Cume cancellà app applicazioni nantu à Android


Ogni router, cum'è tanti altri dispositivi cumplessi, hè dotatu di memoria flash cù un set di firmware, chì sò necessarii per u lancia, a configurazione è u funziunamentu di u dispositivo. À u pianu di fabbricazione, ogni router hè cucutu cun l'ultima versione di u BIOS à a ghjornata di u liberazione, è finu à un certu puntu, stu software incastunatu hè abbastanza per u travagliu currettu in varie condizioni di u travagliu. Ma u fabbricante di "hardware" pò rilasciare una nova versione di u firmware cù più funzioni è riparà l'errori trovati. Allora, cume in modo currettu è sicuru Flash TP-Link router?

Ci sò lampi TP-Link router

A capacità, s'ella hè necessaria, di riemintarà di modu indipendente u router TP-Link pò esse assai utile à ogni utilizatore di apparecchiature di rete. Ùn ci hè nunda di assai difficiule in stu prucessu, u principale hè di seguità a cunsistenza è a cunsistenza di e azzioni. Fate una prudenza sana è significativa, perchè un firmware senza successu pò disattivà u vostru router, è perdi u dirittu di riparazione di a garanzia di u dispositivo.

TP-Link router firmware

Allora, da chì cumincià? Cunnessu un computer o un laptop à u router cù un cavu RJ-45. A cunnessione senza filu per Wi-Fi hè indesirable per a relativa instabilità di a trasmissione di dati. Idealmente, hè assai bè curà di l'alimentazione ininterrotta di u dispositivo è u PC esse rifatisci, s'ellu hè pussibule in e vostre condizioni.

  1. Prima, truvemu esattamente u mudellu di u nostru router. Se a documentazione accurdativa di u dispositiu ùn hè micca stata preservata, allora quest'informazione pò esse sempre visualizata in u spaziu di u casu di u router.
  2. Dopu in a stessa etichetta leggere è ricurdà a versione di a revisione hardware di u router. Qualunque mudellu di u router possa avè parechji di elli è u firmware hè cumunu incompatibile. Allora attenti!
  3. Ora sapemu per certu chì dispositiu avemu bisognu di truvà un novu firmware è andate à u situ ufficiale di u produttore di router.
  4. Andate à u situ TP-Link

  5. Sul sito TP-Link vai à a sezione "Supportu"unni truvamu tuttu ciò chì avemu bisognu di lampà u dispositivo.
  6. In a prossima pagina web và à bloccà "Downloads".
  7. In a barra di ricerca, cumincià à digità u numeru di mudellu di u vostru router è andiamo a a pagina di stu dispositiu.
  8. Dopu avemu cunfirmà a versione hardware attuale di u vostru dispositivo è cliccate nantu à u ligame "Firmware".
  9. Da a lista di versioni di firmware, selezziunate l'ultima versione più recente di data è cumincià à scaricà u file à un discu duru di un computer o un altru mezu.
  10. Aspittemu u scaricatu cumpletamentu di u schedariu è u scompattimentu in l'archiviu. Ricurdu a situazione di u schedariu ricevutu in u furmatu BIN.
  11. Ora in ogni navigatore Internet in u tippu di indirizzu192.168.0.1o192.168.1.1è spingi Enter login in l'interfaccia web di u router. In a finestra di autenticazione chì si vede, inserite u nome d'utente è a password, per difettu sò identichi -admin.
  12. In l'interfaccia web aperta di u muvimentu, in a colonna di sinistra, cliccate nantu à a linea Strumenti di sistema.
  13. In stu sottomenu, cliccate nantu à a colonna "Aggiornamentu di u Firmware"Hè cusì, procedi à u prucessu di l'aggiornamentu di u firmware di u router.
  14. A parte à parte diritta di a pagina, cliccate à sinumeleiu nantu à u bottinu. "Revisione"per specificà u parcorsu à u file di installazione.
  15. In a finestra Explorer, truvamu u file BIN scaricatu in precedenza da u situ di TP-Link, cliccate nantu à elli cù a LMB è cunfermate a selezzione cliccendu nant'à l'icona "Apertu".
  16. Premendu u pulsante "Upgrade" lanciate u router di firmware.
  17. In a piccula finestra ci ponemu cunfirmà a nostra decisione d'aghjurnà a versione firmware di u nostru router.
  18. Attendemu finu chì a scala di prugressu di u prugressu di l'upgrade hè dipinta completamente. Ci vole qualchi minuti.
  19. U dispositiu cunsulta di a fine di l'aggiornamentu di u firmware è va in un riavvenu automaticu. Aspittate cun pacenzia u router per ripartizione.
  20. In u graficu "Versione di Firmware" Observemu l'infurmazioni nantu à u novu firmware di u router (numero di fabbricazione, data, liberazione). Fatti! Pudete aduprà.

Rinvenimentu in u firmware di a fabbrica

In casu di funziunamentu sbagliu di u dispositiu cun una versione nova di u software integratu è per altre ragioni, l'utente di u router può in qualunque tempu rimborsà u firmware di u router à a pera di fabbrica, vale à quì, installatu. Pudete leggere di più nantu à cumu fate questu in un altru articulu nantu à u nostru situ web, cliccendu nantu à u ligame sottu.

Dettagli: Reset TP-Link router settings

À a fine di l'articolo lasciami dà una punta di più. Durante l'aggiornamentu di u router BIOS, pruvate à sfrutterà l'usu di u dispositivo per u scopu previsto, per esempiu, discunguendu u cavu da a porta WAN. Buona fortuna!

See also: TP-Link router reload