Reinstallà è aghjuntà i componenti DirectX mancanti in Windows 10

Per i Gamers chì preferenu ghjochi multiplayer, un assai di software di comunicazione vocale hè statu sviluppatu in modo chì i lettori pudere organisce un ghjocu di squadra. Di recente, a rete hà distribuitu prugrammi di qualità differente, ma ci focuemu nantu à a prova. Unu di elli hè u prugramma RaidCall.

RaidCall hè unu di i prugrammi più popolari trà i gamelli. Hè usata per a cumunicazione vocale è chjachjarate. Pure dinò pudete fà video chjamate se, naturalmente, avete una videocamera chì funziona cunnessa. A differenza di Skype, RidCall hè statu creatu per l'interazione di l'utente durante u ghjocu.

Attentu!

RaidCall agisce sempre cum'è amministratore. Dunque, u prugramma riceve permessu di fà cambiamenti à u sistema. RaidCall subitu dopu à u primu lanciu carica prugrammi estranii, cum'è GameBox è altri. Se vulete evità questu, prima di avviare u prugramma, leghje questu articulu:

Cume à rimuovere annunci RaidCall

Comunicazione vocale

Benintesa, in RaidCall pudete fà chiamate di voce è chatene cun amichi. Invece, si pò chiamà chjama voce in u gruppu. Durante u ghjocu, aiuta à organizzare un travagliu di squadra ben coordinatu. À propiu sì, u prugramma praticu ùn carica micca u sistema, perciò pudete ghjucà e facilmente ùn vi preoccupate chì i ghjochi faccenu lentu.

Video Broadcast

In la scheda "Video Show", pudete comunicà cù una webcam, è ancu includere trasmissioni in linea. Come per e voci, sta funzione hè dispunibule solu in gruppi. Ma micca solu i gruppi, ma solu in raccomandazione.

Correspondenza

Also in RaidCall pudete chatte cù u chat incorporatu. In

Trasferimentu di i file

Incù l'aiutu di RideCall pudete mandà documenti à u vostru interlocutore. Ma, purtroppu, u prucessu di trasferimentu di prucestine piglia un tempu affettu

Diffusisci musica

Un'altra caratteristica interessante di u prugramma hè a capacità di trasmette musica à u canale. In generale, pudete diffusà tutti l'eventi sonori chì si verificanu nantu à u vostru computer.

Gruppi

Una di e funzioni di u prugramma hè di creà u vostru propriu gruppu (stanza per comunicazione). Ogni utente RaidCall pò creà 3 gruppi per comunicà in linea. Questu hè fà facilmente, cliccate nantu à "Crea gruppu" in a barra di menu di sopra, stabilisci a so destinazione, per esempiu, "Giochi", è selezziunu da 1 à 4 ghjochi cum'è a priorità di u gruppu. Pudete ancu cambià u nome di u gruppu, è in l'impostazioni pudete limità l'accessu à u gruppu.

Lista nera

In RaidCall qualsiasi utilizatore pudete aghjunghje à a lista nera. Pudete ancu ignorà qualunque utilizatore in u gruppu se sì stancu di i so messaggi.

Virtues

1. A bassa cunsumazione di risorse informatiche;
2. Alta qualità sonora;
3. U ritardu minimu;
4. U prugramma hè cumplettamente libaru;
5. Pudete aghjunghje un numeru numeru di participanti à u gruppu;

Inconvenienti

1. troppa publicità;
2. Alcune difficoltà cù video;

RaidCall hè un prugramma libaru per a comunicazione in linea, posizionatu da l'urdinatori cum'è una rete sociali di voce. U prugramma sta guadagnendu popularità trà l'utenti da u bassu consumu di risorse. Quì pudete fà chiamate vocali è video chjamate, chatà è creà gruppi.

Scaricate RaidCall gratuitamente

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

Fissà l'errore di l'ambiente in esecuzione in RaidCall Cumu aduprà RaidCall RaidCall ùn funziona micca. Cosa fà RaidCall creazione di account

Share l'articolo in reti sociali:
RaidCall hè un prugramma libaru di cumunicazione vocale per Internet, chì hà u scopu di i ghjucatori è chì dà tempu rimessu durante e conversazioni.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Messageri instantanei di Windows
Sviluppatore: Raidcall
Costu: Free
Dimensione: 7 MB
Lingua: russo
Versione: 8.2.0