Cumu creà una rete locale trà dui ordinatori?

Ciao

Ancu 10-15 anni fa, a presenza di un computer era quasi un lusso, adesso ancu a presenza di dui (o più) computatori in una casa ùn stupisce chiunque ... Naturalmente, tutti i vantaggi di un PC parenu quandu hè connessu à una rete locale è Internet, per esempiu: ghjochi di rete, spartita di disc, trasferimentu rapidu di file da un PC à l'altru, etc.

Micca tantu tempu, eru "assai fortunu" per creà una rete di area di u locu locale trà dui ordinatori + "spartite" l'Internet da un computer à l'altru. Cumu fà sta (secondu a memoria fresca) sarà discusso in stu post.

U cuntenutu

  • 1. Cumu cunnessione di i computer cun altre
  • 2. Installazione di una rete locale in Windows 7 (8)
    • 2.1 Quandu hè cunnessu per mezu di un router
    • 2.2 Cumu cunnessione diretta + cumunisce l'accessu à Internet à un secondu PC

1. Cumu cunnessione di i computer cun altre

A prima cosa da fà per a creazione di una rete locale hè di decisa cumu si sarà custruitu. Una rete locale in casa consiste di solitu in un pochi di computer / urdinatori (2-3 pezzi). Dunque, duie opzioni sò più spessu aduprate: entrambi i computer sò connectate direttamente cù un cavu speciale; o aduprà un dispositivo speciale - un router. Considerà e caratteristiche di ogni opzione.

Cunnessione di i computer "dritti"

Questu opzione hè u più facili è u più economicu (in termini di costi d'attrezzatura). Pudete cunnessu 2-3 ordinatori (laptop) cun l'altru in questu modu. In listessu tempu, s'ellu ci hè almeno un PC hè connessu à Internet, pudete permesse l'accessu à tutti l'altri PC in quella rete.

Cosa hè necessariu per creà una tale cunnessione?

1. U cavallu (chjamatu dinò parchì twisted) hè un pocu più largu di a distanza trà i PC connessi. Ancu megliu, s'è cumprà subitu un cavu cumpressu in u magazinu - i.e. dighjà cù i connettori per cunnessu à a scheda di rete di u computer (se si crimpami, vi pruponi una lettura:

A propositu, ci vole à fà attenti à u fattu chì u cavu hè necessariu per cunnesse un computer à un computer (cunnessione incrociata). Sì piglià u cavu per cunnessu u computer à u router - è aduprà ancu da cunnessione 2 Pc - sta rete ùn funziona!

2. Ogni computer deve avè una scheda di rete (hè dispunibule in tutti i PC moderni / laptop).

3. In realtà, hè tuttu. I costi sò minimi, per esempio, u cavu in u magazinu per cunnessione di 2 Pc pò esse acquistatu per 200-300 rubli; E carte di rete sò in ogni PC.

Ùn manca più chì cunnesse l'unità di sistema di u cavu 2 è accende i dui urdinatori per altre impostazioni. À propiu sì, se unu di i Pc hè connectatu à Internet via una scheda di rete, allora hà bisognu una seconda scheda di rete - per usarli per cunnessu u PC à a rete locale.

Avantaghji di sta opzione:

- à bon marché;

- creazione rapida;

- una configurazione faciule;

- a fiducia di tale rete;

- A vezzione alta quandu si sparghia i file.

Cons:

- Fili in più intornu à l'appartamentu;

- per avè accesso à Internet - u PC principale chì hè connessu à Internet deve sempre esse attivatu;

- L'impossibilità di accede à i dispositivi mobili di a rete *.

A creazione di una rete di casa cù un router

Un router hè una scatula chì simplifica assai a creazione di una rete di zona è cunnessione internet per tutti i dispositivi in ​​casa.

Basta à configurà u router una volta - è tutti i dispositivi puderanu accede immediatamente à a rete locale è accede à Internet. Ora in magazzini pudete truvà un gran numeru di router, vi pruponi di leggere l'articolo:

I computer stazionari sò cunnessi à u router per via di un cavu (di solitu 1 cavu vene sempre cumunitu cù u router), urdinatori è dispositivi mobili si cunniscenu à u router via Wi-Fi. Cumu cunnessu un PC à u router si trova in st'articulu (usando l'esempiu di u router D-Link).

L'organizazione di tale rete hè spiegata più in dettu in stu articulu:

Pro:

- Una volta installatu u router, è l'accessu à Internet sarà nantu à tutti i dispositivi;

- Nisunu fili extra;

- Impostazioni di accesso di Internet flessibile per i diversi dispositivi.

Cons:

- Costi supplementari per l'acquisto di u router;

- Ùn tutti i router (soprattuttu da a categoria di prezzi basse) pò fornì alta velocità in a rete locale;

- L'utenti senza esperienza ùn sò micca sempre cusì facenti cunfigurà un tale dispositiu.

2. Installazione di una rete locale in Windows 7 (8)

Dopu chì i computer sò cunnessi l'una cù l'altra di e scelte (sì sì chì sò cunnessi à u router o direttamente à l'altru) - avete bisognu di configurà Windows per completà u travagliu di a rete locale. Fighjà cù l'esempiu di Windows 7 OS (u OS più popularu oghje, in Windows 8, l'impostazione hè simile + pudete familiarizzare cù

Prima di fà l'imprese, si consiglia di disattivà i firewall è l'antivirus.

2.1 Quandu hè cunnessu per mezu di un router

Quandu hè cunnessu per mezu di un router - a rete locale, in a maggior parte di i casi, hè configurata automaticamente. U scopu principale hè riduttu à a messa in risolu di u routeur a propiu. Modelli popolari sò dighjà smassati nantu à e pagine di blog prima, quì sò qualchi ligamenti in giù.

Configurazione di u router:

- ZyXel,

- TRENDnet,

- D-Link,

- TP-Link.

Dopu avè impiantatu u router, pudete iniziate à configurà u OS. È cusì ...

1. Impostà u nome di u gruppu di travagliu è di u PC

A prima cosa da fà hè di definisce un nome unicu per ogni computer in a rete locale è ponu u nomu per u gruppu di travagliu.

Per esempiu:

1) Computer numeru 1

Gruppo di Lavoru: WORKGROUP

Nome: Comp1

2) Computer numeru 2

Gruppo di Lavoru: WORKGROUP

Nome: Comp2

Per cambià u nomu di u PC è di u gruppu di travagliu, andate in u pannellu di cuntrollu à u seguitu indirizzu: Pannello di cuntrollu Sistema e Sistema di Sicurezza.

In più, in a colonna di sinistra, selezziunate l'opzione "Parametri di sistema supplementari", si vene à una finestra in cui avete bisognu di cambià i parametri necessarii.

Proprietà di u sistema Windows 7

2. Condivisione di file è stampante

Sì ùn fate micca st'ultimu passu, micca quantu i cartulari è i file chì spartite, nimu pò accede à elli.

Per abilità a spartera di stampanti è cartane, andate in u pannellu di cuntrollu è aprite a sezione "Rete è Internet".

Dopu, avete bisognu di andà à u "Rete è Spartitu".

Ora fate un clic nantu à l'elemento "cambiamenti avanzate di sparghjii" in a colonna di sinistra.

Prima di vede parechje profili 2-3 (in u screenshot sottu 2 profili: "A casa o u travagliu" è "Generale"). In i dui profili, avete da permessu di sparghjera di file è stampanti + disable a prutezzione di password. Vede sottu.

Configurazione di cumunamentu.

Opzioni avanzate di cumpartimentu

Dopu avè fattu i cunfigurazioni, cliccate "Salva e cambiamentu" è ripartite u computer.

3. A spartera cartulare condivisa

Ora, per uttene i schedari di un altru computer, hè necessariu chì l'utente condividi cartulari annantu à sti (cumuni).

Rendite assai faciule - in 2-3 clics cù u mouse. Aprite l'esploratore è cliccate à dirittu destro in u cartulare chì vulemu aprire. In u menù contestuale, selezziunu "Sharing - home group (read)".

Dopu resterà à aspettà 10-15 secondi è a cartella appare in u duminiu pubblicu. À parte, per vede tutti i computer in a rete di casa - cliccate nantu à u bottu "Rete" in a colonna di sinistra di l'esploratore (Windows 7, 8).

2.2 Cumu cunnessione diretta + cumunisce l'accessu à Internet à un secondu PC

In principiu, a maiò parte di i passi per configurà a rete locale sò assai simule à a versione precedente (quandu cunnessa cun un router). Per ùn ripetite micca i passi chì sò ripetuti, marcaraghju in parentesi.

1. Impostate u nome di u computer è u gruppu di travagliu (simili, vede sopra).

2. Impostate u cumunamentu di file è stampanti (similu vedite sopra).

3. Configurazione di indirizzi IP è Gateway

L'installazione deve esse fatta in duie computer.

Computer n. 1.

Inizià a configurazione cù u computer principale chì hè cunnessu à Internet. Vai à u pannellu di cuntrollu à: Pannello di cuntrollu Rete è Internet Connessioni Rete (Windows 7 OS). Puru includemu "cunnessione nantu à una rete locale" (u nomu pò differisce).

Allora andate in a prupietà di sta cunnessione. Dopu truvamu in a lista "Protocollo Internet Versione 4 (TCP / IPv4)" è andate in e so proprietà.

Allora inserisci:

ip - 192.168.0.1,

A massa di a subnet hè 255.255.255.0.

Salvà e uscite.

Computer numero 2

Vai à a sezione di configurazione: Pannellu di cuntrollu Rete è Internet Connessioni Rete d'Internet (Windows 7, 8). Piazzà i parametri chì seguitanu (simili à e impostazioni di u computer numeru 1, vede sopra).

ip - 192.168.0.2,

A massa di a subnet hè 255.255.255.0.,

gateway predefinito -192.168.0.1
Servore DNS - 192.168.0.1.

Salvà e uscite.

4. Spartite l'accessu à Internet per una Seconda Informatica

Nant'à u principale computer cunduttu à Internet (computer numeru 1, veda sopra), andate in lista di cunnessioni (Pannello di cunnessione Rete è Cunnessioni di Rete d'Internet).

Dopu, andate in a prupietà di a cunnessione à traversu chì a cunnessione Internet.

Dopu, in a scheda "accessu", permessu à l'altri utilizatori di a rete aduprà sta cunnessione à Internet. Vede u screenshot sottu.

Salvà e uscite.

5. Apertura (cumuni) di l'accessu condivisatu à i cartulari (veda sopra in a sottusezzione quandu configurassi una rete locale quandu cunnessi cù un router).

Hè tuttu. Tutte e impostazioni di rete LAN guarite è