Cumu fà un drive flash USB di bootable da una immagine ISO

Se avete una immagine di u discu ISO in cui hè scansu u kit di distribuzione di un qualchi sistema operativu (Windows, Linux è altri), un LiveCD per rimuovere virus, Windows PE o qualcosa che piacerebbe fà un drive flash USB aviabile, allora In questo manuale truverete diversi modi per implementà i vostri piani. Inoltre vi propongo di guardà: Creazione di un lettore Flash aviatore - i migliori programmi (si aprite in una nova tabulazione).

Un drive USB flash aviabile in stu manuale serà creatu adupru prugrami liberi spicificamenti disignati per questo scopu. A prima opzione hè a più facili è i più veloce per l'utente principiante (solu per u discu di avvicinamentu di Windows), è u secondu hè u più interessante è multifunzionale (micca solu Windows, ma dinò Linux, unità flash di più in più), à mio parè.

Usendu u prugramma libaru WinToFlash

Unu di i modi più facili è più cunsiderabili per creà una unità flash USB di avviatore da una immagine ISO cù Windows (senza dittà XP, 7 o 8) hè di aduprà u prugramma WinToFlash gratuito, chì pò esse scaricatu da u situ ufficiale //wintoflash.com/home/ru/.

WinToFlash finestra principale

Dopu avè scaricatu l'archiu, disifunà ed ine u file WinToFlash.exe, a finestra di programma principali o u dialogu di installazione si aprirà: se cliccate "Exit" in u dialogu di stallazione, u prugrammu accumincerà è funziona senza installà prugrammi o pubblicità.

Dopu tuttu, tuttu hè intuitivu - pudete usà l'assistente di trasferimentu di Windows Installer per una unità flash USB, o aduprà a modalità avanzata in cui pudete specificà a versione di Windows chì stai scrivendu à u drive. In u modu avanzatu, opzioni addizionali sò dispunibuli - creendu un drive flash aviabile cù DOS, AntiSMS o WinPE.

Per esempiu, usa u mago:

  • Cunnesse l'unità flash USB è esegui u sorsu d'installazione. Attenzione: tutti i dati da l'unità sò cancellati. Fate un clic su "Avanti" in a prima finestra di dialogu di l'assistente.
  • Verificate a casella "Usa ISO, RAR, DMG ... immagine o archiviu" è specificate u caminu à l'immagine cù l'installazione di Windows. Assicuratevi chì a unità curretta sia selezionata in u campu "Dischettu USB". Cliccate Next.
  • Più probabilmente, vedete dui avvertenzi: unu nantu à a cancellazione di dati è u secondu riguardu à l'accordu di licenza di Windows. Duvà arrugà dui.
  • Aspittate a creazione di un drive flash aviabile da l'immagine. In stu tempu in a versione gratuita di u prugramma dighjà a guardà annunci. Ùn vi sveglite micca chì a fase di l'Extract Files duva un pezzu di tempo.

Hè tuttu, à a conclusione riceverete un installazione prontu à l'invenzione USB da a quale pudete installà facilmente u sistema operativu nantu à u vostru computer. Tutti i materiali remontka.pro per l'installazione di Windows si trovanu qui.

Unità flash USB di avvio da l'immagine in WinSetupFromUSB

Malgradu u fattu chì da u nomu di u prugramma pudemu presupunà chì hè destinatu solu per a creazione di unità di l'installazione di Windows, questu ùn hè micca u casu, cù l'aiutu di questu pudete fà un sferenti di opzioni per tali drive:

  • Unità flash USB Multiboot cun Windows XP, Windows 7 (8), Linux è LiveCD per a ripresa di u sistema;
  • Tuttu ciò chì hè dichjaratu sopra individuale o in qualunque combinazione in una sola unità USB.

Comu dighjà menzionatu à l'iniziu, ùn consideremu micca i prugrammi pagati, cume UltraISO. WinSetupFromUSB hè liberu è pudete scaricà l'ultima versione di quissa in Internet, ma u prugramma vene cun installatori supplementari in ogni locu, pruvendu à stallà vari add-ons ecc. Ùn hè micca bisognu di stu. U megliu modu per scaricà u prugramma hè di andà à a pagina di sviluppatore //www.msfn.org/board/topic/120444-how-to-install-w-install-windows-from-usb-winsetupfromusb-with-gui/, scorrere per a so voce versu u fine è truvà Scaricare i link. Oghje, l'ultima versione hè 1.0 beta8.

WinSetupFromUSB 1.0 beta8 nantu à a pagina ufficiale

U prugrama stessu ùn hà micca impiegatu installazione, basta spaccà l'archive scaricatu è eseguiraghju (esiste una versione di x86 è x64), vedete a finestra seguente:

Finestra principale di WinSetupFromUSB

U prucessu prucessu hè relativamente senza complicazioni, à eccezione di un doppiu di punti:

  • Per creà una unità di memoria Windows di avviatore, e immagini ISO sò necessarie per esse pre-montate nantu à u sistema (cumu si pò truvà in l'articolo Cumu aprite a ISO).
  • Per aghjunghje e immagini di dischi di ruminazione in computer, avete bisognu di sapene chì tippu di pricipitariu stanu à utilizà - SysLinux o Grub4dos. Ma ùn ne serve micca a fastidiu - in a maggior parte di i casi, si tratta di Grub4Dos (per CD Live antivirus, CD di boot di Hiren, Ubuntu è altri)

Altrimenti, l'usu di u prugramma in a versione più simile hè u seguitu:

  1. Selezziunu l'unità flash USB cunnessa in u campu rispettu, ticchja Formatu autumaticu cù FBinst (solu in l'ultima versione di u prugramma)
  2. Marcate quali immagini volete mettere nantu à una unità di avvallamentu o multiboot.
  3. Per Windows XP, specificate u caminu per a cartella nantu à l'immagine montata in u sistema, induve a cartella I386 hè situata.
  4. Per Windows 7 è Windows 8, specificate u caminu per a cartella di l'immagine montata chì cuntene i sottudirectarii BOOT è SOURCES.
  5. Per Ubuntu, Linux è altre distribuzioni, specificate u caminu à l'immagine di u discu ISO.
  6. Cliccate nantu à GO e aspettate chì u prucedimentu sia finitu.

Hè tuttu, dopu avè finitu di copia tutti i schedari, vi uttene un bootable (s'ellu hè solu una sorgente hè statu indicatu) o un multifarrabile USB drive drive cù i distribuzioni necessarie è utilità.

Sè mi pudu aiutà, pudete spartite l'artìculu nantu à i reti sociali, per i quali ci sò pulsanti sottu.