Installà Ubuntu in VirtualBox

ManyCam hè un interessante prugramma chì ti permette di espansioni a capacità di una webcam utilizendu u so in varie applicazioni cum'è Skype, ICQ, MSN, CamFrog, PalTalk, Yahoo, aghjuntà vari effetti speciali à a foto. Hè cusì, imponi effetti à l'image chì si vedenu micca solu da voi, ma dinò da u vostru interlocutore.

Questu hè una applicazione pratica è di poca capacità chì apre a possibilità di aduprà una fotocamera web in simultaneu in parechji clienti di cunnessione. L'utile sarà particolarmente utile à quelli chì aduprate in parallele una numerosa prugramma di chat in linea cù una cunnessione webcam.

Diffusione da più canali

In ManyCam pudete cunnesse più fotocamere, è abilite a cumparazione di u desktop. Pudete sempre cambià da una camera à un altru o accende a mostra di i media da parechje fonti nantu à u schermu nant'à u tempu.

Effetti sovrappressi

In ManyCam truverete una grande varietà di effetti. Pudete cambià manualmente u culore, a luminosità, u cuntrastu, è sceglite da preregrafie prontu. Pudete ancu sceglie di copre e immagini nantu à l'immagine da a fotocamera è assai di più.

Aghjunghjendu testu

Pudete ancu overlay testu nantu à l'immagine. Pudete fà u staticu, o pudete in a forma di una linea in esecuzione. È ancu pussibule di sceglie u culore di u testu è di u culore, è regolà a trasparenza.

Draw!

ManyCam permette à l'uterni di basa l'immagine da a fotocamera. Pudete dipingere tù o u sfondo cum'è ti piace e quantu à a fantasia permette.

Data è ora

Durante a cumunicazione, pudete vede ancu a data è l'ora, è pudete ancu mettere un timer chè tu è u vostru interlocutore vederanu. Hè abbastanza praticu è vi aiuterà a tene una fuga di u tempu.

Diffusisci musica

Pudete ancu scaricà a vostra playlist in u prugramma è ascoltà a vostra musica preferita cun un amicu. Pattu, a cumunicazione cù a bona musica hè assai più interessante.

Virtues

1. Capacità di travaglià cù i più noti instant messageri;
2. Un grande serie di effetti interessanti;
3. Un'interfaccia semplice è intuitiva;
4. A capacità di registra video;
5. Versione gratuita;
6. Versione russa.

Inconvenienti

1. A versione gratuita hà alcune limitazioni;
2

ManyCam hè un pruduttu di software di alta qualità per l'installazione in impianti desktop per l'organizazione di comunicazioni video. L'utile hè distribuitu nantu à i termini di una licenza gratuita è interesserà à l'utenti chì, per certi circostanze, anu organisavu una comunicazione in linea, ancu una cumunicazione, cù a participazione di vari messageri immediati.

Scaricate ManyCam gratuitamente

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

WebcamXP SMRecorder Photo Mixer Morphvox junior

Share l'articolo in reti sociali:
ManyCam hè un prugramma chì permette di allargà in modo significativu e funzionalità di basa di una webcam è aghjunghje vari effetti è decorazioni à l'immagine. Funziona per a maggior parte di i clienti à comunicà per Internet.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: ManyCam
Costu: Free
Dimensione: 64 MB
Lingua: russo
Versione: 6.3.2