Per diverse ragioni, pudete dà una necessità di disattivà l'aggiornamenti automatici di Windows 7 o Windows 8. In questu articulu per i principianti, ti diceraghju cumu fà, è per l'utili più avanzati scriverau nantu à cumu pudere rintattare automaticamente u vostru computer dopu l'installazione di l'aggiornamenti. Stu infurmazione pò esse utile.
Prima di cunsultà, annunceraghju chì se avete una versione licenziata di Windows installata è vulete disattivà l'aggiornamenti, ùn mi raccomandassi. Malgradu u fattu chì à volte si ponu scavalcà i nervi (à u tempu di più inutiu, visualizendu l'aggiornamentu 2 di 100.500 per un'ora, hè megliu installarli - cuntenenu patch importanti per fori di sicurezza di Windows, è altre cose utili Di regula, l'installazione di l'aggiornamenti in un sistema operativu à licenza ùn causa micca cunfusioni, chì ùn si pò dì nantu à alcun "costruzioni".
Disattivà l'aggiornamenti in Windows
Per dughjite li, bisogna andà à Windows Update. Pudete fà ciò chì si esegue in u Pannello di cuntrollu di Windows, o cliccendu cù u cliccucciu nantu à a casella di spaziu in a zona di notificazioni di l'OS (in giru à circa l'ore) è sceglite "Apri l'aggiornu di Windows" in u menù contestuale. Questa azzione hè u listessu per Windows 7 è per Windows 8.
In u Centru di Aggiorna à manca, selezziunate "Configurazione di Paramai" è, invece di "Installà i Aggiornamenti automaticamente", selezziunu "Ùn chjappu micca a ricerca di l'aggiornamentu", è ancu deselezionà a casella "Ricevi l'aggiornamenti cuncepiti per stessi aggiornamenti importanti"
Cliccate OK. Quasi tuttu - da u ventu Windows ùn sarà micca aggiornata automaticamente. Ùn si pò micca dì: perchè per quessa, u Centro di Cunsigliu di Windows ti lassai molestusu, avendu sempre di avvisà di i periculi chì ti dannu. Per impedisce ch'ellu accade, fate u seguitu:
Disattivà l'aggiornamentu di i messaggi in u centru di supportu
- Aprite u Centru di Supportu di Windows cù a stessa manera chì avete avutu u Centro di Aggiornamentu.
- In u menu di sinistra, selezziunate "Opzioni di Centru di Supportu".
- Rimuovi a spuntata da l'elemento "Windows Update".
Quì, adesso tuttu hè esattamente è vi scurdate in tuttu l'aggiornamenti automatici.
Cumu disattivà u riavvule automatica di Windows dopu l'aggiornu
Un'altra cosa chì ponu esse fastidiosa per parechji hè chì Windows si riaviva sinu dopu à riceve l'aggiornamenti. È ciò ùn accade micca sempre cun un modu pienu tactu: forse stà prughjettendu un prugettu assai impurtante, è vi dici chì u computer sarà riaviatu senza più di 10 minuti dopu. Cumu sbarazzallu:
- Solu nantu à u desktop di Windows, premete i tasti Win + R è entrate gpedit.msc
- L'editor di Politiche di Gruppi Locali di Windows si aprite.
- Aprite a sezione "Configurazione di u computer" - "I mudelli amministrativi" - "Componenti di Windows" - "Aggiornu di Windows".
- A parte diritta vedrete un elencu di parametri, in i quali truverete "Ùn si riesce micca automaticamente quandu si installanu automaticamente l'aggiornamenti se l'utenti stanu travagliendu nantu à u sistema".
- Fate un dopu cliccate nantu à stu parametru è mettelu in "Enabled", poi cliccate "Applica".
Dopu à quessa, si consiglia di applicà cambiamenti di i criteri di gruppu cù u comando gpupdate /forza, chì pudete entrà in a finestra Run o in a riga di cume chì esiste cum'è amministratore.
Hè tuttu: avà sapete cume di disattivà l'aghjurnamentu di Windows, è dinò riavanu automaticamente u computer quandu sò installati.