistema operativu, aprite u cartulare cù u video desiratu.
  7. U passu chì cioè hè di sceglie u video cù u pulsante sinistro di u mouse è aduprà u pulsante "Apertu".
  8. Avà avete bisognu di aspettà a fine di u prucessu di carregà un clip à u vostru messaghju.
  9. U prucessu di u scaricamentu di video pò esse interrompu cliccendu nant'à l'icona cumestiva cù l'imagine di una croce.

  10. Una volta finitu u download di u record in una lettera, pudete cancellà o scaricà.
  11. E video dopu l'eliminazione ponu esse ripristinati.
  12. Ùn hè micca raccomandatu di aduprà a possibilità di recuperu, postu chì l'envità successiva di una lettera cun tale attaccu pò causà un errore.

  13. Una volta finitu tutti i campi richiesti è aghjuntu u video volutu per i allegati, pudete procedere direttamente à l'inoluzione di u missaghju cù u pulsante "Mandà".
  14. A causa di l'invio di e mail à un tali allegatu, u destinatariu riceverà una lettera cù a capacità di scaricà è di aghjunghje u schedariu media integratu annantu à u vostru Yandex Disk.

Cumu si pudete vede, u prucessu di invia i video cù u serviziu mail da Yandex ùn hè micca praticatu. Benintesa, per scaricà senza prublemi è mandà bisognu à seguità tutte e istruzzioni in l'istruzzioni.

Mail.ru

A casella di posta elettronica da Mail.ru, à l'incuntrà di a maggior parte di e altre risorse simili, fornisce à l'utenti un numeru quantità di pussibilità in quantu di l'invio di vari annunci. In questu casu, a maiò parte di e funzionalità addizionali ùn impone micca di studiare in prufessu tutte le sutilezze di u travagliu di stu situ.

Ancu questu serviziu postale cù una enorme quantità di opportunità mette qualchì limitazioni à voi.

Per piacè, avverate chì ogni possibilità cunsiderata sottu ùn s'applica micca solu à e registrazioni video, ma dinò à quasi tutti i documenti

  1. Andate in a vostra mailbox nant'à u situ ufficiale Mail.ru Mail è aprite a tab "Lettere".
  2. A parte superiore sinistra di a finestra attiva di u navigatore, cliccate nantu à u bottinu. "Scriviri una lettera".
  3. Dopu à aduprà tutti i campi principali è in generale preparà un messagiu per l'invio, cliccate nantu à u ligame "Attach file"situatu sottu a scatula di testu "Solu".
  4. Usendu a basa Esploratore di Windows, specifichi u chjassu cumpletu per u file è cliccate nantu à a chiave "Apertu".
  5. Cum'è si pò ghjunghje, dopu à u principiu di u scaricatu serà bisognu à aspittà per a so completazione.
  6. Sì ancu necessariu, pudete attaccà parechji più video o altri documenti in a stessa manera. In più, a dimensione totale di tutti i file addizionati, è a capacità di pudelu li più, sò dispunibuli cù pochi clic.

Hè applicatu per tutti i metudi di aggiunzi video à a lettera.

Di sicuru, una volta scattendu a vostra attenzione à i largu possibilità di stu serviziu, Mail.ru Mail fornisce parechje mette di più per caricà i clip in un missaghju.

  1. Accantu à u ligame anzianu citatu, truvate è aduprà u pulsante "Fora di u nube".
  2. In a finestra chì si apre, andate in a cartella cun aghjunta in precedenza è chì necessite di allegati à a lettera.
  3. Questu metudu, cum'è si pò vede, richiede una certa quantità di spaziu libero in u vostru storage cloud.

  4. Avendu stabilitu a selezzione à fiancu à u file multimediale desideratu, cliccate nantu à u pulsante "Attach" in u basse sinistra.
  5. Ora, u video scaricatu sarà piazzatu in u blocu cumpletamente rivisutu è pò esse trasmesso à l'altri utilizatori cum'è parte di u missaghju.

Oltre à i metudi discusti, ùn hè ancu micca pussibule di circà u modu di l'aggiunzione di i schedari media da altre lettere. Notate subitu quellu metudu sarà dispunibule solu dopu aghjunghjendu documenti à a lettera è poi trasmette li o salvendu in manghjà.

  1. Ritornu à u pannellu di cuntrollu sottu à a linea di testu. "Solu" è selezziunate u ligame "Da a posta".
  2. Aduprendu u menu di navigazione nantu à e sezioni principali di u vostru casu, truvà u record da aggiungeru.
  3. Avendu trovatu è seleziona u video volutu, cliccate nantu à u bottinu. "Attach".
  4. A causa di l'aggiunamentu pudente, u video, cum'è l'altri documenti, apparirà in a lista di allegati.
  5. Mandate u missaghju creatu à u destinatariu desideratu.
  6. À u destinatariu, tutti i record chì si aghjunghjenu saranu in allegati cù a capacità di carregà e salvà in u memoria di nube da Mail.ru.

Cuncè cun questu serviziu di mail pudete finisce, perchè oghje hè tutte e possibilità chì Mail.ru dà per l'invio di video.

Gmail

E-mail cassetta fornita da Google, ùn pò vantà di un gran numeru di opportunità in termini di mandatu di certi video in messaggi. Tuttavia, Gmail furnisce persunate un'interfaccia abbastanza comoda per travaglià cù posta, chì cunsulta ancu di più per a mancanza di funzionalità.

L'utilizazione di Gmail hè spicilu raccomandata per l'utenti chì sfruttanu attivamente altri servizii da Google.

Per piacè, avverate chì, per studà accuratamente i metudi di inviati clip in e-mail via Gmail, dovete amparà à aduprà u storage di nube di Google Drive.

  1. Una volta chì avete aperto a vostra pagina iniziale di a cassetta postale nantu à u situ web di Gmail, aduprate u pulsante in u menu principale "Scrivà".
  2. Apertu in u angulu inferiu dirittu di e lettere di l'editore, hè desiderabile chì si traduce in a modalità piena schermo.
  3. Come per l'altri servizii, prima inserisci i campi principali, è tandu prestu a vostra attenzione à a barra di strumenti in lu fondu di l'editor.
  4. Avendu preparatu u missaghju, annantu à a barra di menu citata, cliccate nantu à l'icona cù un clip.
  5. Stu buttu hà una punta di l'utile. "Attach Files".

  6. Da a finestra di u sistema operativu standard, selezziunate u video da allegà è cliccate nantu à u bottinu "Apertu".
  7. Aspettate finu chì l'ingressu desideratu hè aghjunghjatu à a conservazione temporanea.
  8. Dopu, pudete mandà un email cun questu attachment, cancellate u video o scaricate u vostru computer.

Un altru modu di aggiungere un video à una lettera, cumu si pò intuire da a prefazione di sta sezione di l'articolo, ti permette di aghjunghje un clip video à un missaghju cù Google Drive.

  1. Solu u listessu barra di menù inferiore utilizzata in precedenza, cliccate nantu à l'icona cù u serviziu ufficiali di Google Drive.
  2. In a finestra integrata, vi sarà presentatu tutti i dati in u vostru Google Drive. Qui ci vole à sceglie a video attaccata chì avete avutu preparatu per anticipu.
  3. Se ùn avete micca aghjuntu una video in anticipu, basta à aprite u storage in nube da Google in una nova scheda, carica un video è esegui tutte e azzioni pianificate.

  4. Avendu sceltu u record allegatu, usa u pulsante "Add" in u angulu inferiore sinistra di u schermu.
  5. Se ci vole, pudete sceglie micca unu, ma parechji video simultaneamente.

  6. L'entrata aghjustata senza prumuzione di scarica sarà annantu à u cuntenutu principale di a lettera.
  7. Ora avete ghjustu à mandà un messagiu aduprendu i elementi di l'interfaccia adatta di u serviziu Gmail.
  8. Avendu aperto a lettera inviata, u destinatariu puderà scaricà o salvà u video à u so Google Disc. Inoltre, s'ellu ci hè u dirittu di l'origine avendu i diritti di accesso adatti, è u formatu di registrazione annunciatu da u serviziu, u video pò esse visualizatu in linea.

Speremu chì ùn avete alcuna difficoltà à capisce l'istruzzioni chì avemu scrittu.

Rambler

L'ultimu in popularità, nant'à u numeru di possibilità, hè u serviziu postale Rambler. Questu post offre un numaru assai modestu di possibilità, è pudete fà u upload di video cù un solu metu.

  1. In un praticu navigatore Internet, aprite a pagina iniziale di a posta Rambler è cliccate nantu à u bottinu in cima di u schermu "Scriviri una lettera".
  2. Avè riempitu i blocchi di testu capitale di u missaghju creatu, scorrere a pagina finu à u fondu.
  3. Accantu à u bottinu "Mandà" truvà è aduprà u ligame "Attach file".
  4. In u Esploratore di Windows aperto, truvà a video da aghjunghje è cliccate nantu à u pulsante "Apertu".
  5. Aspettate finu à chì u record sia caricatu in u situ.
  6. S'ellu hè necessariu, in a pratica di editazione di un missaghju, pudete rimuovere facilmente a clip attaccata da a lettera.
  7. Come un passu finale, ghjustu inoltra a posta cù u bottinu "Mandà un email".
  8. U destinatariu di stu tippu di messaghju puderà scaricà ogni video attaccatu.

Purtroppu, hè impossibile guardà i video online.

Naturalmente, stu serviziu hè u più facili à aduprà à causa di u numeru di pussibilità. Tuttavia, tenendu à i vantaggi di altre risorse simili, qualcunu di u sensu di u sfruttamentu di a funzionalità di invia video via e-mail Rambler si perde.

In conclusione, st'articulu hè da ricordà chì i servizii considerati sò solu i più popolari trà l'utenti. In listessu tempu in Internet, puderete truvà altre risorse chì ti permettenu di inviare file video cù metudi simili.