Cume trasferisce una immagine da Android, computer o laptop à Windows 10 per mezu di u Wi-Fi

A prima volta, a funzione di uttene un computer o un laptop cù Windows 10 cume un monitor wireless (vale à dì per a trasmissione di immagini sopra Wi-Fi) per un telefonu / tablet di Android o un altru dispositivo cu Windows hà apparutu in a versione 1607 in 2016 cum'è una applicazione Connect . In a versione attuale 1809 (autunno 2018), questa funzionalità hè più integrata in u sistema (e cullette risponde cumparite in i parametri, i tasti in u centru di notificazioni), ma continua à rimanere in a versione beta.

In questo manuale, in dettaglio nantu à e possibilità di trasmissione à un computer in Windows 10 in a attuazione attuale, cume si trasferisce a maghjina à un computer da un telefonu Android o da un altru computer / laptop è da un altru computer / laptop è nantu à e limitazioni è problemmi chì si puderanu scuntà. Inoltre in u cuntestu ponu esse interessante: Traduce una immagine da Android in un computer cun abilità di cuntrullà in u prugramma ApowerMirror, Cumu cunnessu un laptop à una TV via Wi-Fi per trasferisce l'immagine.

U requisitu principale per voi di aduprà l'occasione in questione: a presenza di un adattatore Wi-Fi su tutti i dispositivi cunnessi, hè dinò bè chì sò moderni. A cunnessione ùn impiega micca chì tutti i dispositivi sò cunnessi à u mo router Wi-Fi, nè a so presenza hè necessaria: una cunnessione diretta hè stabilita trà loro.

Mettendu a capacità di trasferisce e immagini à un computer o un laptop cù Windows 10

Per abilità l'usu di un urdinatore cù Windows 10 cume un monitor wireless per altri dispositivi, pudete fà qualchì impostazioni (ùn puderete micca fà st, chì ne serà ancu menu successivamente):

  1. Andate à Start - Opzioni - Sistema - Proiettu à stu computer.
  2. Specifichi quandu hè pussibule di prughjettu una immagine - "dispunibule in ogni locu" o "dispunibule in ogni locu nantu à e reti sicure". In u mo casu, u funziunamentu rinumatu di a funzione accadeva solu sì u primu articulu fù sceltu: ùn aghju micca chiaru cume si significava da reti sicure (ma questu ùn hè micca un prufilu di rete privatu / publicu è una sicurezza di rete Wi-Fi).
  3. Inoltre, pudete cunfigurà i parametri di a richiesta di cunnessione (visualizati nantu à u dispositiu à a quale ti cunkati) è u còdice di pin (a dumanda hè affissata nantu à u persunale da cui si sta cunduti è u còdice in a dispositiva à a quale ti si cunnesse).

Se vede u testu "Potereste esistiri prublemi cù a visualizzazione di cuntenutu nantu à stu dispositiu, postu chì u so hardware hè statu micca spechju prughjettu per a proiezione wireless", da solitu indicà unu di i seguenti:

  • L'adattatore Wi-Fi installatu ùn supporta micca a tecnologia Miracast o ùn fà micca u modu chì aspetta Windows 10 (in certi laptop più antichi o PC cu Wi-Fi).
  • Ùn sò micca installati i driver più adatti per l'adattatore senza filu (vi prupone di installà manualmente da u situ web di u custruatore di u laptop, tuttu in un o hè un PC cù un adattatore Wi-Fi installatu manualmente - da u situ di u custruatore di questu adattatore).

Ciò chì hè interessante, ancu in assenza di appoghju per u Miracast da parte di l'adattatore Wi-Fi, e funzioni incrustate di l'immusione di l'immagine di Windows 10 pò à volte funzionà correttamente: forse certi meccanismi supplementari sò coinvolti.

Come annunziatu sopra, queste situazioni ponu esse micca cambiate: se lascite l'elemento "Sempre discuotitu" in l'impostazioni di proiezione nantu à u computer, ma avete bisognu di lanciare a trasmissione una volta, basta cunsegnà l'applicazione integrata "Connect" (pudete truvà in a ricerca in a barra di applicazioni o in u menù Start), è dopu, da un altru dispositivo, cuntatta seguendu l'istruzzioni di l'applicazione "Connect" in Windows 10 o i passi descritti in seguitu.

Connettu à Windows 10 cum'è un monitor wireless

Pudete trasmette l'immagine à un computer o un laptop cu Windows 10 da un altru dispositivo simile (cum'è Windows 8.1) o da un telefonu / tablet Android.

Per trasmette da Android, di solitu hè abbastanza per effettuà i passi chì seguite:

  1. Se u telefuninu (tablet) hè disinseritu Wi-Fi, accende.
  2. Aprite u sipariu di notificazioni, è dopu "tirà" di novu per aprite i pulsanti di azzione rapida.
  3. Cliccate nantu à u bottu "Broadcast" o, per i telefoni Samsung Galaxy, "Smart View" (sul Galaxy, pudete ancu dà bisognu à scorrere i pulsanti di azzione rapida versu a destra, se occupanu dui schermi).
  4. Aspettate un pocu finu chè u nome di u vostru computer sia in lista, cliccate nantu à ellu.
  5. Sì una richiesta di cunnessione o un codice pin hè annantu à i parametri di prughjizazione, dare u permissivu corrispondente nantu à u computer à u quale si collega o furnisce un cinturinu.
  6. Aspittate a cunnessione - l'immagine da u vostru Android sarà visualizata in u computer.

Quì pudete sferisce i seguenti sfumini:

  • Se l'elementu "Broadcast" o simile ùn hè micca trà i buttoni, pruvate i passi in a prima parte di l'inistruzione. Trasferisce l'image da Android à a TV. Forse l'opzione hè ancu in qualchì locu in i parametri di u vostru smartphone (pudete provà à aduprà a ricerca in l'impostazioni).
  • Sì nantu à l'Android "puru" dopu à a pressione di u bottinu, a trasmissione di i dispositivi dispunibili ùn hè micca visualizzata, prova cliccando "Impostazioni" - in a finestra successiva, si pò inizializà senza prublemi (vedi nantu à Android 6 è 7).

Per cunnessu da un altru dispositiu cù Windows 10, parechji metodi sò pussibuli, di i più simuli sò:

  1. Premete i tasti Win + P (Latin) nantu à a tastiera di u computer da chì vi si sta cunnessi. A seconda opzione: cliccate nantu à u pulsante "Connettisci" o "Trasferisci à u schermu" in u centru di notificazioni (prima, se avete solu 4 pulsanti, fate un clic nantu à "Expand").
  2. In u menù di diritta, selezziunate "Cunnessi à un display senza filu". Se l'elemento ùn hè micca visualizatu, u vostru adattatore Wi-Fi o u so driver ùn sustene micca a funzione.
  3. Quandu a lista di u computer à a quale si chjama si vede in a lista - cliccate nantu à ellu è aspettate ch'ellu sia finitu a cunnessione, puderai avè cunfirmà a cunnessione di u computer à a quale ti mandate. Dopu à questu, a trasmissione inizierà.
  4. Quandu trasmetti tra i computer è l'ordinatori portatili di Windows 10, pudete ancu sceglie una modalità di cunnessione ottimizzata per i tipi diversi di cuntenuti - guardà video, travaglià o ghjochi (tuttavia, u ghjocu hè pruvucatu micca, eccettu per i ghjochi di tavola - a velocità ùn hè micca basta).

Se qualcosa fallisce mentre si cunnessa, fate attenzione à l'ultima sezione di l'inistruzione, alcune osservazioni da esse pò esse utili.

Attenzione di tocca cum'è cunnessa à un display wireless Windows 10

Se avete principiatu a trasmissione di immagini à u vostru computer da un altru dispositivo, hè logicu vogliu cuntrullà stu dispositivo in stu computer. Questu hè pussibule, ma micca sempre:

  • Apparentemente, per i dispositivi Android, a funzione ùn hè micca supportata (cunsultatu cù equipaggiu diversu da e dui parti). In e versioni precedenti di Windows, hà segnalatu chì l'inserzione di tocchi ùn hè micca supportata da questu dispositiu, ora si riporta in Inglese: Per abilità l'input, andate in u vostru PC è selezziunate u Centro d'azione - Cacciu - selezziunate a casella Permette l'input (spicca "Permette l'input" in u centru di notificazioni nant'à u computer chì serve per cunnessu). Tuttavia, ùn ci hè micca tale marca.
  • Questa marcata in i mo sperienze pò apparere solu quandu hè cunnessu tra dui urdinatori cù Windows 10 (andate à u computer da chì noi cunnessu à u centru di notificazioni - cunnessa - vedemu u dispositivu cunnessu è a marca), ma solu cù a cundizione chì di u dispositivo à u quale cunnessu - Wi -perfucciu -Adaptatore Fi cun zurgegnu Miracast. A basa, in u mo testu, l'entrata di tocchiu funziona ancu sì ùn tenite micca questu marca.
  • In listessu tempu, per certi telefoni Android (per esempio, u Samsung Galaxy Note 9 cù Android 8.1) durante a traduzzione, l'input da a tastiera di l'ordinatore hè dispunibule (ancu se avete da selezzià u campu di entrata nantu à u schermu di u telefuninu).

Cusì, un travagliu impurtante cù input può esse fattu sulu solu nantu à dui ordinatori o laptop, a quantu a so configurazione «organizza» in totu e funzioni di trasmissione di Windows 10.

Nota: per l'intrusione tattica durante a traduzzione, u serviziu di u tastieru Touch and Panel di Scrittura di Manuale hè attivatu; deve esse attivatu: se avete disattivatu i serviti "inutili", verificate.

Problemi attuali quandu utilizanu u trasferimentu di l'imagine in Windows 10

In più di i prublemi già menzionati cù a possibilità di entrate, durante i teste aghju notatu i seguenti sfumini:

  • A volte, a prima cunnessione funziona bè, dopu à a discusione, a cunnessione ripetuta diventa impossibile: u monitor senza filu ùn hè micca visualizatu è ùn hè micca ricercatu. Aiuta: à volte - lanciate manualmente l'applicazione "Cunnessi" o disabilite a possibilità di traduzzione in i parametri è riattiva. A volte solu un ripartimentu. Ebbene, assicuratevi chì certi dispositivi anu attivatu u modulu Wi-Fi.
  • Se a cunnessione ùn pò esse stabilita in alcun modo (ùn ci hè nunda di cunnessione, u monitor senza filu ùn hè micca visibile), hè probabile chì questu sia un adattatore Wi-Fi: in più, à vreva da e rivisioni, à volte questu accade per l'adattatori Miracast Wi-Fi cumpartite cù i piloti originali . In ogni casu, provate l'installazione manuale di i driver originali furniti da u produttore di hardware.

Cusì a funzione funziona, ma micca sempre è micca per tutti i casi d'usu. Tuttavia, pensu chì ci sarà utile avè a cunniscenza di sta possibilità. Per materiale di scrittura adupratu:

  • PC Windows 10 1809 Pro, i7-4770, Adattatore Wi-Fi TP-Link per Atheros AR9287
  • Dell Vostro 5568 laptop, Windows 10 Pro, i5-7250, Intel AC3165 Wi-Fi Adapter
  • Smartphone di Moto X Play (Android 7.1.1) è Samsung Galaxy Note 9 (Android 8.1)

U trasferimentu di l'imagine hà fattu travagliu tutte e varianti, sia trà cumunicatori, sia per mezu di dui telefoni, ma l'intrusione completa hè stata pussibule sulu cum'è trasmissione da PC à laptop.