Usendu a funzione arctangent in Microsoft Excel


Parechji utilizatori di computatori preferenu i filmi di casa in sala di cinema, quandu si pò gestì un numeru illimitatu di film in un'atmosfera accugliente. È ancu s'è vo vulete guardà un film in 3D in casa - questu hè ancu micca un prublema, ma per questu avete bisognu di ricorrerà à aduprà l'usu di software particulare.

Oghje avemu lanciatu un film in modalità 3D cù u prugramma KMPlayer. Stu prugramma hè un lettore multimediali estremamente facente è funzionale, una di e funzioni chì hè a capacità di gestisce i film in modalità 3D.

Scaricate KMPlayer

Cosa ci hè necessariu per avè un film in 3D in un computer?

  • Installatu nantu à u prugrammu d'ordinatore KMPlayer;
  • Pellicula 3D cù una coppia stereotipale orizzontale o verticale;
  • Occhiali d'Anagllyph per a visione di film-3D (cù lenti rosu-blu).

Cumu gestisce un film in 3D?

Per piacè, avete a nota chì u metudu descrittu in seguitu funziona solu cù filmu 3D, di i quali una quantità sughjettu hè distribuita in Internet. Un film 2D ordinariu ùn funzionerà micca in stu casu.

1. Run u programma KMPlayer.

2. Aghjunghje video 3D cù a coppia stereotipale orizzontale o verticale à u prugramma.

3. A ripruduzione di video comincia da u schermu, induve ci hè una doppia immagine in verticale o in orizzontale. Cliccate nantu à l'icona 3D in u angulu inferiore sinistra di u schermu per attivà stu mode.

4. Questu pulsante hà trè modi di stampa: coppia stereo orizzontale, coppia stereo verticale è mode 3D. A seconda di chì tipa di film in 3D avete caricatu, selezziunu a modalità 3D desiderata.

4. Per una impostazione più dettagliata di a modalità 3D, fate un clic destro nantu à qualunque zona di u video chì hè in riproduzione è trascurà u mouse sopra u articulu "Cuntrollu di schermi 3D". Un menu in più sarà visualizatu nantu à u schermu divisu in 3 blocchi: attivazione è posizionamentu 3D, cambià eesce cù meta, è scelte i culori (avete bisognu di esse guidatu da u colore di i vostri occhiali).

5. Quandu u setup di u 3D in u computer hè finitu, espansa a maghjina à u screnu pieno è cuminci à guardà u film in 3D cù occhiali di anaglie.

Oghje avemu cercatu u modu più simplici è di qualità alta per guardà un film in 3D. In principiu, in u prugramma KMPlayer, pudete cunvertite un filmu 2D standard à 3D, ma per questo avete bisognu di stallà un filtru anagliu 3D anaglyph in u lettore, per esempiu, Anaglyph.ax.