Risolvendu i prublemi cù l'usu di a CPU senza causa

Spessu, u computer principia à rallentà per l'usu di a CPU. Se succede chì a sua carica ghjunghja à 100% senza ragione apparente, allora ci hè una ragione di preoccupazione è un bisognu urgente di risolve u prublema. Ci sò parechje maniere semplici chì aiutanu micca solu identificà u prublema, ma ancu risolveu. L'avemu vedemu in dettu in questu articulu.

Risolvendu u prublema: "U processore hè 100% caricatu senza ragione"

A carica nantu à u processore à volte ghjunghja à u 100% ancu in i casi in cui ùn usate micca i prughjetti cumplessi o giri i ghjochi. In questu casu, questu hè un prublema chì deve esse rilevatu è risoltu, perchè a CPU ùn hè micca sovraccaricata senza alcun ragu per nunda. Questu pò esse fattu in parechji maneri simplici.

Vede ancu: Cumu scaricà u processore in Windows 7

Metudu 1: Risoluzione di i problemi di u prucessu

Ci sò i casi in cui l'utenti ùn scuntanu micca à un prublema, ma semu annantu chì l'uccisu di disattivà un prugrammu chì faci cresce risorse o qualchì attività hè in scena. In particulare a carica diventa evidenti in i processori anziani. In più, i minatori nascosti ghjunghjenu oghje in popularità, chì ùn sò micca ricunnisciuti da prugrammi antivirus. U so principiu di operazione hè chì spenderà semplicemente e risorse di sistema di u vostru computer, da quì a carica di a CPU. Un tale prugramma hè determinatu da parechje opzioni:

  1. Run u Task Manager cù a combinazione Ctrl + Shift + Esc è andate à tab "Prucessi".
  2. Se riesci subitu à sguillà un prucessu chì carica u sistema, allora prubabile ùn hè micca un virus o un prugramma minatore, ma solu un prugrammu chì ti supera. Pudete clicà à dirittu nantu à a linea è selezziunate "Complete u prucessu". In questo modu puderete liberà risorse di CPU.
  3. Sì ùn pudete micca truvà un prugramma chì cunsuma assai risorse, avete bisognu di cliccà nantu à "Mostra tutti i prucessi di l'utente". In casu chì a carica si verifichi in u prucessu "svchost"dopu u computer hè prubabilmente infettatu cù un virus è bisognu di esse pulitu. Più nantu à questu sarà discusse in seguito.

Sì ùn pudete micca truvà nunda di suspettu, ma a carica ùn cadi micca, allora avete bisognu di verificà u computer per un prugramma di minatori nascatu. U fattu hè chì a maiò parte di stà chjappu u so travagliu quandu si principia Task Manager, o chì u prucessu ùn hè micca visualizatu quì. Dunque, avete da ricorrerà a stallazione di un software in più per saltà quellu trick.

  1. Scaricate è installate Process Explorer.
  2. Scaricate Processe Explorer

  3. Dopu u lancia, vedete una tavula cù tutti i prucessi. Quì pudete ancu cliccà à diritta è selezziunà "Uccidite u prucessu"ma vi aiuta per un mumentu.
  4. Hè megliu ad aprire i cunfusioni cliccendu à a destra in a linea è sceglite "Pruprietà", è poi andate in u percorsu di l'archiviazione di i file è sguassate tuttu ciò chì hè connessu cun

Ci vole à avverà chì si utilizza stu metudu solu in casu di fighjone chì ùn sò micca sistema, altrimenti, si elimina a cartella o l'archivio di u sistema per prende nuvule prublemi in u sistema. Se truvate una applicazione incomprensibile chì utilizza tutta a potenza di u vostru processore, allora in a maggior parte di i casi si tratta di un prugramma di minatori nascatu, hè megliu à caccià cumpletamente da u computer.

Metudu 2: Pulizia di Virus

Sì un prucessu sistema impara a CPU 100%, più u vostru computatore hè infettatu cù un virus. A volte, a carica ùn hè micca visualizzata in Task Manager, cusì scansione è pulizia per malware anu megliu fattu in ogni casu, sicuru chì ùn serà micca peghju.

Pudete aduprà qualchì metudu dispunibile di pulì u vostru PC da virus: un serviziu in linea, un prugrammu antivirus, o utilità speciali. Più infurmazione nantu à ogni metudu hè scrittu in u nostru articulu.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Metudu 3: Aggiorna i Driver

Prima di cuminciare à aghjurnà o reinstallà i driver, hè megliu à fighjà chì u prublema sia in elli. Questu hà da aiutà a transizione à a modalità sicura. Rinviate u vostru computer è andate in stu modalità. Se a carica di a CPU ha scumparsa, allora u prublema hè esattamente in i driver è avete bisognu di aduprà o reinvertirli.

Vede ancu: Run Windows in "Safe Mode"

A reinstallazione pò esse necessaria solu sì avete installatu di recente un novu sistema operativu è, per sti, installasti novu driver. Forse ci erau qualchi prublemi o qualcosa ùn era micca riparatu è / o l'azione hè stata fatta in maniera sbagliata. A verifica hè abbastanza sèmplice, aduprendu unu di parechji metodi.

Per di più: scopri chì i driver sò installati in un computer

I piloti obsoleti ponu causà cunflitti cù u sistema, è cusì sò necessariu esse aggiornati facilmente. Per aiutà à truvà u dispositivu chì avete bisognu di aggiornà u prugramma spiciali vi aiuta o hè fattu manualmente.

Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 4: Pulizia di u computer da a polvere

Se avete cumincitu à osservà l'incrudimentu di u rumu da u cooler o di u fermu involuntariu / riavrugghiu di u sistema, frenendu durante u travagliu, allora u prublema hè di u riscaldamentu di u processore. A Thermopaste puderia asciugassi nantu à stu, s'ellu ùn hà cambiatu per un bellu pezzu, o l'intestu di a cassa hè intasu da polvere. Ô principiu, hè megliu à principià a pulizia di u casu da i resti.

Per sapè di più: Pulizia adatta di u vostru computer o laptop da a polvere

Quandu u prucedimentu ùn hà aiutatu, u processore torna, si scalda, è u sistema si spegne, allora ci hè solu una via d'usciu - a rimpiazzata di a pasta termica. Stu prucessu ùn hè micca complicatu, ma impone a cura è a prudenza.

Per di più: Imparendu à applicà a pasta termica nantu à u processore

In st'articulu, avemu sceltu quattru modi per voi, chì aiutanu à risolve u prublema cù una costante cumentu à u centu per centu di u processore. Se un metudu ùn hà micca purtatu risultati, andate nantu à u prossimu, u prublema si trova precisamente in una di queste pratiche frequenti.

Vede ancu: Ciò da fà se u sistema carica u prucessu SVCHost.exe, Explorer.exe, Trustedinstaller.exe, Inattività di sistema