Cumu definisce una password in u navigatore

A maiò parte di i navigatori web furniscenu à i so utilizatori a capacità di salvà i password di e pagine visitate. Sta funzione hè abbastanza pratiziu è utule, postu chì ùn avete micca bisognu di ricordà e di inserite password annantu à l'autenticazione. Tuttavia, se si guarda da l'altru rughjone, pudete notà un aumentatu risicu di comunicà tutte le password in una volta. Questu vi aiia chjamatu cume pudete esse prutettatu. Una bona soluzione hè di mettenu una password in u navigatore. Sottu a prutezzione ùn saranu micca solu e parolle salvate, ma ancu a storia, i segnalibri è tutte e impostazioni di u navigatore.

Cumu pruteghju password per un navigatore web

A prutezzione pò esse installata in parechji modi: cù i complementi in u navigatore, o aduprà utilità speciali. Vedemu cume definisce una password usando e dui opzioni sopra. Per esempiu, tutte e azzioni saranu mostrate in u navigatore. OperaTuttavia, tuttu hè fattu in u listessu modu in altri navigatori.

Metudu 1: aduprà u complementu di u navigatore

Hè pussibule installà a prutezzione cù l'estensioni in u navigatore. Per esempiu, per Google Chrome è Browser Yandex pò usà lockwp. Per Mozilla firefox Pudete mettere Master Password +. Inoltre, leghje e lezioni nantu à l'installazione di password in i navigatori cunnisciuti:

Cume mettere una password in Yandex Browser

Cumu mettere una password in un browser Mozilla Firefox

Cumu mettere una password in u navigatore Google Chrome

Erenu attivu ancu una password di Set Set per u vostru navigatore.

  1. A pagina iniziale di Opera, cliccate "Estensioni".
  2. In u centru di a finestra hè un ligame "Andate in galleria" - cliccate nant'à.
  3. A nova tabulazione apre apri quì avemu bisognu di entrà in a barra di ricerca "Setu password per u vostru navigatore".
  4. Addemu sta applicazione in Opera è hè installata.
  5. Un quadru apparirà chiede di inserì una password aleataria è premete "OK". Hè impurtante scavalcà una password complessa cù numeri, oltre à e lettere latinu, cumprendu lettere maiuscule. Sò ancu voi stessi chì avete a cunniscenza di i dati entrati per avè accesso à u vostru navigatore web.
  6. Dopu, vi sarà dumandatu di riavvià u navigatore per chì i cambiamenti entreranu in vigore.
  7. Ora, à ogni volta chì lanciate Opera, avete bisognu di fà una password.
  8. Metudu 2: aduprate strumenti speciali

    Pudete ancu aduprà software addizionale cù chì una password hè impostata per ogni prugramma. Considerà duie utilità tali: EXE Password è Game Protector.

    Esce password

    Questu prugramma hè compatibile cù qualsiasi versione di Windows. Avete bisognu di scaricà da u situ di sviluppatore è installatu annantu à u vostru computer, seguendu i messaggi di u vechju step-by-step.

    Scaricate EXE Password

    1. Quandu aprite u prugramma, una finestra si vede cù u primu passu, induve duvete cliccà "Prossimu".
    2. Poi aprite u prugramma è premendu "Sfoglia"selezziunu u caminu per u navigatore nantu à u quale vulete mette a password. Per esempiu, seleziona Google Chrome è cliccate "Prossimu".
    3. Avà dighjà inviatu à inserite a vostra password è ripetite sottu. Dopu cliccate "Prossimu".
    4. A quarta tappa - a finale, induve hè necessariu cliccà "Finish".
    5. Ora chì tenta di aprite Google Chrome, un quadru apparirà quì site avete bisognu di inserì a vostra password.

      Protettore di ghjocu

      Questu hè una utilità gratuita chì vi permette di definisce una password per ogni prugramma.

      Scaricare Game Protector

      1. Quandu si principia Game Protector, un finestra apparirà duve avete bisognu di selezzià u caminu di u navigatore, per esempiu, Google Chrome.
      2. In i prossimi dui campi, inserite a password per duie volte.
      3. Poi lasciemu tuttu cum'è è e cliccate "Pruteggi".
      4. Una finestra d'informazione sarà sparghjata nantu à u schermu, chì afferma chì a prutezzione di u navigatore hè stata installata correttamente. Spingi "OK".

      Comu pudete vede, ponu a password in u vostru navigatore hè abbastanza realistica. Naturalmente, questu micca hè sempre fattu solu cù l'installazione di e extensioni, qualchì volta hè necessario scaricà prugrammi addiziunali.