Cume trasferisce video è foto da iPhone à TV

Una di e azzioni pussibule chì si pò fà cù l'iPhone hè di trasmissione di video (cume foto è musica) da u telefonu à a TV. È questu ùn richiede micca u prefissu Apple TV o qualcosa di simu. Tuttu u vostru bisognu hè una TV moderna cun supportu Wi-Fi - Samsung, Sony Bravia, LG, Philips è ogni altru.

In questu materiale - i modi per trasferisce video (filmu, cumprende online, cum'è u vostru propriu video, filmatu in camera), foto è musica da u vostru iPhone in TV via Wi-Fi.

Connettu à a TV per ghjucà

Per fà pussibule a descrizione, u TV deve esse cundutu à a stessa rete senza filu (per u listinu router) cum'è u vostru iPhone (a TV pò esse cunnessa ancu tramite LAN).

Se u router ùn hè micca dispunibile - l'iPhone pò esse cunnessu à a TV cù a rete Wi-Fi Direct (a maggior parte di i TV cù supportu senza filu supportanu dinò Wi-Fi Direct). Per cunnessu, di solitu hè abbastanza per andà à l'iPhone in l'impostazioni - Wi-Fi, truvà a rete cù u nome di u vostru televisore è cunnessu à ellu (a TV deve esse piazzata). A password di a rete pò esse visualizzata in a configurazione di cunnessione Wi-Fi Direct (in listessu locu nant'à altre impostazioni di cunnessione, hè necessariu selezziunà sì l'opzione per configurà a funzione manualmente) nantu à u TV.

Mostra un video è una foto di l'iPhone nantu à u TV

Tutta a Smart TV pò ghjucà video, immagini è musica da altri computer è altri dispositivi aduprendu u protocollo DLNA. Sfortunatamente, l'iPhone per difettu ùn hà funzioni di trasferimentu mediale in stu modu, tuttavia, applicazioni di terze parti prubamente pensate à stu scopu ponu aiutà.

Tale applicazioni in App Store abbondanu, presentate in stu articulu sò state scelte nantu à i principii seguenti:

  • Free o piuttostu shareware (ùn era micca pussibule di truvà nè libaru) senza limitazione significativa di a funzionalità senza pagamento.
  • Praticu è adupru in pratica. I sò testati nantu à Sony Bravia, ma se avete LG, Philips, Samsung o qualchì altru TV, tuttu u pussibule funziunà ancu cume, è in u casu di a seconda applicazione in questu, pò esse megliu.

Nota: quandu lanciate l'applicazioni, u televisore devia dighjà esse messu attivatu (micca qualchì canalu o chì fonti in entrata) è cunnessu à a rete.

Allcast TV

Allcast TV hè l'applicazione chì in u mio casu hè stata l'umana più efficiente. Hè un svantaghju prubabile l'absenza di a lingua russa (ma tuttu hè assai semplice). Free in l'App Store, ma include i cumplimenti in-app. Limitazione di a versione free - ùn pudete micca eseguire una presentazione da foto in TV.

Trasferisce video da iPhone in TV in Allcast TV cumprendu:

  1. Dopu avè lanciatu l'applicazione, una scansione sarà effettuata, chì truverà i servitori di media dispunibili (ponu esse i vostri computer, laptop, console, visualizati cum'è una cartella) è dispositivi di riproduzione (u vostru televisore, visualizatu cume una icona di TV).
  2. Premete una volta nantu à a TV (sarà marcatu cume un dispositivo di riproduzione).
  3. Per trasmette u video, andate in l'elemento Video in u pannellu sottu per a video (Pictures for photos, Music for music, è dite da u Browser separatamente quì). Quandu dumandà permessi per accede à a biblioteca, furnite tali accessu.
  4. In a sezione Videos, vedete sottupezzioni per ghjucà video da diverse fonti. U primu elementu hè u video salvatu nantu à u vostru iPhone, aprite ne.
  5. Selezziunu u video desiratu è in u prossimu schermu (schermata di riproduzione), selezziunate una di e opzioni: "Riproduci video cun conversione" (seleziona video cun conversione - selezziunà sta opzione se u video hè statu giratu nantu à una fotocamera d'iphone è salvatu in formato .mov) e "Play original Video "(riproduce video originale - questu articulu deve esse sceltu per video da fonti di terze parti è da Internet, cioè in formati cunnisciuti da a vostra TV). Benchì, pudete prima scelte di lanciare u video originale in ogni casu è, se ùn funziona, andate in riproduzione cun conversione.
  6. Godite di vede.

Comu promesso, separatamente nantu à u vociu "Browser" in u prugramma, assai utile in u mio parè.

Se aprite questu articulu, vi sarete à un navigatore induve pudete aprire qualunque situ web video in linea (in formato HTML5, in sta forma i filmanu sò dispunibili in YouTube è in parechji altri siti. Flash, per mè mi ne capisce, ùn hè micca supportatu) è dopu u lanceu di u film In linea in u navigatore di l'iPhone, si cumincerà automaticamente à ghjucà à u TV (senza bisognu di tene u telefonu cù u schermu attivatu).

App TV d'Allcast in App Store

TV Assist

I ponu questu applicazione gratuita in u primu postu (libaru, ci hè una lingua russa, una interfaccia assai bella è senza limitazioni notevoli di funzionalità), se hè stata travagliata in i mo testi in tuttu (forse, e caratteristiche di u mo TV).

U serviziu TV Assist hè simule à a versione precedente:

  1. Sceglite u tippu di cuntenutu desideratu (video, foto, musica, navigatore, servizii addizionali sò dispunibule online media è nube di conservazione).
  2. Sceglite un video, una foto o un altru item chì vulete spettà nantu à u TV in memoria di u vostru iPhone.
  3. U passu successivu hè di principià a riproduzione nantu à a TV rilevata (media renderer).

Tuttavia, in mio casu, l'applicazione ùn hà micca ritrattu a TV (i motivi ùn eranu micca chjarini, ma pensu chì era a mo TV), nè cù una semplice connessione wireless, nè da Wi-Fi Direct.

In listessu tempu, ci hè tutte e ragioni per crede chì a vostra situazione pò esse diversa è tuttu u travagliu, cum'è l'applicazione funziona: chì quandu visualizanu e risorse di supporti di rete dispunibili da a TV in sè, u cuntenutu di l'iPhone era visibile è jugabile.

Hè Ùn avia micca avutu l'opportunità di cumincià a riproduzione da u telefuninu, ma di guardà a video da u iPhone, iniziendu l'azione in TV - ùn ci hè nisun prublemu.

Scaricate l'App di TV Assist in App Store

In conclusione, annunceraghju un'altra applicazione chì ùn hè micca stata curretta bè per mè, ma forse funziona per voi - C5 Stream DLNA (o Creazione 5).

Hè liberu, in russo è, à ghjudizia per a descrizione (è cuntenutu interno), supporta tutte e funzioni necessarie per ghjucà video, musica è foto in una TV (è micca solu - l'applicazione pò ghjucà video da server DLNA). In listessu tempu, a versione gratuita ùn hà micca restrizzioni (ma mostra i annunci). Quandu hè andatu, l'applicazione "hà vistu" a TV è pruvò di fà vede u cuntenutu, ma da u TV hè venutu un errore (pudete vede e risposte di i dispositivi in ​​DLNA C5 Stream).

Questu conclude è spergu chì tuttu u ghjocu hè andatu bè a prima volta è chì guardate già parechje di e metre fucate in l'iPhone nantu à a TV a grande schermu.