Utilizendu a zona di navigazione in MS Word


I fumanti manga giapponesi sò una forma popolare di ficazione per tutti i gusti. E-lettori ordinari ùn sò micca belli per a vista di manga, è i telefoni intelligenti è e tablet chì andranu Android sò à l'aiutu di amanti di sta arte: trà a varietà di software per stu sistema, hè un locu per applicazioni di lettura di manga.

Lettore manga per Android

Manga, cum'è i fumetti cumuni, hè spessu distribuitu in u furmatu CBRchì pò esse spacchiatu da l'archiver è cunsideratu cum'è immagini normali. Ma questu ùn hè micca una opzione assai pratica, perchè hè megliu ad aduprà una applicazione particulare, cù una lista di a quale vi invitiamo à cunnoscite.

Challenger Comics Viewer

Una piccula applicazione pensata per leggere i fumetti, i manga è i libri in una varietà di formati, ancu quelli archivati. Malgratu l'interfaccia un pocu obsoleta, affacciava cun a so missione superbissimamente - prestu è senza ostaculi, si pò vede a maghjina piena.

A visione, è u comportamentu di u lettore (usando a cache, preloading di opzioni in linea, rende immagini) sò finu sintesi. L'unica vaga scuperta hè a publicità, senza a pussibilità di staccà u.

Scaricate Challenger Comics Viewer da Google Play Store

Spettatore perfettu

Unu di i lettori di manga più funzionale à quelli chì sò rappresentati in Google Play Store. A lista di i formati supportati hè unu di i più vasti: Perfect Viewer pò ancu aprire DJVUs (ma da add-ons). Hè dispunibule di messa in maghjina per se, chì vene da a velocità di girata è finisce cù a gestione di e chiavi fisiche di u dispositiu.

I più addizionali add-ons sò una caratteristica distintiva di stu prugramma: usando i plug-in Perfect Viewer, pudete trasformarla in una vera combinazione chì pò cunnesse à un computer o un mezu di archiviazione di rete via FTP è aprite facilmente l'archivi fumetti situati quì. Ah, ch'ellu ùn hè andatu senza difetti - à volte ci sò bugs (soprattuttu se ci hè installatu assai complementi), è ci sò annunci chì sò spentati per una piccola donazione.

Scaricate Perfect Viewer da Google Play Market

Manga

Sta applicazione pari à più simplice chè quelle già rivese, ma hà un vantaghiu indiscutibile: Manga hè destinatu soprattuttu à lettura in linea. A sceglie di i servitori hè assai larga, ci sò parechji in lingua russa. In più, ci hè una funzione di avvisà l'utente di l'apparizione di novu liberi.

Un server alternativu, tuttavia, ùn pò esse aghjuntu. Com'è strumentu per a lettura offline, Manga hè peghju chè u Challenger Viewer presentatu in precedenza è Perfect Viewer, ma e so capacità sò di basta per l'utente media.

Scaricate Manga da Google Play Market

Fumetti

Un altru lettore avanzatu, sta volta cù una interfaccia più pratica è u principiu di cuntrollu - tutti l'elementi importanti sò piazzati nantu à u pannellu piattu in cima di u schermu, mentri chì e scelte chì sò usate occasionali sò pussibili di menu.

ComicScreen hè una di e soluzioni più veloce da a so classe: i grandi archivi cun manga si aprenu quasi à l'instant ancu in i dispositivi di u bilanciu, è ùn ci sò freni in u scorrimentu. U solu inconveniente di sta soluzione hè a mancanza di a lingua russa.

Scaricate ComicScreen da Google Play Store

Comic rack

A fan di a lettura di manga in un computer ricunnosce sicuramente u nome di sta applicazione - u prugramma in questu hè una versione di Android di u famosu lettore. A caratteristica principale di Comic Rack hè a sincronizazione cù a versione desktop ancu finu à a posizione memorizata à a quale si fermò. In più, una schema di cuntrollu molto pratica hè implementata.

L'applicazione piace à a velocità è l'usu cunfortevule, ma ùn era micca senza inconvenienti. U primu è u più significativu - i manichi di manga o fumetti scaricati nantu à u telefunu bisognu da esse trasmessi manualmente à una cartella specifica cù u gestore di file. U secondu hè di e restrizioni di a versione free (a sincronia cù Wi-Fi ùn hè micca dispunibile, a versione cablata hè limitata à 100 usi, pubblicità). U terzu hè a mancanza di localizazione russa.

Scaricate Comic Rack da Google Play Store

Manga roca

L'ultima soluzione software chì vulemu presentà oghje hè un clientu di u serviziu Manga Rock. Di conseguenza, a so caratteristica principale era l'accessu in linea à un numeru di manga libaru di diversi generi è tippi per ogni gustu, cù a capacità di scaricà.

Benintesa, u volume pò esse scaricatu per a visione fora di linea. Ci sò abbastanza funzioni per leggere - ci hè una impostazione per a manera di lettura, l'orientazione di a schermata è le opzioni di scorrimentu. Di u mussu, ponemu in evidenza i prublemi di a prestazione in i dispositivi debuli, è a presenza di publicità (chì pò esse discuplicata cù un account premium).

Scaricate Manga Rock da u Google Play Market

Conclusione

Avemu rivisitu i prugrammi di lettore manga più popolari dispunibili in u Play Store. L'elenco hè, naturalmente, incompletu, per quessa, i prugrammi sopra citati sò cunsiderati i migliori rapprisintanti di a so classe.