Cunnessu u mouse à u Android-smartphone


Utente, studendu i processi in esecuzione in Task Manager, pò truvà un prucessu prucessu mrt.exe. Riguardate di ciò chì hè, le spieghjaranu in dettaglio sottu.

L'informazione nantu à mrt.exe

U prucessu mrt.exe inizià u serviziu. "Strumentu di rimozione di Software Malicious" - Utilità antivirus da Microsoft, chì offre una prutezzione minima da varianti cumuni di software maligno. U cumpunente hè un componente di sistema, a prestazione hè presente in a maggior parte di e versioni di Windows.

Funzioni

"Strumentu di rimozione di Software Malicious" pensatu per truvà è riparà l'infezione in u computer. Quest'uternità ùn dà micca una protezione attiva è hè capace di rilevà solu i file è i cartulari già affetti. Hè lanciatu sia automaticamente quandu una minaccia di virus hè scopata in u catalogu di sistema di Windows, o manualmente da l'utente.

In e condizioni normali, u prucessu hè da stallà automaticamente dopu a verificazione, u cunsumu di a memoria di punta hè di 100 MB, è a carica di u processore ùn hè micca più di 25%.

Posizione di u file eseguibile

Pudete truvà a posizione di u file .exe chì principia u prucessu mrt.exe cumprendu:

  1. Run Task Managertruvate mrt.exe in a lista di prucessu, cliccate nant'à u dirittu è selezziunà l'opzione "Apertu l'ubicazione di conservazione di i file".
  2. Apparirà una finestra "Esploratore" aprire l'indirizzu di u directory esecutivu. In e condizioni normali, mrt.exe si trova in a cartellaSystem32Directory di Windows.

Complimentu di u prucessu

Malgradu u fattu chì mrt.exe sia un componente di u sistema, a disabilitazione ùn influenzerà micca u funziunamentu di l'OS. Tuttavia, chjucà per forza u prucessu durante a verifica di u sistema di file. "Strumentu di rimozione di Software Malicious" micca raccomandatu.

  1. Chiama Task Manager e truvate u prucessu mrt.exe in a lista. Dopu cliccate nantu à chjuca PKM è selezziunate una opzione "Complete u prucessu".
  2. U fermu di u prucessu deve esse cunfirmatu cliccendu nantu à u pulsante. "Complete u prucessu" in a finestra d'emergenza.

L'eliminazione di l'infezione

Ironicu, ma à volte "Strumentu di rimozione di Software Malicious" essa diventa una fonte di minaccia da a sconfitta di un virus o da a sostituzione di u schedariu originale. U primu sintumu di l'infezione - l'attività costante di u prucessu è a situazione chì hè diversa da l'indirizzuC: Sistema di Windows 32. Di fronte à un tale prublema, bisogna aduprà pulitori utilità terze - per esempiu, Dott CureIt WEB, chì hè capace di rapidu è accuratamente eliminà software maligno.

Scaricate u Dr. Web cureit

Conclusione

Come mostra a pratica, mrt.exe in a maggioranza di i casi hè attivu solu durante u travagliu di u “Malicious Software Removal Tool” e ùn suppone micca una minaccia per e prestazioni di u computer.