Unità Flash USB UEFI

Vista a fattu chì UEFI hè in pocu à pocu in tappa da rimpiazzà u BIOS, a quistione di cumu fà un drive flash USB di avviatore (o un altru discorsu USB) per quest'ultima opzione diventa abbastanza pertinente. In questo manuale si presenta in dettaglio cumu creà un drive flash UEFI aviabile per l'installazione di Windows 7, Windows 10, 8 o 8.1 cù a distribuzione di u sistema operativu in u file di a immagine ISO o in un DVD. Sì avete bisognu di un drive di installazione per 10, vi raccomandu un'istruzzione più ghjente di l'invenzione di u Flash drive Windows 10.

Tuttu u seguitu descrittu hè adeguatu per versioni di 64 bit di Windows 7, Windows 10, 8 è 8.1 (versioni à 32 bit ùn sò micca supportate). In più, per staccà ghjustu da l'unità creata, disabilite temporaneamente l'avviamento sicuro in u vostru BIU UEFI, è ancu abilità CSM (Module di supportu di compatibilità), tuttu ciò hè in a sezione Parità di l'iniziu. In u listessu tema: I prugrammi per creà una unità di avvallamento avviabile.

A creazione di un drive flash UEFI aviabile manualmente

Nanzu, aghju scrittu nantu à u Cuntinu per fà un drive USB flash aviabile Windows 10 UEFI in Rufus, cumu si fate un drive flash USB di avviatore Windows 8 è 8.1 cù supportu per UEFI in Rufus. Pudete aduprà stu manualu se ùn vulete micca fà tutte e azzioni in a riga di cume - in a maggior parte di i casi, tuttu u succettente, u prugramma hè eccellente.

In quest'istruzione, u drive di boot UEFI sarà creatu aduprendu a riga di cume - esegui u amministratore (in Windows 7, trova a riga di cumandi in prugrammi standard, clicchite e cliccate per andà cum'è amministratore. In Windows 10, 8 e 8.1, premete i tasti Win + X nantu à a tastiera è selezziunate l'elemento desideratu in u menù).

A promptu di l'ordine, inserite i cumanduli chì seguitanu per:

  • diskpart
  • lista di discu

In a lista di i dischi, fighjate u numeru di l'unità flash USB cunnessa à u computer per esse registratu, lasciò esse u numru N. Inserisci i cumandi seguenti (tutti i dati da u discu USB saranu cancellati):

  • selezziunate u disc N
  • pulizia
  • cria partizione primaria
  • formatture fs = fat32 veloce
  • attivu
  • assignare
  • list volume
  • uscita

In a lista chì compare dopu à l'esecuzione di u cumandamentu di u listu di u listinu, fate attenzione à a lettera chì era attribuita à u discu USB. Tuttavia, pò esse visualizatu in u cunduttore.

Copia i schedari di Windows in una unità flash USB

U passu chì cioè hè di copià tutti i file da u 10 10, 8 (8.1) o 7 kit di distribuzione à u drive USB flash preparatu. Per i utilizatori principianti, u nota: ùn avete micca bisognu di copià u schedariu ISO da propiu, se state usando una immagine, u so cuntenutu hè necessariu. Ora più.

Se cresce un drive USB UEFI in un computer cun Windows 10, Windows 8 o 8.1

In questu casu, se avete una immagine ISO, monte u sistema in u sistema, per fà quessa, cliccate nantu à u schedariu di l'immagine cù u bottinu destro di u mouse è selezziunate "Connettisci" in u menù.

Selezziunate tuttu u cuntenutu di u discu virtuale chì apparirà in u sistema, fate un clic destro è selezziunate "Mandà" - "Discu amovibile" in u menù (s'ellu ci hè parechji, specificu quellu chì avete bisognu).

Se ùn avete micca una immagine di u discu, è u DVD di stallazione, copiate tutta a so situ in una unità flash USB.

Se avete un computer Windows 7

Se aduprate Windows 7 in u vostru computer è avete installatu un prugramma per montà e immagini, per esempio Daemon Tools, montà a maghjina cù u kit di distribuzione d'OP è copiate tuttu u so cuntenutu in u drive USB.

Se ùn avete micca un tale prugramma, allora pudete aprire l'immagine ISO in l'archiviu, per esempiu, 7Zip o WinRAR è sfilate nantu à una unità flash USB.

Un passu addizionale per a creazione di un drive flash aviabile cù Windows 7

Se avete bisognu di una unità flash UEFI aviabile per installà Windows 7 (x64), dà ancu à fà i passi chì seguite:

  1. Copia u cartulare in l'unità flash USB Ipp di efi di Microsoft un livellu nantu à a cartella efi
  2. Usendu l'archiviu 7Zip o WinRar, aprite u schedariu fonti install.wim, in u go a la cartella 1 Boots di Windows EFI bootmgfw.efi e copiate questu schedariu da qualchì parte (per u desktop, per esempiu). Per qualchì varianti di l'immagini, stu schedariu ùn pò esse in cartella 1, ma in seguitu da u numeru.
  3. Rinominà u file bootmgfw.efi in bootx64.efi
  4. Copia u schedariu bootx64.efi to folder efi / boot in un drive flash aviabile.

Nant'à questa installazione l'unità flash USB hè pronta. Pudete fà una stallazione pulita di Windows 7, 10 o 8.1 cù UEFI (ùn vi scurdate micca di Secure Boot è CSM, cumu aghju scrittu annantu). Veda ancu: Cumu disattivà Secure Boot).