Windows 10 barra di task manca - cosa fà?

Un di i prublemi cuntrasti da l'utenti di Windows 10 (ancu micca spessu) hè a scomparsa di a barra di task, ancu in casi chì ùn anu micca usatu paràmetri per ascutallu da u schermu.

In seguitu sò i modi chì vene d'aiutu se avete una barra di task manca in Windows 10 è qualchì infurmazione in più chì pò esse utile ancu in sta situazione. Nant'à un sughjettu simile: l'icona di u volumu scomparsa in Windows 10.

Nota: se avete perdutu l'iconi nantu à a barra di applicazioni di Windows 10, allora più probabilmente avè u modu di tablet annantu è a visualizzazione di icone in sta modalità hè disattivata. Pudete ripararlo cù u menu cliccatu destro da a barra di task o attraversu u "Parametri" (chiavi Win + I) - "Sistema" - "Modu Tablet" - "Nascìte l'iconi di l'applicazione nantu à a barra di applicazioni in modalità tablet" (spento). O allora, spegne u modu di u tablet (à circa quistu à a fine di sta istruzzione).

Opzioni di Windows 10 barra di task

Malgradu u fattu chì questu opzione hè raramente a vera causa di ciò chì sta accadendu, I principiu per essu. Aprite i parametri di a barra di applicazioni di Windows 10, pudete fà quì (cù u pannellu chì manchi) cum'è sì.

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è entrate cuntrollu Fate un clic su Enter. U pannellu di controllo apre.
  2. In u pannellu di cuntrollu, aprite l'elemento di menu "Taskbar è navigazione".

Esaminate e vostre opzioni di barra di task. In particulare, sì "Mette automaticamente a barra di task" hè abilitata è induve si trova in u schermu.

Se tutti i parametri sò impostati correttamente, pudete tenta sta opzione: cambiali (per esempio, setate un locu differente è cuparu automaticamente), applica e, se a barra di applicazioni dopu, allora torna à u so statu originale è torna à fà.

Restart Explorer

Più spessu, u prublema descrittu cù a barra di task Windows 10 mancante è solu un "bug" è hè solu risoltu semplicemente da riavanu l'esploratore.

Per riavvi Windows Explorer 10, seguite sti passi:

  1. Aprite u Gestore di e attività (pudete tuccà cù u menu di Win + X, è s'ellu ùn funzeghja, usate Ctrl + Alt + Del). S'ellu ci hè pocu chì si vene in u Gestore di e attività, cliccate "Dettagli" in u fondu di a finestra.
  2. Trova "Explorer" in a lista di processi. Selezziunu e cliccate "Restart".

Di solitu, sti simplici dui passi risolvenu u prublema. Ma succede dinò chì, dopu à ogni accensione successiva di u computer, si ripete di novu. In questu casu, à volte aiuta à sfruttà u lance rapidu di Windows 10.

Configurazioni di monitoru multipli

Quandu si utilizanu dui monitoru in Windows 10 o, per esempiu, quandu si connette un laptop à una TV in u "Modu di u Desktop", a barra di spezzioni hè visualizzata sulu u primu di u monitor.

Per verificate s'ellu hè u vostru prublema, hè facile - preme i tasti Win + P (Inglese) è selezziunu una di e modi (per esempio, "Ripetendu"), tranne per "Expand".

Altri motivi per i quali a barra di task si puderà scomparsa

È un pocu più opzioni possibili per e cause di prublemi cù a barra di applicazioni di Windows 10, chì sò assai rari, ma anu ancu tenuti in considerazione.

  • Programmi di terze parti chì afectanu u pannellu di visione. Quelli ponu esse un software per a cuncepimentu di sistema o ancu un software chì ùn hè micca riferutu à stu. Pudete verificate sì questu hè u casu eseguendu un stivu pulitu di Windows 10. Se tuttu funziona bè cù un stivu pulitu, avete da cercà un prugramma chì cause u prublema (ricordà ciò chì avete installatu dapoi è guardà a ricarica automatica).
  • Problemi cù i file di sistema o l'installazione di l'OS. Verificate l'integrità di i file di sistema Windows 10. Se avete ottenitu u sistema cù l'aghjurnamentu, pò avè bisognu di fà una installazione pulita.
  • Problemi cù i driver di schede video o a scheda di video stessa (in u secondu casu, avete avutu ancu à avè avè alcuni artefatti, curiosità cù a mostra di qualcosa nantu à u schermu è prima). Improbabile, ma vale sempre da cunsiderà. Per verificate, pudete provà à rimuovere i driver di scheda video è vede se a barra di task si apparisce nantu à i driver "standard"? Dopu, installate l'ultime piloti ufficiali di cartulina di video. Sce in sta situazione, pudete andà in Parametri (chiavi Win + I) - "Personalizazione" - "Colori" è disabilite l'opzione "Rinomina menu Start, barra di attività e centro di notificazioni trasparente".

È infine: per i commenti individui su altri articuli nantu à u situ, sembra chì certi utenti anu accadutu accidentalmente in modalità tablet e poi chjamate perchè a barra di task si vede strana, è u so menù ùn hà micca l'impostazione "Proprietà" (induve cambiamentu in u comportamentu di a barra di task) .

Quì ghjustu avete bisognu di spegneru u modu di u tablet (cliccendu nant'à l'icona di notifiche), o andate in l'impostazioni - "Sistema" - "Modu Tablet" è disabilite u "Abilitazione di controlli di prugramma avanzati per Windows quandu utilizza u dispositariu cum'è un tablet" opzione. Pudete ancu ponu in "A login" u valore "Vai à desktop".