Impossibile accedere à u serviziu di Windows Installer - riparà

Quandu installate i prugrammi di Windows è i cumponenti distribuiti da un prugrammu di installazione cù l'estensione .MSI, pudete truvà l'errore "Impussibule d'accessu à u serviziu di Windows Installer". U prublema si pò truvà in Windows 10, 8 è Windows 7.

Questa tutorizazione spieghje cume risolve l'errore "Impussibule d'accessu à u serviziu di Windows Installer" - presenta più modi, inseguendu i più sempli è spessu più efficienti è finendu cù quelli più cumplessi.

Nota: prima di proseguire cù i passi successivi, vi prupone di verificà s'ellu ci hè qualchi punti di riparazione in u computer (pannellu di cuntrollu - ripruduzzione di sistema) è uttene li se dispunibuli. Inoltre, se avete l'aggiornamenti di Windows disattivati, abilitati è fate l'aggiornu di u sistema, chì risolve spessu u prublema.

Verificà u funziunamentu di u serviziu di Windows Installer, lanciannu u necessariu

A prima cosa da verificate hè se u serviziu di Windows Installer hè disattivatu per qualunque ragione.

Per fà quellu, seguite questi passi semplici.

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu services.msc in a finestra Run è premete Invescia.
  2. Una finestra si apre cù una lista di servizii, cerca a lista di Windows Installer è dopu cliccate nantu à stu serviziu. Se u serviziu ùn hè micca listatu, vede se esiste un Windows Installer (hè a stessa cosa). Sì ùn ci hè nunda, allora circa a decisione - in avanti in l'istruzzioni.
  3. Per difettu, u tippu di avvicinamentu per u serviziu deve esse piazzatu à "Manuale", è à u statu normale - "Stopped" (si cumanda solu quandu durante l'installazione di i prugrammi).
  4. Se avete Windows 7 o 8 (8.1), è u tippu di avvicinamentu per u serviziu di Windows Installer hè piazzatu à "Disabled", cambialo in "Manual" è applica i parametri.
  5. Se avete Windows 10 è u tippu startup hè piazzatu "Disabled", pudete truvà u fattu chì ùn pudete micca cambià u tippu di avvicinamentu in sta finestra (questu pò accadere in 8-ke). In stu casu, seguite i punti 6-8.
  6. Averisce l'editore di u Registro di sistema (Win + R, enter regedit).
  7. Vai à a chjave di registru
    Sistemi HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet I Servizi più belli
    e dopu cliccate nantu à l'opzione Start in u pannello di diritta.
  8. Imposta u 3, cliccate OK è ripartite u computer.

Inoltre, solu in casu, verifica u tipu di avvicinamentu di u serviziu "Chiamata di procedura di a RPC RPC" (dipende da u travagliu di u serviziu di Windows Installer) - deve esse piazzatu à "Automaticu" è u serviziu in daveru deve funzionà. Inoltre, u travagliu pò esse influenzatu da i servizii disabilitati di u modulu di processo di server DCOM è di u mapperu di endpoint RPC.

A sezione seguente spiega cumu restituisce u serviziu di Windows Installer, ma, in più, i riparazioni propositi restituenu dinò i parametri di avvicinamentu di u serviziu in a predefinita, ponu aiutà à risolve u prublema.

In mancanza di u serviziu "Windows Installer" o "Windows Installer" in services.msc

A volte si pò sbattenu chì u serviziu di Windows Installer manca da a lista di servizii. In stu casu, pudete provà à ripristinarlo cù u reg-file.

Pudete scaricà tali file da e pagine (in a pagina truverete una tavula cù una lista di servizii, scaricate u schedariu per Windows Installer, fatti scala è cunfirmate l'ingressu cù u registro, dopu a fine hè ripartita, riavuta u computer):

  • //www.tenforums.com/tutorials/57567-restore-default-services-windows-10-a.html (for Windows 10)
  • //www.sevenforums.com/tutorials/236709-services-restore-default-services-windows-7-a.html (for Windows 7).

Verificate e Polizze di Servizio di Windows Installer

A volte, i tweaks di u sistema è e cambiate e politiche di Windows Installer pò dà à l'errore in questione.

Se avete Windows 10, 8 o Windows 7 Professionista (o Cumpagnia), pudete verificà chì e politiche di Windows Installer sò state cambiate cumprendu:

  1. Premete i tasti Win + R è entrate gpedit.msc
  2. Andate in Configurazione computerisata - Modelli amministrativi - Componenti - Windows Installer.
  3. Assicuratevi chì tutte e regule sò impostate à Not Configured. S'ellu ùn hè micca u casu, dopu cliccate nantu à a politica cù u statu specificatu è metti u "Non impostatu".
  4. Verificate e politiche in a stessa sezione, ma in a "Configurazione di l'Utilizzatore".

Se avete Windows Edition Edizione installatu nantu à u vostru computer, u percorso hè cumprintu:

  1. Andate à l'editor di u registru (Win + R - regedit).
  2. Skip to section
    HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft
    è verificate se ci hè una sottuzione chjamata Installer. S'ellu ci hè - rimuovi u cliccate (cliccate à dirittu nantu à u "cartellu" Installer - elimine).
  3. Verificate una sezione simile in
    HKEY_CURRENT_USER SOFTWARE Politiche Microsoft

Sì questi metodi ùn aiutanu micca, prova à ripristinà u serviziu di Windows Installer manualmente - u 2u metru in una istruzzione separata U serviziu di Windows Installer ùn hè micca dispunibile, fate ancu attenzione à a terza opzione, pò funzionà.