10 funzioni statistiche popolari in Microsoft Excel

Dopu l'aghjugamentu o l'acquistamentu di l'unità di sistema, rimane solu di cumprà periferiche. U cumpunente principale hè u monitor, perchè senza essa, travaglià in computer semplicemente ùn funziona. Spetenze spessu chì l'utenti anu prublemi cunnessi à questi dui dispositivi. Sta volta, tenteremu di descriviri stu prucessu in dettaglio in modo chì ancu i utenti inesperti ponu fà tuttu rapidamente è senza errori. Dai un ochju à e so fasi in ordine.

Vede ancu: Cunnessione di un monitoru esterno à un laptop

Cunnessu u monitor à u computer

Avemu dividutu tuttu l'algitimu di l'azione in passi da fà più faciule. Avete unicamente bisognu di risponde à elli è di fà ogni manipolazione in a sequenza curretta, allora tuttu vi risolverà esattamente. Se ùn avete micca cumpratu un monitoru, vi pruponiamo di leghje u nostru articulu à u ligame sottu, chì detà i parametri è e caratteristiche chì vi aiutanu à fà a scelta bona.

Per di più: cumu sceglie un monitor per u computer

Passu 1: I lavori di preparazione

U primu passu hè di trattà cun equipagiu è installatu nantu à una superficie di travagliu. Dopu sti azzioni, pudete procedere à a cunnessione stessa. I lavori di preparazione sò cumpratu:

  1. Ora, sempre più monitoru anu un montu amovibile, allora cunsiglii di vene à e istruzioni chì vene cù u kit è assembliu i cumpi.
  2. Ora a muta hè montata è pronta à stallà nantu à a superficie di travagliu. Dispone la più sicura possibile per chì u monitor ùn cadisca in casu d'impattu involuntariu di a tavula, per esempiu.
  3. Truvà u cavu di putere in a scatula è ancu preparà lu. Verificate per un dannu fisicu. S'ellu ùn ci hè micca difetti visibili, andate à u passu chì seguite.
  4. Trova u cavu di cunnessione à u monitor. U più spessu impacchito hè HDMI, ma à volte pò esse DVI, VGA o DisplayPort. Durante a cumprazione, verificate u fascicu di u monitor per assicurà chì i cavi necessari sò presenti.

Vede ancu:
DVI è HDMI di Parallazione
Parallazione di HDMI è DisplayPort
Sceglite un cavu HDMI

Passu 2: Cunnessu u monitor

A preparazione hè cumpleta, hè ora di cunnessu à u PC. Ùn ci hè nunda di difficiule in stu, u prucedimentu impurtante solu pochi minuti. Avete bisognu di fà u seguitu:

Vede ancu: Noi cunnessu a nova scheda video cù u vechju monitor

  1. Inserite u cavu di tensione cun un latu in u monitor è l'altru in una prugrama libera vicinu à a superficie di u travagliu.
  2. Pigliate u cavu video selezionatu è cunnessu u PC è u monitoru per e porti cumpresi. Truvà a so posizione esaminendu u casu o lettura di l'istruzzioni. Ùn si consiglia di cunnessu ogni tippu di fili à i porti di una scheda video discreta, sì avè una dispunibule in u computer.

    Vede ancu:
    Cosa hè una scheda grafica discreta
    Accende a scheda grafica discreta

  3. Cunnessu à i connettori USB di u monitor, altre periferiche, se vole (è a presenza di tali connettori in u monitor in principiu).
  4. In a maiò parte di i monitor moderni, u casu hà compartimenti speciali in mezu à chì vene a gestione di i cavi. Pruvate à urganizà tuttu cum'è compatibile per chì i fili ùn interferiscenu cù u travagliu.

Se u PC ùn hà micca una adattabile grafica discreta, a cunnessione hè fatta da a scheda madre cù una scheda video integrata. Per fà cumparisce correttamente l'immagine nantu à u display, i grafichi integrati sò attivati. L'istruzione dettagliata nantu à stu tema hè trovu in u nostru altru materiale à u ligame sottu.

Leggi ancu: Cumu aduprà a scheda video integrata

Passu 3: Installà i Driver

Un prublemu cumunu durante a messa in situ un computer hè a mancanza di una maghjina in u display. Più spessu, si pò accadere à causa di i driver grafici disinstallati. Ùn ti cunsiglii di prestà attenzione à i nostri altri articuli per travaglià cù l'installazione di file à a GPU.

Ulteriori dettagli:
Aghjurnà i driver di schede video NVIDIA
Reinstallà i driver di schede video
Aggiunziemu i driver per a scheda video cù DriverMax

Se l'installazione di i piloti ùn hà micca purtatu risultati, leggere nantu à e possibili altre prublemi è e so soluzioni in u prossimu articulu di u nostru autore.

Ulteriori dettagli:
Cosa fà se a scheda video ùn affissisce micca l'image nantu à u monitor
Cumu capisce chì carta di video bruciata

In più, qualchì volta u monitor hè necessariu a presenza di un prugrammu privatu per u travagliu currettu. In stu casu, verificate l'attrezzatura. Di solitu ci hè un CD cù software. Tuttavia, se ùn pudete micca aduprà u, scarica u driver in prugrammi di terze parti o cù u situ ufficiale di u fabbricante.

Vede ancu:
U megliu software per installà i driver
Truvà è installà u software di monitoru BenQ
Scaricate i driver per i monitoru Acer

Passu 4: Impostazione di Parametri

U passu finale prima di aduprà u monitoru hè di mette in opera. Hè impurtante verificate immediatamente u dispositiu per a presenza di pixel morti è a visualizzazione curretta di i culori. Questu hè fà facilmente in uno di i prugrammi spiciali, un listinu di cui pudete truvà in l'articolo à u ligame sottu.

Leggi ancu: Software per verificà u monitor

Se i testi sò fatti ghjustu, si consiglia di calibra u monitor, regiate a luminosità, u cuntrastu è altri parametri. Per questu prucessu ci hè ancu un software specializatu chì permetterà l'utente di fà tuttu in a più semplice è rapida.

Ulteriori dettagli:
Monitor Calibration Software
Monitorare l'impostazioni per un'operazione confortevole è sicura

Cume, u nostru articulu ghjunghje finisce. Avemu tentatu di cuntà quant'è pussibule su tutti i passi di cunnessione di u computer à u monitor. Speremu chì, cù l'infurmazioni furnite, vi pudessi cunnesse correttamente è ùn ci sò micca problemi.

Vede ancu: Noi cunnessu u monitor à dui computer