U sistema operativu di Windows 10 hà un setu standard di caratteri diversi chì pò esse aduprati da i prugrammi. Inoltre, l'utente quandu ha u dirittu di stallà qualchì stile li piaci, dopu u scaricamentu da Internet. In certi volte questu numeru di fonti ùn hè ancu necessariu per l'usu, è quandu si lavora in un software una lunga lista distrarra trà l'infurmazioni necessarie o à a prestazione sofferisce per a so carica. Poi senza prublemi, pudete cancellà tutti i stili dispunibili. Oghje piacerebbe parlà nantu à cumu si faci questu task.
Rimuovi fonti in Windows 10
Ùn ci hè nunda di complicatu per a disinstallazione. Hè pruduttu in menu di un minutu, hè assai impurtante à truvà u tippu guru è cancellarlo. Tuttavia, l'eliminazione completa ùn hè sempre necessariu, cusì guarderemu duie maniere, menziona tutti i dettagli impurtanti, è voi, basatu in e vostre preferenze, selezziunu u più ottimale.
Se site interessatu à rimuovere i font da un prugramu particulare, è micca da u sistema, sapete chì ùn pudete micca fà praticà in nimu, dunque avete bisognu di aduprà i metodi sottu.
Metudu 1: Rimozione di fontu cumpleta
Questa opzione hè adatta per quelli chì vogliono cancellà in permanenza a fonte da u sistema senza a pussibilità di a so ripresa. Per fà quessa, ghjustu seguite queste istruzioni:
- Run u utilità Runtenendu a combinazione di tasti Win + R. In u campu, inserite u comando
% windir% font
è cliccate nantu à "OK" o Enter. - In a finestra chì si apre, selezziunate u font, è cliccate nantu à "Elimina".
- In più, pudete tende a chjave Ctrl è selezziunu parechji oggetti in una volta, è solu cliccate nantu à u bottinu specificatu.
- Aferite a avvertimentu di cancellazione è cusì darà a procedura.
Vi preghjitu di avà chì hè sempre megliu per salvà u stile in un antru cartulare, è solu dopu cacciatelu da a directory di sistema, perchè ùn hè micca un fattu chì ùn hè più serviziale. Per fà quessa, bisognu esse in una cartella cù fonti. Pudete mette in essi cum'è indicatu sopra o seguendu u parcorsu.C: ts Tipi di Windows
.
Esiste in u cartulare radice, ghjustu tene u LMB nant'à u file è trascina o copia in un altru locu, e poi procedi à disinstallà.
Metudu 2: Nascondi Fonti
I caratteri ùn saranu micca visibili in i prugrammi è applicazioni classiche, se si li nasconde per un po '. In questu casu, bypassing una disinstallazione piena hè dispunibule, perchè ùn hè micca sempre necessariu. Nitturà alcun stile pò esse assai simplici. Basta à andà à u cartulare Fonts, selezziunu u schedariu è cliccate nantu à u bottinu "Nascondi".
In più, ci hè un strumentu di sistema chì nascone tippi chì ùn sò micca supportati da l'ambienti attuali di a lingua. Si usa cumu seguitu:
- Vai à cartula "Fonts" qualsiasi metudu praticu.
- In u riquadro di sinistra, cliccate nantu à u ligame. "Impostazioni di fonti".
- Cliccate u pulsante "Ripristina l'impostazione predefinita di u carattere".
Cancellate o nascite tipografi - hè a to voi. I metodi sopra ripresentati esistenu è saranu ottimale per u so in diverse situazioni. Da dì chì hè sempre megliu salvà una copia di u schedariu prima di sguassà, perchè pò ancu esse utili.
Vede ancu:
Abilita di lisciatura di fonti in Windows 10
Fixing fonts sfocati in Windows 10