Mobogenie - ciò chì hè stu prugramma

Due campi di utilizatori: a parte cerca per duve scarica mobogenie in rusa, l'altra vole sapè chì prugramma hè chì apparia da sè è cume si smetta di u computer.

In questu articulu risponderaghju à tempu: in a prima parte, ciò chì hè Mobogenie per Windows è per Android è di chì pudete ottene stu prugramma, in a seconda sezione, cume si smetta Mobogenie da u vostru computer, è da chì nasce sì ùn l'avete micca installatu. Sò subitu, annantu à u vantaghju chì, malgradu e funzioni utili di Mobogenie descritte di seguito, hè megliu per sguassà stu prugramma da u computer, è tuttu ciò chì hè assuciatu à questu - perchè, in mezu à e altre cose, pò scaricà prugrami indesiderati nantu à u vostru computer o telefunu. L'utarii di l'articolo Prughjetti di rimozione di malware superu sò eccellenti per una rimozione cumpleta (in particulare quest'ultima, hè bè vedere tutte e parti di Mobogenie).

Cosa hè u prugramma Mobogenie

In generale, mobogenie ùn hè micca solu un prugramma nantu à un computer è un'applicazione per Android, ma dinò un app store, un serviziu di gestione di telefunu è ancu altre azzioni, per esempiu, per scaricà video da un serviziu di hosting video popu, musica mp3 è altri scopi. In listessu tempu, vari mezi per rimuovere i programmi maliziunali segnalanu u periculu di Mobogenie - questu ùn hè micca un virus, ma, tuttavia, u software pò effettuà azzioni indesiderate in u sistema.

Mobogenie per Windows hè un prugrammu cù u quale pudete gestisce u vostru telefonu o tablet di Android: installà è rimuove applicazioni, allora u prublemu nantu à u telefuninu in un clic, mudificà i contatti, travaglià cù messaghji SMS, creà e copie di backup di dati, gestisce i file in memoria di u telefonu nant'à a carta di memoria, metti ringtones e sfondi (hè un peccatu chì ùn puderete micca sbloccare u mudellu nantu à Android) - in generale, e funzioni utili chì, ancu, sò abbastanza organizzati.

A caratteristica più utile di Mobogenie, forse, hè di backup. In questu casu, i dati da a copia di salvezza, se crede di a descrizione nantu à u situ ufficiale (ùn aghju micca verificatu), pudete usà micca nantu à u telefuninu nantu à u quale a copia hè stata creata. Per esempiu: si perde u telefunu, avete compratu un novu è ripresentatu tutte e infurmazioni impurtanti nantu à esse da una copia di l'antica. Ebbè, Radice hè ancu una caratteristica utile, ma ùn aghju nunda da testà per.

Mobogenie Market hè un'applicazione Android di u listessori sviluppatore mobogenie.com. In stu, pudete scaricà applicazioni è ghjochi per u vostru telefonu o scaricate musica è sfondi per u vostru android. In generale, questa funzione è limitata.

Mobogenie per Android

Oghje da scaricà Mobogenie in russo per Windows è Android

Pudete scaricà u prugramma mobogenie per Windows in u situ ufficiale. www.mobogenie.com/ru-ru/

Quandu hè installatu u prugramma puderà sceglie u russo. Per piacè avà a nota chì u vostru antivirus, se hè Avast, ESET NOD 32, Dr. U Web o GData (l'altri antivirusu sò silenziosi) riportanu virus è trojanu in mobogenie.

Ùn sà micca se ciò chì hè definitu cumu i virus hè periculosu, decide per voi stessi - st'articulu ùn hè micca informativu, ma informativu: aghju dicendu ciò chì hè u prugramma.

Scaricate Mobogenie per Android gratuitamente à Google Play Store quì: //play.google.com/store/apps/details?id=com.mobogenie.markets

Cumu rimuovere Mobogenie da u computer

U prossimu quistione hè quì nantu à cume si smetta di stu prugramma s'ellu hè apparutu subitu in Windows. U fattu hè chì u schema di distribuzione ùn hè micca abbastanza eticu - installate qualcosa chì avete bisognu, per esempio, Driver Pack Solution, vi scurdate di sguassà a marcata e ora avete avete u prugramma in u vostru computer (ancu se ùn usate micca Android). In più, u prugrammu stessu pò scaricà nant'à u computer ulteriori cose chì ùn avete micca bisognu, qualchì volta cù comportamentu maligno.

Per cumincià (questu hè solu u primu passu), per rimuovere completamente Mobogenie, andate in u pannellu di cuntrollu - prugrammi è componenti, poi truvate l'elemento desideratu in a lista di prugrammi è cliccate nantu à u bottinu "Rimuovi".

Assicurà a rimozione di u prugramma è aspettate chì u prucedimentu sia finitu. Hè tuttu, u prugramma hè rialzatu da u computer, ma in realtà i so parti restanu in u sistema. U passu chì vene per eliminà Mobogenie hè di andà à stu articulu è aduprà unu di l'utelli descritti quì (in questo casu, Hitman Pro funziona bè)