Disabilite e extensioni in u navigatore Google Chrome

Oghje hè difficiule d'imaginà à travaglià cù Google Chrome senza avè installatu estensioni chì aumentanu significativamente a funzionalità standard di u navigatore è visitatu e risorse web. Tuttavia, ci pò esse problemi di prestazione cù u computer. Questu pò esse evitatu cù un aghjunghje temporaneu o permanente di i add-ons, chì discupraremu in u corsu di stu articulu.

Spegneru e estensioni in Google Chrome

In l'istruzzioni chì seguenu, descriviremu perlamente a metà di u prucedimentu di a disattivà tutte e extensioni installate in un navigatore Google Chrome in un PC senza a so rimozione è a capacità di accende in ogni momento. In listessu tempu, e versioni mobili di u navigatore Web in questu ùn supportanu micca l'opzione per stallà i add-ons, chì hè per quessa chì ùn ne saranu micca citati.

Opzione 1: Gestisci l'estensioni

Ogni cumplessu manuale o predefinitu pò esse disattivatu. A disattivazione è l'attivazione di e extensioni in Chrome sò dispunibuli per ogni utilizatore in una pagina speciale.

Vede ancu: Induve sò e extensioni in Google Chrome

  1. Aprite u navigatore Google Chrome, ampliate u menu principale è selezziunate "Strumenti supplementari". Simili, da a lista chì si vede, selezziunate a sezione "Estensioni".
  2. Dopu, truvate u supplimentu à esse disattivatu è cliccate nantu à u cursore in u angulu in dirittu inferiore di ogni blocu in a pagina. Una situazione più accurata hè annunziata nant'à u screenshot attaccatu.

    Se u fermu hè statu riesce, u slider menzionatu in precedenza diventa grey. Questa pratica pò esse considerata cumpleta.

  3. Com'è una opzione supplementare, pudete usà prima u pulsante. "Dettagli" in u blocu cù l'estensione necessaria è in a pagina cù a descrizione cliccate nantu à u cursore in a linea "ON".

    In stu casu, dopu a disattivazione, l'inserzione in a linea deve esse cambiata in "OFF".

Oltre à l'extensioni di solitu, ci sò ancu quelli chì ponu esse discuplicati non solu per tutti i siti, ma ancu per quelli precedenti aperti. AdGuard è AdBlock sò in tali plug-in. Sì l'esempiu di a seconda pratica, eramu discusu in dettu in un articulu separatu chì devia esse rivisitu cum'è necessariu.

Per di più: cumu disable AdBlock in Google Chrome

Incù l'aiutu di una di e nostre istruzioni, pudete ancu abilità qualsiasi di i add-ons disabilitati.

Per di più: cumu abilite e estensioni in Google Chrome

Opzione 2: Impostazioni avanzate

In più di e extensioni chì sò installate è, se hè necessariu, manualmente regolabile, ci sò impostazioni chì sò fatte in una sezione separata. Sò in molte maniere simili à i plug-in, è cusì ponu esse disabilitati. Ma ricorda, questu puderà affettà e prestazioni di u navigatore Internet.

Vede ancu: Paràmetri nascosti in Google Chrome

  1. A sezione cù impostazioni addiziunali hè nascosta da l'utenti cumuni. Per aprì, avete bisognu di copià è incolla u seguente link in a barra di indirizzu, cunfirmendu a transizione:

    chrome: // flags /

  2. In a pagina chì si apre, truvate u parametru di interesse è cliccate nantu à u bottinu accantu à ellu. "Enabled". Da a lista chì si vede, selezziunate "Disabled"per disattivà a funzione.
  3. In certi casi, pudete cambià solu i modi di operazione senza a pussibilità di spegne.

Ricordate, disattivà certi sezioni pò causà instabilità di navigatore. Esse sò integrate per difettu è idealmente devianu rimanere attivate.

Conclusione

L'orientamenti descritte richiedenu un minimu di azzioni facilmente reversibili, è cusì sperimentu chì avete gestitu per avè u risultatu desideratu. S'ellu hè necessariu, pudete dumandà e vostre dumande in i commenti.