A creazione di una unità flash aviabile in Butler (Boutler)

Hè aghju scuntatu un prugramma per a creazione di unità di memoria Flash Butler multi-boot, nantu à chì ùn avia mai sentutu à nunda. Hà scaricatu l'ultima versione 2.4 è aghju sceltu di pruvà ciò chì hè è di scrive nantu à sta.

U prugramma deve esse capace di creà unità flash USB multiboot da una serie di quasi tutte e immagini ISO: Windows, Linux, LiveCD è altri. In qualchì modu, u mo metru descrittu nanzu cù Easy2Boot hè una implementazione leggermente diversa. Prova a. Vede ancu: Programmi per creà unità flash aviabile

Scaricate è installate u prugramma

L'autore di u prugramma da Russia è i postu in rutracker.org (si pò truvà da a ricerca, questu hè a distribuzione ufficiale), in u listessu postu in i cumuli chì risponde à e dumande se qualcosa ùn funziona. Ci hè ancu u situ ufficiale boutler.ru, ma per un qualchì ragu ùn hà aperta.

I file scaricati includeranu u installatore .msi chì avete bisognu di fà per installà Butler, è istruzioni testu dettagliate nantu à tutte l'azzioni chì si necessitanu per fà un drive USB multi-boot.

E duie prime azioni - in e pruprietà di u lìbbju start.exe in a cartella cù u prugramma installatu, nant'à a scheda "Compatibilità", installa "Run as Administrator" è formattate l'unità flash USB usando l'Utilità HP USB Disk Storage FormaStrumentu inclusu (aduprà NTFS per a formattazione).

Ora andate à u prugramma in sè.

Aghjunghje e immagini di boot per Butler

Dopu avè lanciatu Butler, simu interessatu in dui tabs:

  • Cartella - quì pudemu aghjunghje cartelle contenenti i file di installazione di Windows o ancu altri file di boot (per esempio, una immagine ISO decusticata o una distribuzione di Windows montata).
  • Disk Image - per aghjunghje e immagini ISO di boot.

Per u campu, aghju aghjustatu trè immagini - u Windows 7 originale è Windows 8.1, è u Windows XP originale. Sì aghjunghjendu, pudete specificà cumu si pò chiamà quest'immagine in u menu di boot in u campu "Nome".

L'impresa di Windows 8.1 hè stata definita cum'è Windows PE Live UDF, chì significa chì, dopu a registrazione di u drive flash, sarà necessariu deframmentà per u travagliu, chì serà discupratu dopu.

Sulla scheda Comandi, pudete aghjunghje elementi à u menù di avvicinamentu per lanciare u sistema da un discu duru o un CD, ripartite, spegneru u computer è chjamate a console. Sceglite u comando "Run HDD" se userai u drive per installà Windows per aduprà stu articulu dopu à u primu riavvicinamentu di u sistema dopu a copia di i file.

Fate un clic nantu à "Avanti", in a schermata successiva putemu scelte diverse opzioni per a progettazione di u menu di avvio o selezziunate a modalità testu. Dopu a fine di a selezzione, cliccate nantu à "Avvia" per avizià a registrazione di i file à USB.

Cum'è aghju annotatu sopra, per i file ISO definiti cum'è Live CD, avete bisognu di deframmentà; per questo, u pacchju Butler cuntene l'utilità WinContig. Lanciatu, aghjunghjite file cù u nomu liveCD.iso (acquerreranu un tale nome, ancu s'ellu ci hè statu una prima) è cliccate "Defragment".

Hè tuttu, a drive flash hè pronta à aduprà. Ci hè fermu à cunsiderà.

Verificà una unità flash multiboot creata cù Butler 2.4

Verificatu un vechju laptop cù H2O BIOS (micca UEFI), modalità HDD SATA IDE. Sfurtunatamente, ci hè stata una superposizione cù e foto, allora discriverà u testu.

U drive flash d'aviazione funziona, u menu di selezione grafica si riflette senza prublemi. Provu à cuminciare da e diverse immagini registrate:

  • L'originale di Windows 7 - a scarica hà avutu successu, hè andata à u puntu di selezzione di a sezione d'installazione, tuttu hè in situ. Ulteriormente ùn continuò micca, à l'apparenza, opere.
  • Windows 8.1 hè originale - à u staghjone di l'installazione aghju bisognu di un driver per un dispositivu scunniscutu (nant'à quellu chì pò vede à tempu un discu duru un drive flash USB è dvd-rom), ùn possu micca cuntene, perchè ùn sapiu micca ciò chì manca u driver. AHCI, RAID, cache in SSD, ùn ci hè nunda di cusì in un laptop).
  • Windows XP - à u stadiu di a selezzione di una partizione per l'installazione, vede solu u drive flash in ellu è nunda di più.

Come aghju avutu annantu, l'autore di u prugramma risponde volentu à e dumande è aiuta à risolve tali prublemi in a pagina Butler di rutracker, cusì per informazioni più dettagliate hè megliu per ellu.

Hè parchì di dì chì, sì l'autore hè capace di assicurà chì tuttu funziona senza prublemi (è chì si verificanu, à ghjudizjà da i cumenti di qualcunia) è più "liscia" (per esempiu, a formattazione è a deframmentazione di e immagini pò esse implementata per mezu di u prugramma stessa o, in ultima risorsa, chjamendu e utilità necessarie da essa), allora, forse, sarà unu di i migliori strumenti per creà unità flash multiboot.