Steam hà denominatu i ghjochi più popolari di a prima metà di u 2018

U serviziu di distribuzione digitale per i ghjochi Steam hà publicatu u rating di popolarità di i prughjetti di ghjocu per a prima metà di u 2018. In Russia, a Rocket League, Counter-Strike Global Offensive, PUBG è GTA 5 sò unu di i tituli più venduti.

Oltre à a classificazione generale di e vendite, l'amministrazione di Steam hà preparatu elenchi separati di i migliori prudutti novi, prughjetti VR è ghjoci chì a maiò parte di i ghjocatori toccanu simultaneamente. In ghjugnu di u 2018, u simulatore ecunòmicu Jurassic World Evolution, a competenza di The Crew 2, parodia di sparare multiplayer Totally Accurate Campi di battaglia è Action / RPG Vampyr gode di una popolarità aumentata in l'ultimi usciti. Di i tituli VR, Arizona Sunshine, GORN, Onward and Budget Cuts hè andatu soprattuttu di u più demandatu, è Counter-Strike Global Offensive, Warframe, Dota 2, GTA V, PUBG hè andatu à i 6 primu ghjochi multiplayer giocati da più di 100 mila persone à u tempu. è Rainbow Six Siege.

È nanzu, si ricorda, hè diventata cunnisciutu chì a Russia è altri paesi di l'antica URSS rappresentavanu solu u 5% di e vendite in Steam.