6 manere di gestisce u "Pannello di cuntrollu" in Windows 8


I prublemi associati cù u lugghiu comcntr.dll sò spessu scuppiati da l'utenti chì si occupanu di u pacchetto 1C - a biblioteca specifica appartene à stu software. Questu file hè un componente COM chì serve per accede à a basa di informazioni da un prugramma esternu. U prublema ùn hè micca in a biblioteca stessa, ma in e caratteristiche di u travagliu di 1C. Di conseguenza, fallimentu accade in versioni di Windows chì sò supportate da stu cumplicu.

Risolvendu u prublema cù comcntr.dll

Siccome a causa di u prublema ùn hè micca in u DLL in se, ma in a so fonte, ùn ci hè interessa di carregà è di rimpiazzà sta libreria. A megliu soluzione à a situazione hè di reinstallà a piattaforma 1C, ancu s'ellu implica una perdita di configurazione. Se questu secondu hè criticu, pudete provà à registrà comcntr.dll in u sistema: u installatore di u prugramma in certi casi ùn face quì per ellu, per chì u prublema si faci.

Metodo 1: Rinstalla "1C: Impresa"

A reinstallazione di a piattaforma hè da rimuovere completamente da u computer è u reinstallà. I stadi sò:

  1. Rimuete u pacchettu software cù l'utili di sistema o solu di terze parti cum'è Revo Uninstaller - a seconda opzione hè preferibile, chì quest'applicazione elimina ancu e tracce in u registru è dipendenze in librerie.

    Lezione: Cumu aduprà Revo Uninstaller

  2. Installate a piattaforma da u installatore cunquistatu o di u kit di distribuzione scaricatu da u situ ufficiale. Avemu già esaminatu in dettagliu e funzioni di scaricamentu è di installazione 1C, cusì vi propemu di familiarizzarti cù u seguitu materiale.

    Leggi ancu: Installendu a piattaforma 1C in u computer

  3. Ripartisce u computer dopu a stallazione.

Verificate a funzionalità di u cumpunente COM - se avete seguitu e istruzioni esattamente, l'elemento deve funzionà senza fallimentu.

Metudu 2: Registra a biblioteca in u sistema

Occasionalmente, u installatore di a piattaforma ùn registra micca a libreria in a installazione di l'OS, a ragione di stu fenomenu ùn hè micca pienu capitu. Pudete correggere a situazione registrandu manualmente u lente DLL richiestu. Ùn ci hè nunda di complicatu in a prucedura - seguite e istruzioni da l'articolo à u ligame sottu, è tuttu va andà.

Per di più: Registrazione di una DLL in Windows

Tuttavia, in certi casi, u prublema ùn pò esse risolta in questu modu - u cumplicu si tende bisognu à ricunnosce ancu una DLL registrata. L'unicu modu hè di reinstallà 1C, descrittu in u primu metudu di stu articulu.

Cume, a nostra risoluzione di problemi cù comcntr.dll hè ghjunta.