A creazione di una tavula in Microsoft Excel

Spessu, l'utenti, chì si decidenu di cambià u design di u desktop, volenu cambià u tema di u design. In Windows, sta caratteristica ùn hè micca dispunibile in modu predefinitu, dunque avete da cambià di u funziunamentu di certi file di sistema, rimuendu a restrizzione. In Windows 10, u tema di cuncepimentu implica micca solu l'aspettu di a barra di task è di u menu Start, ma dinò un screensaver chì influenza u schema di culore. Pudete cuntenite u tipicu in a cumulazione abituale o aggiornata in diversi modi, guardemu ognunu di elli.

Installà un tema in Windows 10

Quelli chì anu installatu temi nantu à Windows 7 si ricurdanu da u principiu di sta procedura. Usendu una utilità speciale, era necessaria parchetta certi file. Dopu à quessa, a interdizione di l'installazione di quelli filmati. Ora, cum'è una alternativa inoffensiva, pudete aduprà i temi da u Windows Store. Hè cambiate solu a cuncezione di culore è a maghjina di u fogliu, ma spessu hè ciò chì vogliono alcuni utenti.

Metudu 1: Microsoft Store

Un praticu modu di stallà un tema chì ùn necessite micca d'interventu in i schedari di sistema. Per fà quessa, avete bisognu di avè una "App Store" installata in Windows, attraversendu chì duvanu più scariche.

Vede ancu: Installazione di Microsoft Store in Windows 10

Di regula, tali temi sò solu una selezzione di immagini di u fondu nantu à un tema specificu è un schema cumunu di culore, senza cambià di modu fundamentale nulla. Dunque, questu opzione hè adatta per l'utenti chì anu volutu rimpiazzà u background cunoscitu cù un set di carta di parechje in un formatu di presentazione.

Vedi ancu: Installazione di u wallpaper in diretta in Windows 10

  1. Fate un clic destro su un spaziu vacante in u desktop è sceglite "Personalizazione".
  2. Passate à a sezione di l'argumentu è truvà u ligame à diritta "Alle Tematiche in Microsoft Store".
  3. Si duverà "Shop" cun applicazioni è ghjochi di Microsoft. Sò dirittu immediatamente à a sezione. "Temi di Windows".
  4. Sceglite un tema chì vi piace è aprite. Alcuni argumenti ponu esse pagati. Sì ùn hè micca prontu à pagà - aduprate opzioni libere.
  5. Appughjà nantu à u pulsante "Get".
  6. Dopu una breve attesa, scaricamentu è installazione si sparguanu.
  7. Ampliate a finestra cù a personalizazione - ci sarà un design caricatu.

    Cliccate nantu à u sughjettu è aspettate a so stallazione.

  8. Per fà u culore di a barra di task è altri elementi più adatti, cliccate nantu à "Colore".
  9. Verificate a casella accanto à "In u menu di avvistamentu, in a barra di task è in u centru di notificazioni"s'ellu ùn hè micca a so pena. Inoltre, pudete attivà a trasparenza premendu u manicu di parametru. "Effetti di trasparenza".
  10. Arrampicati nantu à e attivate l'elemento "Selezzione automatica di u culore principale" Ajustate u culore manualmente cù u schema di culori presentatu o cliccendu nant'à u ligame "Colore ulteriore".

Pudete cancellà un argomenti pè cliccà à diretta è selezziunà u parametru rispettivu.

Metudu 2: UltraUXThemePatcher

Sfortunatamente, tutti i prublemi chì sò completamente diversi da u cuncepimentu standard ùn ponu micca esse installatu senza interferisce cù i file di sistema. U prugramma UltraUXThemePatcher si occupa di u fattu ch'ella correghja 3 schedari chì sò responsabili di u travagliu di temi di terze parti. Ùn ti cunsigliu fermu di fà un puntu di ripristinamentu prima di aduprà stu software.

Leggi ancu: Istruzioni per a creazione di un puntu di riparazione di Windows 10

Avà ghjustu à scaricà l'applicazione da u situ ufficiale è segui i nostri istruzzioni.

Scaricate UltraUXThemePatcher da u situ ufficiale

  1. Scaricate è eseciate u prugramma. In a finestra di accolta, cliccate "Prossimu".
  2. Verificate a casella accantu à l'accettazione di l'accordu di licenza è dinò "Prossimu".
  3. A seconda parte di l'accordu di licenza compare. Eccu cliccate nantu à "I Agree".
  4. A nova finestra aprà u statutu di i tre file chì anu da bisognu di u patch Di solitu tutti i trè file anu u status "Ùn micca chjappjatu", certi volte certi ùn necessitanu micca cambiamenti. Cliccate nantu à "Install".
  5. In a finestra cun u status è logs, vedete u status di ogni DLL piazzatu: status "Backup hè fattu!" è "File patchutu!" significa finisce à a procedura. L'applicazione vi dirà di riavvià u PC per fà cambiamenti. Cliccate "Prossimu".
  6. Sarete invitati à ringrazià u trasferimentu di sviluppatore in PayPal. Pudete saltà un passu cliccendu nantu à "Prossimu".
  7. In a finestra finale, selezziunate a opzione di riavvi. "Ripartisce ora" - ripartizione immediata automatica, "Vogliu riavene manualmente dopu" - Riavanu manualmente in ogni momentu. Cliccate nantu à "Finish".

Avà avete bisognu di truvà un tema di a vostra scelta è scaricelu. In Internet hè facile truvà parechji siti cù argumenti, sceglite e fonti più famosi è popolari. Ùn vi scurdate di verificà i file scaricati cù antivirus o scanner in linea per i virus.

Assicuratevi di monitorà a compatibilità di e versioni di u tema è di Windows! Se installate un tema chì ùn supporti micca u vostru build, u vostru sistema operativu pò esse seriamente pruvatu.

Vede ancu: Cumu scopre a versione di Windows 10

  1. Scaricate è unzipete u tema. Truvà a cartella in essa "Tema" e copia i dui file chì ci sò in.
  2. Ora aprite a nova cartulina è andate à u seguitu via:

    C: Risorse di Windows

  3. Incolla i file copiati da "Tema" (cartulare da u passu 1) per a cartella di sistema "Temi".
  4. Se una finestra si vede per ch'è richiesti diritti di amministratore per aghjunghjini file in a cartella di sistema, fate cun u pulsante "Continue". In più, aghjunghje "Run for all items current".
  5. Sì direttamente da u cartulare, pudete applicà un tema dopu cliccendu dopu cliccendu u file corrispondente cù u bottinu sinu di u mouse.

    Sottinuà da u sistema di sicurezza, selezziunu "Apertu".

  6. Fatto, u tema hè applicatu.

    Se ùn avete micca cambiatu u culore di a barra di task, verificate a regolazione in "Impostazioni di Windows". Per fà quessa, cliccate RMB nantu à u desktop, aperta "Personalizazione".

    Passa à a tab "Culori" è selezziunate a casella accanto à "In u menu di avvistamentu, in a barra di task è in u centru di notificazioni".

  7. L'elementi seguenti cambieranu culore:

In u futuru, stu topic pò esse ancu inclusu in a cartulina "Temi"in u cartulare di Windows, o vene à "Personalizazione"cambia in partizione "Temi" e sceglite l'alternu chì vulete.

Cliccà à dirittu nantu à l'argumentu apre u articulu. "Elimina". Usate lu se u tema ùn hè micca installatu, ùn piace micca o ùn hà.

A nota chì in a cartula scaricata cù u tema ti puderete truvà ancu altri elementi di design: un cursore, icone, sfondi, pelli per vari software. Ùn hè micca sempre u casu, in certi casi u creatore distribuisce u sughjettu solu senza elementi supplementari.

In più, si deve capisce chì nisunu di i componenti sopra riportati sò una parte obbligatoria di u sughjettu. Allora, in a maggior parte di i casi, l'utenti stanu installendu separatamente l'elementi necessarii manualmente o tramite installatori speciali creati da u sviluppatore. Aduprà à fà quellu solu sì avete messu u sughjettu per un bellu pezzu - altrimenti pò esse inappropriatu per cambià sti elementi ogni volta per un lungu tempu.

Avemu amparatu l'opzioni di stallazione di temi in Windows 10. U primu metudu hè adatto per l'utenti modesti chì ùn vogliono sceglie a carta di u fede è i culori di u design manualmente. U secondu metudu hè utile per l'usini fiduciosi chì ùn dispiacenu micca passà u tempu à travaglià cù i file di sistema è a ricerca manuale di l'argumentu.