Software di webcam

In questu articulu, vi propongo di familiarizzià cù una breve visione generale di i prugrammi per un webcam di un laptop o un computer. Speru trà esse truvate qualcosa di utile per voi.

Cosa permettenu tali prugrammi? Prima di tutti - aduprà e varie funzioni di a vostra webcam: registra video è scena foto. Ciò? Pudete ancu aghjunghje vari effetti à u video da quessa, mentre quessi effetti sò applicati in tempo reale. Per esempiu, impostendu l'effetto, pudete chjama nantu à Skype è l'altra persona ùn vedrà micca l'imagine standard di u vostru, ma cù l'effettu applicatu. Ora avemu passatu à i prugrammi stessi.

Nota: Fate attenzione à l'installazione. Alcuni di sti prugrammi anu provatu à stallà altru prugrammu inutile (è interferisce) in u computer. Pudete rifiutallu in u prucessu.

GorMedia Webcam Software Suite

Di tutti l'altri, stu prugramma di webcam si ne distingue perchè, malgradu possibili seri, hè completamente libaru (UPD: U prugramma descrittu dopu hè ancu liberu). L'altri ponu ancu esse scaricati è usati di rigalu, ma nant'à u tempu scrisceranu i voci cumpresi nantu à u video è aspettanu chì a versione completa sia acquistata (ancu s'ellu ùn hè micca spaventosa). U situ ufficiali di u prugramma hè gormedia.com, dunque pudete scaricà stu prugramma.

Cosa possu fà cun a Suite Software Webcam? U prugramma hè adeguatu per a registrazione da una fotocamera web, mentre pò registra video in HD, sonu, e sì. Supporta la registrazione di un schedariu GIF animatu. Inoltre, cù stu prugramma pudete aghjunghje effetti à a vostra immagine in Skype, Google Hangouts è qualsiasi altra applicazione chì utilizza un laptop o una camera di u computer. Comu dighjà menzionatu, tuttu ciò hè cumpletamente libaru. Supporta u travagliu in Windows XP, 7 è 8, x86 è x64.

ManyCam

Un altru prugramma libaru chì permette di registrà video o audio da una fotocamera web, aghjuntu effetti è assai di più. Una volta hà scrittu quì, cum'è una di i modi per riparà una immagine invertita in Skype. Pudete scaricà u prugramma nantu à u situ ufficiale //manycam.com/.

Dopo l'installazione, pudete aduprà u prugramma per adattà effetti di video, aghjuntu effetti audio, cambia u sfondo, etc. In listessu tempu, oltre à a webcam principale cumparisce in Windows, un altru - Camera Fotista Virtuale di ManyCam è, se vulete aduprà effetti personalizzati, per esempiu, in a stissa Skype, devi selezziunà una fotocamera virtuale cum'è per impostazione predefinita in l'impostazioni di Skype. In generale, l'usu di u prugramma ùn deve esse particolarmente difficiule: tuttu hè intuitivu. Inoltre, cù l'aiutu di ManyCam, pudete travaglià simultaneamente in parechje applicazioni chì usanu l'accessu à a webcam, senza l'apparenza di alcun cunflittu.

Software di webcam pagatu

Tutti i prugrammi seguenti prughjetti per travaglià cù una webcam sò pagati, ancu s'elli anu l'occasione di aduprarvisu gratuitamente, dendu un periodu di prova di 15-30 ghjorni è, qualchì volta aghjunghje a filigrana sopra a video. Tuttavia, pensu chì hà un sensu di elencarli, postu chì ponu truvà funzioni chì ùn sò micca in un software libaru.

ArcSoft WebCam Companion

Propiu cum'è in altri prugrammi simili, in WebCam Companion pudete aghjunghje effetti, fotogrammi è altru divertimentu à l'immagine, registra video da a webcam, aghjuntu testo è, finalmente, scatta foto. Inoltre, questu applicazione hà e funzioni di rilevamentu di muvimentu, morphing, rilevamentu di a faccia è un maestru di creazione di i vostri effetti. Duie parole: vale a pena di pruvà. Scaricate una versione di prova gratuita di u prugramma qui: //www.arcsoft.com/webcam-companion/

Camera magica

Prossu bonu prugramma per u travagliu cù webcam. Compatibile cù Windows 8 è versioni precedenti di u sistema operativu da Microsoft, hà una interfaccia culurita è semplice. U prugramma hà più di un migliau di effetti, è ci hè ancu una versione Lite di u prugramma incù pochi di funzioni. U situ ufficiali di u prugramma //www.shiningmorning.com/

Eccu un listinu parziale di e funzioni di Macchina Magica:

  • Addizione di fotogrammi.
  • Filtri è effetti di trasformazione.
  • Cambia u sfondo (a sostituzione di e immagini è video)
  • Aghjunghje immagini (maschere, cappelli, occhiali, etc.)
  • Crea i vostri propri effetti.

Incù l'aiutu di u prugramma Magic Camera, pudete aduprà l'accessu à a fotocamera in parechji prugetti di Windows simultaneamente.

Cyberlink youcam

L'ultimu prugramma in sta recensione hè ancu u più cunnisciutu à a maiò parte di l'utenti: YouCam hè spessu preinstallatu nantu à i nuovi portatili. E possibilità ùn sò micca assai differenti - cuncepisce video da una webcam, ancu in qualità HD, aduprà effetti, scaricà effetti per a fotocamera da Internet. Ci hè ricunniscenza face. Tra l'epica vi truverete a cornice, a distorsione, l'abilità di cambià u sfondo è altri elementi di l'immagine è di tuttu in stu spiritu.

U prugramma hè pagatu, ma pò esse adupratu senza pagamento per 30 ghjorni. Puru dinò pruvà à provà - questu hè unu di i migliori programmi per a webcam, à ghjudiziu da molte recensioni. Scaricà a versione free quì: //www.cyberlink.com/downloads/trials/youcam/download_en_US.html

Questu conclude: sicuru, trà i cinque prugrammi elencati, pudete truvà ciò chì hè bè per voi.