Selfie per Android

In Internet ci sò assai applicazioni di fotore per u sistema operativu Android. Sti prugrammi furniscenu una grande varietà di strumenti è capacità chì vi permettenu di effettuà a fotografia di alta qualità. Tipicamente, a so funzionalità hè più larga chè a fotocamera integrata, cusì l'utenti seleziona applicazioni di terze parti. Dopu guardamu unu di i rappresentanti di stu software, nomi Selfie.

Principianti

L'applicazione Selfie hè divisa in parechje finestre distinte, a transizione versu chì si faci da u menu principale. Avete basta à toccà u bottinu necessariu per entrà in a modalità di a fotocamera, a galleria o u menu di filtru. L'applicazione hè libera, perciò una grande quantità di schermi piglia publicità intrusiva, chì hè indubbiamente un minus.

Modu telecamera

A fotografa hè effettuata cù a modalità fotocamera. A scatta hè eseguita premendu u pulsante adeguatu, ponendu u timer o tocchendu in a zona libera di a finestra. Tutti l'utili è l'impostazioni sò messu in evidenza nantu à un fondo biancu è ùn si cunniscenu micca cù u mirifuru.

In a stessa finestra in cima ci hè un bottinu per seleziona le proporzioni di l'immagine. Comu sapete, diversi formati sò aduprati per diversi stili di fotografia, perciò avè a capacità di cambiamentu hè un grande avanzu. Sceglite una proporzione adatta è hè immediatamente applicatu à u mirifuru.

Dopu vene u pulsante di impostazioni. Quì pudete attivà parechji effetti aggiuntivi quandu si sparava, chì sarà attivatu per difettu. Inoltre, a funzione di fotografà cù a touch o per u timer hè attivata quì. Pudete purtà stu menu cliccendu nantu à u so bottinu torna.

Applicà effetti

Quasi tutte le applicazioni di fotocamere di terze parti anu un numeru numeru di filtri diversi chì sò applicati ancu prima di piglià una foto è u so effetti hè immediatamente visibile da u visore. In Selfie sò ancu dispunibili. Swipe per l 'elenco per visualizà tutti i effetti disponibili.

Pudete puru trattà una foto finita cun effetti è filtri in a galleria integrata per mezu di u modu di edizione. Eccu l'umule opzioni chì avete guardatu in u modalità di sparatu.

Nisunu di i effetti presente sò configuratu, sò applicati immediatamente à tutta a foto. Tuttavia, l'applicazione hà un mosaicu chì l'utente aghjusta manualmente. Pudete l'applicà solu à una zona specifica di a foto è sceglite a nitidezza.

Correzione di u colore di l'immagine

A transizione versu l'editing di foto hè effettuata direttamente da a galleria di l'applicazioni. Una attenzione speciale deve esse prestata à a funzione di correzione di culore. Pudete micca cambià solu a gamma, u cuntrastu o a luminosità, cambia ancu u bilancu di biancu è di biancu, aghjusta ombre è regisce i livelli.

Aghjunghjendu testu

Parechji utenti anu creà diverse iscrizioni in foto. Selfie ti permette di fà quellu in u menù di edizione, chì hè accessu da a galleria di l'applicazione. Avete ghjustu à scrive u testu, adattà u font, a dimensione, a situazione è aghjunghje effetti, se necessariu.

Ritrattamentu di l'immagine

Mi piacerebbe notà un'altra funzione di edizione di a foto - inquadramentu. In u menù spiciali pudete trasformà liberamente l'immagine, cambiate arbitrariamente a so dimensione, restitila à u so valore originali o stabilisci certi proporzioni.

Adesivi Overlay

E adesivi aiutanu à decorà a foto finita. In Selfie, anu cullucati una quantità enorme in qualchì topic. Sò in una finestra separata è divisi in categurie. Avete basta à sceglie l'adesivu pertinente, aghjunghje à l'immagine, spiteci à u locu ghjustu è aghjuntite a dimensione.

Impostazioni di l'applicazione

Prestu attenzione à u menu di configurazione è Selfie. Quì pudete attivà u sonu quandu si scatta foto, sovrapponendu un filigrana è salvà e immagini originali. Pudete cambià e salvà l'imagine. Modificate ch'ellu sia u caminu attuale ùn basta.

Virtues

  • Applicazione gratuita;
  • Assai effetti è filtri;
  • Ci hè adesivi;
  • Modu modendu di editazione di l'imagine.

Inconvenienti

  • Ùn ci ne
  • Ùn ci hè nunda di cumparazione di video;
  • Hype ovunque.

In st'articulu, avemu guardatu l'applicazione di fotocamera Selfie in dettu. Adu avà, mi vogliu notà chì stu prughjettu sarà una bona soluzione per quelli chì ùn anu micca abbastanza capacità impiegate di una fotocamera standard di dispositivi. Hà dotatu di assai strumenti pratichi è funzioni chì rendenu a maghjina finale bellu quant'è pussibule.

Scaricate Selfie gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da Google Play Market