Cume trasferisce e suoni di un iPhone à l'altru

A necessità di scaricà un video pò nasce da ogni utente. Certe persone vogliono fà i so propri tagli, mentri chì altri anu puru scaricà video per vederli in una atmosfera tranquillu è accugliente à qualunque tempu praticu senza publicità, si ghjunghjisce per via di l'internet lente è altri prublemi. Purtroppu, guasi nessun hosting video modernu hè ancu ghjunghjitu à u puntu di lascita à l'utente à scaricà direttamente i video senza alcun prugramma addizionale, dunque avete da aduprà prugrammi addiziunali.

Un di i prugrami più pratici di stu tipu hè una utilità chjamata SaveFrom. L'utile permette letteralmente in un pocu di clics per scaricà sia i video clip da l'ostings sia per scaricà separatamente a musica nant'à, è, dinò, l'usu avete sempre a possibilità di sceglie a qualità più ottimale.

Scaricate SaveFrom gratuitamente

Cumu possu scaricà video da YouTube?

Prima ci vole à scaricà u prugramma da u situ ufficiale è installatu nantu à u vostru computer. Questu hè fattu abbastanza semplicemente, perchè ùn avete micca bisognu di disimballà nulla - ghjustu fà u file di installazione è aspettate chì l'installazione finisci. A sola cosa da vedeu hè di bisognu di sgualà e caselle di verifiche chì si verificanu quandu avete u littariu, perchè altrimenti diversi servizii da Yandex saranu installati nantu à u vostru computer, e pagine iniziali saranu cambiate in i navigatori, etc.

Inizialmente, questa funzione ùn hè micca dispunibile, allora prememu u pulsante nantu à u "Impostazione di parametri", è poi ghjustu rimuovere i vari caselli. Dopu à quessa, cliccate liberamente u pulsante"Next"è cuntene l'installazione di u prugramma.

Quandu l'utilità hè installatu, hà interazzate automaticamente cù tutti i vostri navigatori. Dopu avete andatu à qualchi siti di hosting famosi cume VKontakte o YouTube, u prugramma vi fornirà immediatamente i pulsanti pratici per scaricà i video.

Prima ci vole à andà à a pagina cù u video è cliccate nantu à u "360"cu una freccia chì permette di sceglie u formatu. Dà da sapè chì scaricà MP3 o video in qualità HD da YouTube hè pussibule solu dopu a stallazione di l'applicazione Ummy in più, chì, in realtà, hà rimpiazzatu cumpletamente e funzioni di u SaveFrom standard.

Dopu avete sceltu u formatu chì avete bisognu, cliccate nantu à u "Scaricate".

Cumu scaricà i video da RuTube?

RuTube scova dinò senza difficoltà. Dopu avè lanciatu u video, si vedi un bottinu accantu à u nome di u canale. "Download".

Dopu avè premutu, si apre una lista di formati in cui scaricà. SaveFrom sè ùn furnisce micca a capacità di scaricamentu da RuTube, è in ogni casu duverete scaricà Ummy per scaricà video da stu situ. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona freccia rossa è cliccate nantu à "Install".

In Ummy, pudete sceglie da vene, prima guardate i video, è poi premete u pulsante "Download", o fate tuttu per mezu di u prugramma stessa.

Dopu avè apru l'utile, semplicemente aghjuntà un link à u video chì ti interessa, aspettate un pocu di seconde è cliccate "Download" dighjà in u. Da vede ancu chì l'utility hà strumenti integrati chì, dopu copia di u link in unu di i navigatori, li inseriscenu subitu in a barra di ricerca.

S'ellu ci vole, u prugramma pò ancu sceglie a qualità. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu in a parte inferiore sinistra di u schermu è sceglite a scelta migliore.

Cumu scaricà i video da Vimeo?

In Vimeo, dopu u lanciu di u video, un pulsu pari dinù à u fondu di u schermu. "Download". Hè piuttostu scassu, allora hè difficiule di vede u primu.

Dopu cliccatu nantu à u bottu, una lista di formati si aprirà è fate una scelta per aspettà i file da scaricà nantu à u vostru computer.

Puderete ancu leggere l'articolo: Prugrammi popolari per scaricà video da qualchi siti

Cusì, pudete à ogni momentu in un paiu di clics caricare i video chì ti interessanu à u vostru computer. Grazie à ciò, vi scurdate di u disgustu di visione cun ritardi o publicità infinita chì si presentanu in spot à u momentu più inutile.